دیوارپوش های پی وی سی دارای چه خصوصیاتی است ؟

08 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

دیوارپوش های پی وی سی از بهترین گزینه های پیش رو برای زیباتر کردن دیوارهای منازل است . دیوارپوش های پی وی سی هم از لحاظ هزینه و هم زیبایی که دارد بسیار پر طرفدار و مقرون به صرفه است .

دیوارپوش پی وی سی چیست ؟

دیوارپوش پی وی سی به عنوان یک ماده ساختمانی است که این روزها بسیار پر طرفدار است . پی وی سی جایگزین بسیار خوبی برای خاک رس و چوب است و از جنس پلاستیک فشرده ساخته شده است . در چند سال اخیر اقدام به ساخت این دیوارپوش ها کرده اند و از رنگ ها و تنوع بسیار بالایی برخوردارند .

قیمت دیوارپوش های پی وی سی

قیمت دیوار پوش پی وی سی PVC به موارد بسیاری بستگی دارد که در اینجا مقاله به آنها می پردازیم .

مهمترین دلیل جنس دیوارپوش های پی وی سی است .

سطح بالای کیفیت

یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت دیوار پوش های پی وی سی زیر سازی دیوار است . یعنی اگر زیر سازی دیوار گچ باشد نیاز به زیر سازی نیست اما اگر زیر سازی دیوار با کاشی و سرامیک باشد نیاز به یک زیر سازی درست است و همین موضوع مستلزم پرداخت هزینه است و قیمت دیوارپوش پی وی سی را بالاتر می برد .

مساحت و ابعاد دیوار

از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت دیوارپوش های پی وی سی میزان مورد استفاده از دیوار پوش PVC است . به این منظور بهتر است که از افراد متخصص و کاردان استفاده نمایید چون اگر نیروی متخصص نباشد مجبور به پرداخت هزینه های چند برابری در این خصوص خواهید شد .

مزایای دیوارپوش های پی وی سی

از مزایای دیوار پوش های پی وی سی می توان به عایق رطوبتی، عایق حرارتی، عایق صوتی، غیر قابل اشتعال و ... است .

تفاوت دیوار پوش پی وی سی و دیوارپوش ام دی اف

از تفاوت های مهم و اساسی دیوارپوش های پی وی سی با ام دی اف می توان به وزن سبک دیوارپوش پی وی سی با ام دی اف اشاره کرد . همچنین است قیمت ارزان تر این دیوارپوش ها به نسبت ام دی اف است .

مکان های مورد استفاده از دیوار پوش های پی وی سی

دیوارپوش پی وی سی دارای انواع و طرح های متعددی است به همین دلیل می توان در مکان ها و فضاهای مختلفی از آن استفاده کرد. برخی از این مکان ها عبارتند از: رستوران ها، هتل ها، مراکز تجاری، مجتمع های مسکونی، بخش های مختلف بیمارستان، ویلاها، کارخانه ها و سالن های همایش.

ویژگی های بارز دیوارپوش پی وی سی

از ویژگی های مهم دیوارپوش پی وی سی می توان به وجود فضای خالی برای عبور سیم و تاسیسات داخلی ساختمان اشاره کرد. این دیوارپوش ها می توانند زیبایی فضای داخلی خانه یا محل کار را افزایش دهند و این از خواص دکوراتیو تعریف شده برای آن نشات می گیرد. نوع خاصی از دیوارپوش وجود دارد که سه بعدی نامیده می شود چینش این نوع دیوار پوش می تواند به راحتی تغییر کند و نیازی به خرید سری جدید وجود ندارد

دیوارپوش های پی وی سی برای بهبود فضای داخلی

طراحان داخلی به منظور تغییر محیط کار و بهینه سازی فضای داخلی محیط کار و منزل از دیوار پوش های پی وی سی استفاده می نمایند .

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe