مزیت های استفاده از سقف کاذب در طراحی فضا

08 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

استفاده از سقف کاذب چه مزایایی در طراحی دارد

تقریباً در هر فضایی اتاقی یا قسمتی وجود دارد که دیگر قدیمی شده و زیبا به نظر نمی رسد. شاید به یک تغییر کلی نیاز نداشته باشد ولی یک تغییر کوچک به بهتر شدن آن کمک خواهد کرد. سقف های کاذب با ظاهرهای دکوراتیو و زیبا راه حلی بسیار ساده و خلاقانه با قیمت مناسب میباشند که میتوانند هر بخشی از یک فضا را تغییر داده و زیبا و جذاب سازند.
اگر به دنبال یک ظاهر کلاسیک برای اتاق خود هستید، پنل های سقف کاذب طرحدار را انتخاب کنید. گزینه ها شامل بافت های ظریف مانند شن صاف تا سبک های گچی با جزئیات بیشتر میباشند. برای ظاهر متفاوت تر سقف خود را با الگوهای خاصی احاطه کنید. زمانی که از یک الگو یا طرح استفاده میکنید به یاد داشته باشید که تناسب را حفظ نمایید.

سقف کاذب

طرح ها با مقیاس بزرگ در یک فضا بزرگ بسیار زیبا به نظر میرسند ولی ممکن است برای یک اتاق کوچک مناسب نباشند و فضای آن را بیش از حد پر کنند.
شایعه کوتاه شدن ارتفاع اتاق به دلیل استفاده از سقف کاذب را فراموش کنید ! سقف های کاذب امروزی تنها 7 الی 8 سانتیمتر پایینتر از سقف موجود قرار میگیرند. پیاده سازی و نصب سقف کاذب کار بسیار ساده ای است که هر کناف کار ماهری میتواند آن را از طریق وصل کردن سیم های حامل به تیرآهن سقف و سپس سوار کردن میله های اصلی انجام دهد. سپس پنل های سقف کاذب به شبکه فلزی متصل میشوند و به این ترتیب عملیات نصب به اتمام میرسد.
سقف کاذب به سقفی گفته میشود که در سطحی پایین تر از سطح سقف اصلی قرار میگیرد و از داخل بنا قابل مشاهده است .امروزه با پیشرفت صنایع و پتروشیمی، استفاده از مصالح ساختمانی جدید از قبیل سقف های کاذب pvc، سقف های کاذب کناف، سقف های کاذب آی گلس، دیوارپوش ها، کف پوش ها و ... مورد توجه ویژه مهندسان و سازندگان قرار گرفته است.
انواع سقف کاذب برای سرویس های بهداشتی، آشپزخانه ها، مغازه ها و سایر مکان ها مورد استفاده قرار گیرد، اجرای سقف کاذب بسیار ساده و سریع انجام می شود، در رابطه با قیمت سقف کاذب و قیمت اجرای سقف کاذب باتوجه به متر مربع اجرایی و نوع سقف متفاوت می باشد.

استفاده از سقف کاذب

از چه سقف کاذبی در چه فضایی استفاده کنیم؟

عوامل متعددی برانتخاب سقف کاذب تاثیر میگذارند ، برای مثال اینکه نیاز به دسترسی به پشت سقف وجود دارد یاخیر، فضای مربوطه خشک است یا مرطوب ، کاربری فضا چیست، نحوه نورپردازی در سقف قرار است چگونه باشد و یا اینکه فضای مورد نظر لاکچری است یا خیر. با پاسخ به سوالات فوق و بررسی خصوصیات انواع سقف کاذب میتوان مورد مناسب را یافت.
شرکت آذران فضانما با تولید سقف کاذب به لحاظ کیفیت و با استانداردهای لازم رضایت مشتریان خود راجلب کرده است و در بازار خود یکی از پر فروش ترین محصولات را با قیمتی مناسب عرضه می کند.

مزایای استفاده از سقف کاذب جدید چیست؟

استفاده از سقف کاذب پی وی سی دارای مزایایی به شرح زیر می باشد:

  • سقف های کاذب به زیبا سازی فضاهای مورد نظر ما کمک شایانی می کنند.آنها را زیباتر و نوتر نیز می نمایند.
  • قابل شستشو بودن سقف کاذب یکی دیگر از مزایای سقف کاذب پی وی سی بشمار می رود.
  • سقف کاذب پی وی سی یکی از بهترین عایق های مورد استفاده در ساختمان ها می باشد و مقاوم در برابر حرارت و صدا است.
  • انعطاف پذیری بالا در زمان تولید، می تواند سقف کاذب ما را به اشکال مختلفی طراحی و بسازد که متناسب با فضای ماست.
  • سقف کاذب پی وی سی، تجهیزاتی را که در داخل ساختمان به کاربرده شده، از قبیل لوله کشی، سیم کشی برق، کابل و ... را پنهان می کند و همچنین دسترسی به تجهیزات را ساده و سریع می سازد.
  • و گزینه ی شایان ذکر اینکه سقف های پی وی سی که یکی از محصولات پی وی سی می باشد، در رنگ بندی و مدل های مختلفی ارايه می شوند. گزینه ی انتخاب بر حسب سلیقه های گوناگون را شیرین تر می نمایند.

سقف کاذب پی وی سی

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe