کاربرد پانلهای پی وی سی دوجداره چیست؟

11 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

با کاربرد پانل پی وی سی دوجداره بیشتر آشنا شوید

پانل های پی وی سی دو جداره به عنوان یکی از جدیدترین ابزارهای ساختمان سازی است که به جای مصالح گران قیمت وارد بازار شده است. این پانل ها دارای انواع طرح و رنگ هستند که از آنها می توان برای ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی استفاده کرد.

کاربرد پانل های پی وی سی

در ادامه از کاربردهای پانل های پی وی سی مواردی که را قرار داده ایم که هر یک را برای شما به اشتراک گذاشته ایم:

1- کاهش مصرف انرژی

دیوارپوش های پی وی سی دوجداره به دلیل اینکه راه نفوذ و خروج هوا را ندارند، محافظ خوبی برای نگهداشتن دمای داخل ساختمان هستند. در این صورت انرژی برودتی و حرارتی به سختی از لا به لای جداره های دیوارپوش پی وی سی به سمت دیگر منتقل می شود. با این کار از اتلاف انرژی و هزینه هایی که برای تامین گرما و سرمای داخل ساختمان صرف می شود، جلوگیری می شود.

2- کاهش استهلاک ساختمان

با نصب دیوارپوش های پی وی سی دوجداره که مقاومت بالایی در مقابل تغییرات دما و ضربه دارند، از استهلاک ساختمان تا حد زیادی جلوگیری می شود. سهولت تعمیر و تعویض هم باعث شده است که پس از آسیب بتوان براحتی دیوارپوش ها را تعویض و تعمیر کرد. ساختمان هایی که در معرض رفت و آمد هستند و احتمال استهلاک آنها زیاد است، به نصب پانل های پی وی سی دو جداره نیاز بیشتری پیدا می کنند.

3- عایق صوتی  

برای جلوگیری از ورود سر و صدا به داخل ساختمان می توان از پانل های پی وی سی استفاده کرد. این پانل ها قسمت زیادی از سر و صداهای فضای داخلی ساختمان را به خود جذب می کنند. همین امر باعث ایجاد آرامش و کمتر شدن شدت سر و صداهای داخل ساختمان می شود. به این دلیل می توان از پانل های پی وی سی برای محیط های پر سر و صدا از قبیل کارگاه های تولیدی و یا آپارتمانهایی که عایق صدا نیستند، استفاده کرد.

4- صرفه اقتصادی

با توجه به اینکه مصالحی که برای تزئین و محکم کاری ساختمان استفاده می شود، اغلب گران قیمت است و از سوی دیگر هزینه نصب و نیروی انسانی نیز بر آن اضافه می شود، پانل های پی وی سی قیمت کمتری دارند و به راحتی نیز نصب می شوند. همین امر موجب کاهش هزینه های ساخت و ساز می شود. پانل ها را می توان به راحتی تعویض و تعمیر کرد که هزینه دوباره کاری و تزئین مجدد ساختمان را نیز به حداقل می رساند.

آخرین مطالب تکمیلی آذران فضانما را در این بخش دنبال نمایید

5- مقاومت بالا در برای مواد شیمیایی

پانل های پی وی سی مقاومت بالایی در مقابل مواد شیمیایی از قبیل مواد اسیدی، بازها، آب، مواد شوینده و ... دارند. به همین دلیل برای مکان هایی که در معرض این مواد هستند، می توان از پانل های پی وی سی استفاده کرد. استخرهای شنا، آشپزخانه، آزمایشگاه و ... مکان های مناسبی برای نصب پانل های پی وی سی دو جداره هستند.

6- زیبایی و دکوراسیون داخلی

از پانل های پی وی سی دوجداره می توان برای زیبایی ساختمان استفاده کرد. به دلیل تنوع بالا در طرح و رنگ می توان از این پانل ها برای سالن های پذیرایی، تالارهای جشن، هتل ها و ساختمان های بزرگ استفاده کرد. این پانل ها با انواع اشکال و رنگ، مطابق با سفارشات مشتریان طراحی می شوند.

کاربرد پانلهاي پي وي سي دوجداره چيست؟

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe