تفاوت میزهای کارمندی و کارشناسی در چیست؟

08 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

اهمیت مبلمان و دکوراسیون اداری بر همگان آشکار است. کارکانان وقت زیادی را در محیط اداری می‌گذرانند و به همین دلیل در چیدمان این فضاها اصول استاندارد باید در نظر گرفته شود. با استفاده از طراحی می‌توانید محیط را از یکنواختی خارج کنید و کارایی کارکنان را با ایجاد حس آرامش و امنیت بالا ببرید.
میز اداری از عناصر اصلی مبلمان اداری است که افراد مدام با آنها سر و کار دارند و بر اساس جنس، طرح و امکاناتشان از کاربردهای متنوعی برخوردارند. نامتناسب و غیراستاندارد بودن میزها موجب آسیب‌های جدی برای کارکنان می‌شود و راندمان آنها در طولانیمدت پایین خواهد آمد.

اهمیت به کارکنان در محیط اداری از رموز موفقیتی است که کمتر مدیر و کارفرمایی به آن توجه می‌کند. اینکه برای هر فرد با توجه به نیاز و حرفه‌اش برای او میز تهیه شود، اهمیت بسیار زیادی دارد. مثلاً میز یک مهندس معمار با یک برنامه‌نویس باید تفاوت‌هایی با هم داشته باشند. با کمی تحقیق و مشورت با متخصصان این حوزه می‌توانید میز مناسب خود را انتخاب کنید. می‌توانید برای داشتن انتخاب درست در این زمینه با گروه صنعتی آفن تماس بگیرید.

معرفی میز کارمندی و کارشناسی

شاید شما هم در هنگام خرید میز مناسب برای اداره این سوال برایتان پیش آمده باشد که میز کارمندی و میز کارشناسی چه تفاوتی با هم دارند و اصلا چه نوع میزی برای کارمندان اداره شما مناسب خواهد بود. پیش از هر چیز بهتر است به این نکته اشاره کنیم که میز کارشناسی در واقع نام دیگری برای میز کارمندی است و ما در این مقاله می خواهیم به طور خلاصه به شما کمک کنیم تا یک میز کارمندی یا همان میز کارشناسی مناسبی را برای کارمندان خود تهیه کنید.

انتخاب میز کارمندی متناسب با وظایف کارمندان

یکی از موارد بسیار مهمی که لازم است تا در هنگام انتخاب میز کارشناسی مناسب برای دفتر کار در نظر گرفته شود، توجه به حوزه کاری اداره یا شرکت و وظایف تک تک کارمندانی است که قرار است برای آنها میز کار تهیه کنید. به عنوان مثال کارمندی که وظیفه او پشتیبانی از امور مشتریان می باشد را در نظر بگیرید، این کارمند به جز یک سیستم کامپیوتر آنلاین و یک تلفن برای پاسخگویی به مشتریان، به چیز بیشتری برای کار خود احتیاج نخواهد داشت. در مقابل یک کارمند معمار که کار طراحی را بر عهده دارد علاوه بر یک سیستم، به فضای کافی برای قرار دادن برگه های کاغذ و لوازم تحریر خود نیز احتیاج خواهد داشت. بنابراین بهتر است در هنگام خرید میز کارمندی برای کارمندان دفتر، به شرایط شغلی و نیازهای آنها توجه ویژه کنید. اینکه آنها به کشو هایی برای نگهداری اسناد و مدارک نیاز داشته باشند یا نه تاثیر زیادی در انتخاب فرم میز کارشناسی خواهد داشت.

انتخاب میز کارمندی متناسب با وظایف کارمندان

انتخاب میز کارشناسی مناسب بر اساس هزینه

یک عامل بسیار مهم و تعیین کننده دیگر در انتخاب یکی از انواع میز کارشناسی، در نظر گرفتن بودجه و هزینه ای است که برای خرید میز کارشناسی تان در نظر گرفته اید. بهتر است قبل از خرید تجهیزات اداری از قبیل میز کارشناسی، مقدار هزینه ای که برای این کار در نظر گرفته اید را مشخص کنید. انواع مختلف میز کارشناسی با مواد و متریال های مختلفی همچون چوب، ام دی اف، شیشه، فلز و چرم به صورت مجزا یا ترکیبی تولید می شوند که هر کدامشان قیمت های مختلفی دارند. میز کارشناسی که با نام میز کارمندی نیز شناخته می شود، یکی از ملزومات اداره و یا دفتر کار است که کارمندان بر اساس نوع وظایفی که بر عهده دارند، از یکی از انواع مختلف میز کارشناسی استفاده می کنند. در این مقاله به طور خلاصه به نکات بسیار مهم و کاربردی از جمله نوع کاربری میز کارشناسی، سبک طراحی محل کار و بودجه در نظر گرفته شده برای خرید میز، اشاره نمودیم. در هنگام خرید میز کارشناسی با مشاوران فنی آذران فضا نما در ارتباط باشید و از راهنمایی های آنان استفاده کرده و به کار ببرید تا به نتیجه مطلوب تری برسید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe