عوامل تاثیر گذار بر قیمت پارتیشن اداری

08 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

پارتیشن های اداری با قیمت های مختلف و متفاوتی در بازار عرضه می شوند اما از وی قیمت پارتیشن اداری نمی توان کیفیت آن را تضمین کرد ولی در بیشتر موارد قیمت پارتیشن های اداری بر اساس جنس و مدل ان تغییر می کند .

پارتیشن اداری چیست ؟

پارتیشن های اداری که معمولا به صورت سازه ارائه میشوند و قابلیت جابجایی را دارند و جایگزین دیوارهای ثابت هستند . با طراحی پارتیشن اداری در محیط کار، فضایی به وجود خواهد آمد که از طریق آن از تنش ها و مزاحمت هایی که برای رفت و آمد های زیاد ایجاد می شد، دور خواهند ماند.

طراحی پارتیشن های اداری

از انواع طراحی های پارتیشن اداری می توان به گره چینی، منبت کاری و هنرهای تزئینی اشاره کرد به این منظور اگر یک قسمت از اداره مخصوص انجام کاری خاص باشد، با پارتیشن چوبی یا شیشه ای می توان آن قسمت را جدا کرد. پارتیشن از موارد مهم در دکوراسیون محیط اداره خواهد بود. پارتیشن های اداری چون دارای طبقات و فرم های تو خالی هستند به خوبی نور را از خود عبور می دهند. برای این که یک فضای دکوراتیو در اداره به وجود آید، می توان روی پارتیشن اداری نور تعبیه کرد.

جنس پارتیشن های اداری

در ساخت پارتیشن های اداری از جنس های مختلفی استفاده می شود که اصلی ترین جنس مورد استفاده در ساخت پارتیشن های اداری چوب است . اما می توان به صورت تلفیقی از چوب یا ام دی اف و شیشه، آلومینیوم و فلزات دیگر استفاده کرد .

قیمت پارتیشن اداری

با توجه به کارایی که پارتیشن های اداری دارند قیمت بسیار مناسبی دارند . دلیل عمده ای که باعث می شود در بسیاری از ادارات از پارتیشن اداری استفاده شود، قیمت پایین پارتیشن اداری نیست. اگر فقط قیمت پارتیشن اداری را مد نظر قرار دهیم بدون تردید مجبور به صرف کردن هزینه های دیگر خواهیم بود تا کیفیت لازم را به دست آوریم. پارتیشن اداری دارای مزیت های بسیاری است که قیمت پارتیشن اداری تنها یکی از این مزیت های استفاده از آن می باشد.

ممکن است بسیاری از شرکت هایی که کار پارتیشن بندی اداری را انجام می دهند از جنس ارزان و بی کیفیت برای کار خود استفاده کنند. اما این دلیل نمی شود که قیمت پارتیشن اداری اگر کم باشد، آن جنس و کیفیت لازم را نخواهد داشت. در تعیین قیمت پارتیشن اداری فاکتورهای مختلفی وجود دارد.

بسیاری از شرکت ها هستند که با عرضه پارتیشن اداری ارزان به کیفیت کار توجه زیادی دارند و همواره کیفیت را بر قیمت پارتیشن اداری ارجع می دانند. بنابراین این شرکت ها با ارائه کیفیت بالا، قیمت پارتیشن اداری را بسیار مناسب در نظر می گیرند.

پارتیشن اداری به دلیل اینکه در ادارات رفت و آمد بسیار زیاد است باید از دوام تجاری برخوردار باشد. اگر در ساخت پارتیشن اداری به کیفیت محصول توجه نشود، مشتری مجددا مجبور به هزینه کردن برای جنس با کیفیت خواهد بود.

تاثیر پارتیشن اداری بر راندمان کاری ادارات

راندمان کاری یک شرکت یا یک اداره زمانی که پارتیشن اداری به خوبی طراحی شده باشند و دکوراسیون اداری دارای جذابیتی باشند دارای اثرات مثبت فراوانی هستند . بنابراین باید در انتخاب رنگ و فرم و جنس پارتیشن انتخابی به دقت انجام شود . با انتخاب درست یک پارتیشن اداری مناسب می توان بر روند کارایی افراد یک مووسه و شرکت تاثیر فراوانی داشت .

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe