کیفیت کنفرانس های خود را بالا ببرید

08 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

یک کنفرانس مطلوب در بهترین دکوراسیون اداری

به طور کلی بخشی از فضای یک اداره به میزکنفرانس تعلق دارد و همانطورکه از اسم آن مشخص است، میزکنفرانس برای اتاق مذاکره، گفت و گو و کنفرانس مورد استفاده  قرار می گیرد. تصمیم بگیرید که قرار است چگونه از اتاق هیئت مدیره استفاده کنید. چه کسانی قرار است به طور منظم در این اتاق حضور داشته باشند؟ به عنوان مثال، اگر از اتاق کنفرانس صرفاً به منظور برگزاری جلسات استفاده می‌کنید، یک میز کنفرانس چوبی بلند می‌تواند گزینه‌ای ایده آل باشد. از سوی دیگر، اگر می‌خواهید برای فعالیت‌های دیگر نظیر اهداف آموزشی نیز از اتاق جلسات استفاده کنید باید به دنبال یک میز مدولار و منطبق با نیازهای خود باشید. چون میزکنفرانس مهم ترین وسیله در دفتر یک مدیر عامل است. داشتن میزکنفرانس با طراحی مدرن و جالب و راحتی خاص خود توجه مراجعه کنندگان را به خود جلب میکند.

اتاق کنفرانس

نکاتی که باید مورد توجه قرار دهید

مهم نیست که چه میزان فضا در اختیار دارید، تنوع میزهای کنفرانس موجود در بازار موجب شده تا به راحتی بتوانید میزی در ابعاد مناسب و شکل‌های مختلف تهیه کنید. با این وصف حتی اگر اتاق کوچکی در اختیار دارید می‌توانید به فکر خرید یک میز کنفرانس باشید. میز کنفرانس باید به گونه ای باشد که برگزارکنندگان جلسات که در جلسه حضور دارند، رو به رویی همدیگر قرار گرفته و به یکدیگر اشراف داشته باشند. نوع سبک اتاق کنفرانس باید خاص باشد و در عین حال نیز با دیگر اجزای شرکت هماهنگی داشته باشد. میز کنفرانس می تواند چوبی یا شیشه ای از نوع هایگلاس و یا از جنس لمینت نیز باشد، همانطور که می دانید میز های کنفرانس از مواد مختلفی ساخته می شوند.
میزکنفرانسی در طرح ها و اشکال هندسی مختلف ساخته می شوند. اگردر انتخابتان به این نکته دقت کنید می توانید اتاقی زیبا و صمیمی بسازید. برای مثال: اگر اتاق شکل کشیده ای دارد، از یک میز کنفرانس مستطیلی و یا بیضی شکل استفاده کنید. میزکنفرانسی مستطیل بر موقعیت رئیس تاکید می کند و به همین منظور برای جلسات رسمی انتخاب مناسبی است. شکل میز باید به نحوی باشد که تمامی حاضرین به راحتی با یکدیگر تعامل داشته باشند. میز های کنفرانسی در طرح ها و شکل های مختلفی طراحی می شوند و همین موضوع باعث می شود تا شما گزینه های انتخابی زیادی داشته باشید و بتوانید براساس فضای مورد نظرتان میز را انتخاب کنید.

شکل ظاهری

بهتر این است که میز کنفرانس در اتاق علاوه بر داشتن استانداردهای ویژه شکیل و بسیار خاص جلوه کند. عموما برای روکش میز کنفرانس موارد مختلفی برای نمای سطح در نظر گرفته می شود به عنوان مثال: براق، صاف، مات بودن و … از جمله این موارد است.
بیشتر افراد هم رنگ میز را مهمترین قسمت آن می دانند که این نظر درست است اما در کنار این مورد، نمای ظاهری، فرم اصلی، شکل ظاهری و … نیز اهمیت خواهند داشت. رنگ‌ها در فضای اداری یکی از راه‌های درک آن فضا هستند و اغلب هم متوجه نمی‌شویم که هحتی رنگ انتخابی ما برای مبلمان اداری و میز کنفرانس و دیگر وسایل چگونه بسیاری از گزینه‌ها، افکار و تعاملات روزانه ما را تحت تاثیر قرار می‌دهند. از سوی دیگر یکی از ضروریات هر کسب و کاری تاثیر مثبت بر کارمندان و مراجعان به‌منظور افزایش بهره‌وری، فروش یک کالا یا عقد یک قرارداد است. با این وصف به نظر می‌رسد که رنگ‌ها هم در انتخاب میز کنفرانس می‌توانند با هزینه‌ای بسیار کم نتایج شگفت‌انگیزی برای شما ایجاد کنند. 

میز کنفرانس

برای تهیه میز کنفرانس مناسب باید به دکوراسیون و فضای شرکت خود توجه داشته باشید و میز را متناسب با آن انتخاب کنید. همچنین باید توجه کنید که میز را برای چه گروه از مشتریان می‌خواهید استفاده کنید. شرکت آذران فضا نما در گروه مبلمان اداری خود بر آن شده تا جایگاه ویژه ای برای سری میزهای کنفرانس خود قرار دهد و همواره سعی می کند تا با بهره گیری از خوشفکرترین طراحان و دستگاه های روز دنیا میز کنفرانسی تولید کند که در خور ادارات و سازمان ها باشد. میز کنفرانس تولیدی گروه آذران فضا نما بسیار انعطاف پذیر بوده و با فضا و رنگ بندی مبلمان و دکوراسیون محیط اداری شما، طراحی و تولید می شود. پس برای تجهیز محیط اداری خود حتما به مشاورین شرکت آذران فضا مراجعه کنید. طراحان ما همیشه بهترین پیشنهاد ممکن را برای انتخاب میز کنفرانس به شما ارئه می دهند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe