طراحی ورودی فوق العاده و زیبا

08 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

طراحی یک ورودی و کف منحصر بفرد برای ورودی ها

اولین فضایی که در هنگام حضور به منزل، تجربه می کنیم ورودی آن است. شکی در آن نیست که حال هوای این بخش از فضا تاثیر بسیار زیادی در روحیه افراد و یا حتی دیگران خواهد داشت. در این مطلب می خواهیم با یادآوری نکاتی که کمتر در نظر گرفته شده اند در مورد دکوراسیون داخلی ورودی به زیباتر شدن این بخش کمک کند.
مهمترین نکته در دکوراسیون ورودی تنها تزیینات نیستند.آیا تاکنون به کف فضا برای ایده ای در زیباتر شدن توجه کرده اید؟ حتی اگر از رنگ ویا وسیله ی خاصی در طراحی ورودی خود استفاده کرده باشید،باز نیز کف کاذب می تواند تسهیل گر و خیره کننده واقع شود. کف کاذب که در اصطلاح به آن کف بلند شده نیز می گویند، بر روی کف های اصلی ساختمان نصب می شود.و این ویژگی توانایی تغییر داد فضا را خواهد داشت. این نوع از کف ها عموما با کمک پایه هایی خاص به منظور ارتقا ارتفاع سطوح مورد استفاده قرار می گیرند. کف های کاذب ابتدا به قصد استفاده برای استتار کابل های تاسیساتی مورد استفاده قرار می گرفتند اما بعدها در زمینه های مختلفی هم چون: تعدیل دما، کاهش رطوبت، سایش، متعادل سازی وزن ساختمان و زیبا سازی دکوراسیون ها کاربرد پیدا کردند. کف های کاذب عمدتا با توجه به نوع کاربردشان، در طرح ها و جنس های مختلفی به بازار عرضه می شوند. پی وی سی، لمینیت، و... از جمله رایج ترین انواع کف های کاذب به حساب می آیند.

نظافت، طبقه بندی و نظم دهی به این صورت آسان تر خواهد گشت. کمک می کند تا فضای بلند و خالی ورودی ها جلوه ای زیبا داشته داشته باشد. بهتر است همان طور که فضای ورودی را همیشه خوشبو نگه میدارید به رنگ زمینه آن هم توجه داشته باشید. 

کف کاذب

با رنگ ها ورودی تان را متحول کنید!

دسته ای از کف های کاذب که امروزه کاربرد بسیار زیادی در امور زیبا سازی و ساختمان پیدا کرده است، به جهت کاهش رطوبت و دما مورد استفاده قرار می گیرد. این دسته از کفپوش ها در قالب سرامیک، پارکت و... مورد استفاده قرار می گیرند. پس رنگی نو را برای فضای ما رقم میزنند. کف های کاذب رنگی نزدیک به رنگهای چوب که در پروژهای کف های کاذب عایق، گزینه بسیار مناسبی هستد. کف کاذب با رنگهای تیره تر برای فضاهای بزرگتر و کف های کاذب با رنگهای ملایم تر برای فضاهای کوچکتر هستند. امروزه با ازدحام جمعیت و افزایش زندگی اپارتمان نشینی، استقبال مردم از کف های کاذب به منظور رهایی از سرو صدا هم بسیار افزایش یافته است؛ ضمن اینکه می توان با استفاده از این نوع از کف ها، ساختمان را در برابر رطوبت نیز عایق نمود. این دسته از کف پوش ها به منظور نصب تجهیزات گرمایشی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. در شهرهای سردسیر با استفاده از این نوع از کف پوش ها، تجهیزات گرمایشی را در سطح زمین  نصب می کنند تا بتوانند میزان دمای محیط را افزایش دهند.

ورودی های بزرگتر و کنترل گرمایشی با کف کاذب

زمانی که در ساختمان‌ از سیستم گرمایش از کف استفاده می‎شود و یا ممکن است سیستم لوله کشی آب گرم مورد استفاده گردد، کتمان کردن آن از جلوی دید، یکی از نکات ضروری برای زیباسازی ساختمان می‎باشد. در این موارد کف‎‌ها‎ی کاذبی به منظور پوشاندن سیستم گرمایشی استفاده می‎شوند که پایه‎‌ها‎ی کوتاه و تایل‌های نازک دارند و اگر چه برای بار‌های سنگین مناسب نیستند اما می‎توانند عایق خوبی برای گرما باشند. همچنین جابجایی کف کاذب پوشاننده سیستم گرمایشی قابلیت حرکت ندارند و نصب آن‌ها نیازمند بکارگیری تکنیک‎‌ها‎ی خاصی می‎باشد. 
کف کاذب برای سیستم گرمایشی همانند سرامیک، کفپوش چوبی و پارکت است و بواسطه پیچ و مهره به یکدیگر متصل می‏شوند. این نوع کف کاذب علاوه بر حفظ گرما، می‎توانند از ورود و خروج صدا نیز جلوگیری نمایند.
سیستم کف کاذب اجازه میدهد که انعطاف پذیری بالایی در طراحی ساختمان داشته باشیم زیرا این پنل ها قابلیت جابجایی و تعویض دارند و هر زمان که نیاز باشد میتوان آنها را تغییر داد و ظاهر جدیدی را به محیط بخشید.

نکته قابل توجه و مهم در مورد انواع کف کاذب آذران فضا نما و انتخاب آن این است که محیط در انتخاب کف کاذب موثر است و نمیتوان هر کف کاذبی را هر محیطی استفاده کرد و همین امر دلیل تنوع در این محصول است.پس می توانید از نظر متخصصان ما در امر انتخاب و خرید بهره ببرید.

سیستم گرمایش از کف

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe