کاربردهای سقف کاذب در محل زندگی

08 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

کل شبکه سقف های کاذب از سازه طبقه بالای خود آویزان شده است. معمولا فاصله سقف کاذب تا سقف، بین ۳ تا بیشتر از ۳۰ سانتی متر متفاوت است. از سقف کاذب برای پوشاندن لوله ها و سیم ها و کانال های تهویه هوا و همچنین قسمت های نمایان یک سازه استفاده می شود. از آنجایی که سقف های کاذب علاوه بر دارایی ارزش زیبایی شناختی ، ایجاد کننده عمق و لایه بصری است، به طور فزاینده ای در معماری امروزی و مدرن مورد استفاده قرار می گیرد .

از آنجایی که سقف های کاذب علاوه بر دارایی ارزش زیبایی شناختی ، ایجاد کننده عمق و لایه بصری است، به طور فزاینده ای در معماری امروزی و مدرن مورد استفاده قرار می گیرد.

سقف های کاذب یک عنصر طراحی معمارانه است که می تواند یک فضای بزرگ را با ظرافت به بخش های کوچک تر تقسیم کند، بدون اینکه دیواری ساخته شود.

اتاق خواب یکی از مهمترین فضاها در هر منزل مسکونی است. هر کسی برای اتاق خواب خود قطعا به دنبال بهترین دکوراسیون و با بهترین کارایی است. در کنار انتخاب مبلمان اتاق خواب، دیوارها، سقف و‌ نورپردازی اتاق خواب نیز از اهمیت بالایی برخوردار هستند. به همین جهت در این بخش توضیحات مختصری در باب بهترین نمونه ها و مدل های سقف کاذب اتاق خواب به همراه نورپردازی منحصر بفرد را در اختیار شما قرار دهیم.

برای اجرای یک طرح خاص روی سقف کاذب با پی وی سی می توانید تصمیم های متفاوتی بگیرید. آذران فضا نما برای نمونه، می تواند نمونه هایی از دکوراسیون اتاق خواب کودک را ارائه کند که با سقف کاذب کار شده اند. این ایده ها می تواند در تصمیم گیری به شما بسیار کمک کنند

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe