طراحی یک آشپزخانه سفید و مدرن

09 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

استفاده از کابینت سفید و مدرن برای طراحی آشپزخانه

آشپزخانه را می توان یکی از مهم ترین بخش های منزل دانست که زیبایی آن بر جاذبه منزل خواهد افزود و همان طور که می دانید کابینت ها یکی از اصلی ترین اجزای سازنده آشپزخانه هستند که علاوه بر اهمیتشان بر این بخش، تاثیر بسیار زیادی هم بر سایر قسمت های خانه خواهند گذاشت. زیرا در چند سال اخیر برای اغلب آشپزخانه ها فضای باز در نظر گرفته شده است؛ به همین جهت نما و ظاهر کابینت ها از سایر بخش های منزل قابل رویت خواهد بود.  از همین رو به افرادی که به زیبایی دکوراسیون منزل خود اهمیت می دهند، توصیه می شود که در انتخاب کابینت آشپزخانه توجه لازم را داشته باشند.آشپزخانه یکدست سفید فضایی بسیار مناسب برای استفاده از عناصر رنگارنگ و ایجاد تضاد در دکوراسیون فراهم می کند. البته یک آشپزخانه مدرن یا کلاسیک با کابینت های سفید به اندازه کافی زیبا و شکیل است و نیازی به اضافه کردن رنگ های دیگر ندارد اما برخی ترجیح می دهند از رنگ های دیگر مانند قهوه ای، زرد، مشکی و … برای جذابیت بیشتر استفاده کنند.

استفاده از کابینت سفید و مدرن برای طراحی آشپزخانه

نکاتی برای استفاده از کابینت سفید

برای اینکه شما تجربه موفقی در استفاده از کابینت سفید در آشپزخانه خود داشته باشید لازم است قوانین استفاده از کابینت سفید را بدانید. سفید رنگ شاد و پر انرژیست اما باید همواره به سلامت رنگ سفید روی بدنه کابینت اهمیت دهید ممکن است بر اثر اصابت ضربه و یا حرارت زیاد به بدنه کابینت مقداری از رنگ آن دچار ریزش شود در این صورت باید بدانید که بزرگترین دشمن زیبایی کابینت سفید شما ظهور کرده است. زیرا زخمی شدن بدنه و خوردگی رنگ در بدنه کابینت سفید از کیلومترها فاصله هم قابل تشخیص است پیشنهاد می کنم برای رفع این مشکل به جای هزینه های زیاد حمل و نقل و تعمیر کابینت آسیب دیده، محل زخمی  شده در بدنه کابینت را با اسپری سفید رنگ(مقاوم در برابر حرارت) بپوشانید (البته قبل از این کار با چند روزنامه مکان های اطراف محل اسپری را به خوبی بپوشانید). از دیگر نکاتی که برای جذابیت بیشتر کابینت سفید رنگ شما باید رعایت شود عدم استفاده از رنگ های تیره کدر در دیوارهای مجاور کابینت است بهتر است در صورت استفاده از رنگ های تیره از رنگ های براق و با انرژی استفاده نمایید. رنگ سفید در آشپزخانه این اطمینان را به شما می دهد که بدون صرف هزینه های زیاد دارای آشپزخانه شاد و شیک شوید اگر در تدارک دکوراسیون آشپزخانه سفید رنگ برای خانه خود هستید حتما تناسب رنگ های متضاد با رنگ سفید را رعایت نمایید تا کابینت سفید رنگ شما جذابیت بیشتری بدست آورد.

نکات مهم استفاده از کابینت های سفید

رنگ سفید همواره ایده آل و زیباست برای جلوه بیشتر این زیبایی در آشپزخانه خود از نورپردازی مناسبی بهره ببرید تا کابینت سفید آشپزخانه شما زیبایی های خاص خود را به رخ دیگران بکشد.
به طور مثال آشپزخانه ای داریم که می تواند از کابینت های سفید ساده با دستگیره های کشیده فلزی و همچنین یک میز چوبی ساده تشکیل شده باشد. از آنجایی که فضای آشپزخانه بسیار کوچک است تمام لوازم و کابینت های ضروری در یک دیوار قرار گرفته و حتی یخچال فریزر نیز به صورت توکار داخل کابینت قرار گرفته است. کابینت سفید بدون شک بهترین انتخاب برای آشپزخانه ای به این کوچکی خواهد بود. 

تمیزی و شیکی در دکوراسیون آشپزخانه چیزی بیشتر از یک سمبل ساده است و باید به این امر توجه بسیار زیادی در طراحی داخلی آشپزخانه شود. زمانی که شما صاحب یک آشپزخانه زیبا باشید آنوقت متوجه خواهید شد که حسی قوی درونتان شما را به تهیه کردن غذاهای خوشمزه و لذیذ برای خانواده و دوستان دعوت می کند. در چنین فضایی هر چه بیشتر آشپزی کنید، شادتر و سالم تر خواهید بود، شاید حتی در این آشپزخانه ها، تصمیماتی بگیرید که شیوه زندگی شما را بکل تغییر بدهند.

در کنار ترکیب رنگ کابینت سفید با سیاه، نمونه ترکیب کابینت سیاه با رنگ طبیعی چوب و همچنین رنگ سفید با چوب طبیعی ترکیب بسیار شیک و جالبی در دکوراسیون بوجود خواهد آورد. از آنجایی که هر دو رنگ سفید و سیاه در دسته رنگ های خنثی قرار می گیرند به راحتی می توانند با دیگر رنگ ها ترکیب شوند و با هر چیدمانی جور دربیایند. زمانی که رنگ قهوه ای چوب به ترکیب سیاه و سفید کابینت ها اضافه می شود گرمای لازم به دکوراسیون آشپزخانه داده می شود.کابینت های آفن انتخاب هوشمندانه ای برای آشپزخانه های مدرن و زیباست.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe