تاثیر دیوارپوش با رنگهای روشن برای اتاق کودک

08 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

یکی از مهمترین فضاهایی که در تاثیر چشمگیری در رشد استعدادها و روحیه هر کودکان دارد اتاق خواب کودکان است، فضای اتاق کودک باید محیطی باشد که زمینه ساز رشد و پرورش شخصیت و زمینه ساز بروز استعدادها و خلاقیت های کودک شود، نه اینکه برعکس باعث انزوای کودک شده و ترس و ناکامی به همراه داشته باشد.

انتخاب رنگ مناسب دیوارپوش اتاق کودک

یکی از چالش های بزرگ طراحی یک اتاق کودک انتخاب تم رنگی مناسب برای آن است. در انتخاب تم رنگی اتاق کودک پیش از هر چیز علاقه کودک خود را در نظر بگیرید. یک اتاق خواب ساده با رنگ مورد علاقه اش جذابیت بیشتری از یک اتاق طراحی شده مجلل برای او خواهد داشت. نکته ی بسیار مهمی که نباید از اهمیت آن غافل بود، تاثیر انتخاب رنگ مورد نظر و مناسب برای دکوراسیون اتاق کودک بر روی شخصیت وی می باشد. چنانچه کودک شما سال های ابتدایی زندگی خود را می گذراند، انتخاب یک رنگ ملایم برای فضای اتاق او بهترین انتخاب است. رنگ های ملایمی مانند آبی، سبز روشن، کرم، صورتی و البته سفید. با بزرگتر شدن کودک تعویض رنگ های ملایم با رنگهای شادی مانند زرد و نارنجی و بنفش و… بهتر و مناسب تر می باشد. برای سالها بالاتر و پا گذارن به محیط اجتماعی او به دکوراسیون جذاب تر و پر انرژی تر دارد که ترکیب رنگهای کمی تندتر با رنگهای ملایم قبلی اتاقش می تواند تنوع و تاثیر خود را بر روی فرزندتان داشته باشد.

انتخاب رنگ مناسب دیوارپوش اتاق کودک

ترکیب دیوارپوش های با رنگ خاکستری و صورتی

ترکیب صورتی و خاکستری برای دیوارپوش کار سخت و طاقت فرسایی نیست، زیرا سایه های زیادی از این دو رنگ وجود دارند که به خوبی با یکدیگر ترکیب شده و هر کدام ظاهر، استایل و تمی متفاوت با ترکیب دیگر ایجاد می کند. از دیوارپوش های اتاق خواب های مدرن و ساده دخترانه گرفته تا آنهایی که از سبک کلاسیک و سنتی استفاده می کنند، ترکیب صورتی و خاکستری در اتاق کودک تمامی سبک ها را باکلاس و دلپذیر نشان می دهد. تنها کاری که باید کنید پیدا کردن تعادلی دقیق و مناسب بین این دو رنگ دیوارپوش پر طرفدار و و همه پسند است. استفاده ای مناسب از این رنگ ها با ترکیب و طرحی زیبا درکنار هم. به این شکل می توان نسبت به تاثیر بسیار زیاد زیبایی این رنگها هم برای دیوارپوش اتاق کودک امیدوار بود و هم خوشحال. همانطور که همه می دانیم استفاده از رنگ های مختلف و زیبای دیوارپوش ها، به خصوص ترکیب چند رنگ در کنار هم می تواند آنچنان تاثیری بر روحیه کودک داشته باشد که حتی دید او نسبت به جهان و اتفاقات پیرامونش را نیز به شکلی کاملاً مثبت تغییر دهد؛ این موضوعی مهم در طراحی، رنگ آمیزی، چیدمان و دکوراسیون اتاق کودک می باشد.

دیوارپوش های زرد

دیوارپوش زرد هم از آن دسته رنگ‌های گرم است که نور اتاق را زیاد و احساس شادی را بیشتر می‌کند. در اتاقی با دیوارپوش های زرد فعالیت مغز کودک را شدت بخشده می شود و دید کودک را بهتر می کند. البته در استفاده از دیوارپوش پی وی سی با رنگ زرد باید این نکته را در نظر گرفت که کمی هم چشم را خسته می کند .بستگی به میزان پررنگی و یا کم‌رنگی رنگ دیوارپوش دارد که دیوارپوش زرد پررنگ یا دیوارپوش با رنگ لیمویی تمرکز را بالا می‌برد درحالی‌که دیوارپوش زرد کم‌رنگ عملکرد حافظه را بهتر می‌کند و آرامش‌بخش است.

بهترین رنگ دیوار پوش ها برای اتاق کودک

دیوارپوش آبی

دیوار پوش پی وی سی به رنگ آبی برخلاف قرمز رنگی آرامش بخش است. دیوار پوش های آبی برای کودک فشار خون را پایین می‌آورد و خشونت را کاهش می‌دهد. اگر در آب و هوای گرم زندگی می‌کنید رنگ آبی روشن برای دیوارپوش اتاق کودک خنکی بیشتری به اتاق می‌دهد. همچنین دیوارپوش رنگ آبی برخلاف دیوارپوش قرمز و تیره و نارنجی اشتها را هم کم می‌کند و مانع پرخوری کودکانتان هم می‌شود.
دیوار پوش های شرکت آذران فضا نما با کیفیت های بالا برای نصب در فضاهای کوچک و بزرگ برای کودکان در جدید ترین مدل ها در اختیار شما عزیزان می باشد .

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe