کدام کفپوش برای محل زندگی مناسب تر است؟

11 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

زیبایی منزل یک عامل تاثیر گذار بر روحیه و روان آدمی است؛ به همین جهت می توان با یک طراحی زیبا و باسلیقه محل زندگی را به بستری برای کسب آرامش و رهایی جستن از تشویش های روزانه تبدیل کرد.

کدام کفپوش برای محل زندگی مناسب تر است؟

اگر به طراحی دکوراسیون داخلی منزل علاقمند هستید، باید به این نکته توجه داشته باشید که کلیه اجزای موجود در دکوراسیون به یک اندازه اهمیت دارند و در انتخاب هر یک باید وسواس به خرج داد؛ اما نکته ای که باید در نظر بگیریم این است که برخی از اجزا به زیباتر شدن منزل کمک به سزایی می کنند. از جمله این موارد می توان به کابینت ها، دیوار پوش ها و کفپوش ها اشاره کرد. انتخاب متریال های مناسب برای هر یک از این سه گزینه می تواند کمک دوچندانی به بیشتر و بهتر جلوه کردن منزل نماید.

ما در این مقاله سعی نموده ایم اطلاعاتی در مورد انواع کفپوش ها در اختیارتان قرار دهیم؛ پس در ادامه با ما همراه باشید.

انتخاب بهترین کفپوش

همان طور که گفته شد، کفپوش ها از عوامل تاثیرگذار بر زیبایی منزل به حساب می آیند. شاید افرادی که به دنبال بهترین کفپوش برای منزل می گردند در انتخاب، دچار سردرگمی و یا تردید شوند. لذا باید به این نکته اشاره شود که برترین نوع کفپوش با توجه به گزینه های مهم مورد نظر خریدار تعیین می شود. زیبایی، کیفیت، مقاومت، قیمت، نحوه نظافت و ایمنی از موارد موثر در انتخاب بهترین نوع کفپوش می باشد که هر یک از این موارد می تواند به نوبه خود در انتخاب خریدار تاثیر بگذارد. از همین رو، نمی توان به همه افراد یک نوع کفپوش را به عنوان برترین محصول معرفی نمود. از همین رو بر آن شدیم تا در این مقاله توضیحات مختصری درباره انواع کفپوش ها ارائه دهیم.

کفپوش های چوبی:

کفپوش های چوبی را می توان به عنوان یکی از محبوب ترین نوع پوشاننده های کف در جهان دانست. استقبال مردم از این نوع از کفپوش در چند سال اخیر بسیار مطلوب بوده است. اندر مزیت های کفپوش های چوبی می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

سازگار با محیط زیست

زیبایی منحصر به فرد

عایقی مناسب برای دما و حرارت

کفپوش های چوب های بازیافته:

این نوع کفپوش ها نیز از دیگر پوشاننده های مورد علاقه مشتریان است که با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی ها به بازار عرضه می شود.  کفپوش های چوب های بازیافته برای افرادی که به نماهای کلاسیک علاقمند هستند، گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

کفپوش های بامبو

کفپوش های بامبو:

بامبو در طبیعت به عنوان گیاه کاملا مقاوم شناخته می شود پس قطعا کفپوش هایی هم که با استفاده از این گیاه تهیه می شوند، باید از استحکام و مقاومت مطلوبی برخوردار باشند. این نوع کفپوش از رنگ های متنوعی برخوردار است و به عنوان یک پوشاننده ی کف محبوب در فضاهای گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.

پارکت ها:

پارکت ها یک نوع دیگر از کفپوش ها هستند که در چند سال اخیر نسبتا زیاد در پوشش کف  از آن ها استفاده شده است. پارکت ها برروی موزاییک ها جای داده می شوند. از ویژگی های منفی پارکت ها می توان به مقاومت پایین آن ها در برابر رطوبت و آتش زایی آن ها اشاره نمود.

کفپوش های طرح چوب:

این نوع از کفپوش ها از جنس سرامیک هستند اما به پارکت ها بسیار شبیه هستند. کفپوش های طرح چوب برای افرادی که به پارکت ها علاقمند هستند اما به دلیل نکات منفی این نوع کفپوش از خرید آن امتناع ورزیده اند، گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. علاوه بر این که کفپوش های طرح چوب به نسبت پارکت ها از قیمت معقول تری برخوردار می باشند.

کفپوش های چوب پنبه ای:

این نوع کفپوش ها برای افرادی که کودکان پرانرژی دارند، بسیار مناسب است. کفپوش های چوب پنبه ای نسبت به صوت عایق می باشند، ضمن این که با راه رفتن برروی آن می توان حس آرامش و راحتی را تجربه کرد.

کفپوش های سنگی:

سنگ ها از دیرباز به عنوان کفپوش مورد استفاده بشر قرار می گرفته است. استحکام، دوام و زیبایی خیره کننده سنگ ها عامل اصلی تداوم آن ها در این سال ها در بازار شده است.  از مضرات این نوع کفپوش می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

قیمت بالا

عدم عایق حرارت و صوت

نظافت دشوار

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe