کابینت آشپزخانه چه تاثیری بر دکوراسیون داخلی دارد

11 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما
این امر بدیهی است که باید از تمامی فضاهای منزل بهترین استفاده را کنیم تا احتیاجات افرادی که در آن مکان زندگی و یا کار می کنند به خوبی برطرف شود. از با اهمیت ترین قسمت های طراحی دکوراسیون داخلی، طراحی آشپزخانه و به خصوص کابینت های آشپزخانه هستند که بیشترین زیبایی آشپزخانه را شامل می شوند. البته توجه به این نکته ضروری می باشد که طراحی کابینت ها باید با طراحی سایر قسمت های خانه هم هماهنگ باشد و باید به تاثیر کابینت آشپزخانه بر دکوراسیون داخلی بسیار زیاد توجه نمود.
می دانیم که اهمیت طراحی کابینت آشپزخانه بر کسی پوشیده نیست و طبق تجربه طراحان آذران فضا نما  برای طراحی دکوراسیون داخلی و یا بازسازی برخی منازل که به طراحی و اجرای کابینت لوکس و لاکچری تاکید ویژه ای دارند زیرا تاثیر مستقیم و بسزایی در زیبایی بصری کل محیط منزلشان دارد و علاوه بر آن طراحی و اجرای موفق و مناسب کابینت آشپزخانه  نظم و چیدمان بهتر وسایل آشپزخانه را میسر می نماید.

کابینت آشپزخانه قهوه ای

طراحان زبده ی آفن باید طراحی را با توجه به احتیاجات و فضایی که در دسترس است انجام دهند. برای این طراحی ها نیاز به خلاقیت و ایجاد سرزندگی در خانه و خصوصا آشپزخانه می باشد. در این راستا می توانید از تجربیات طراحی های کلاسیک یا مدرن طراحان کابینت آشپزخانه آفن برای ایجاد فضایی دلنشین بهره بگیرید.

گروه طراحان آذران فضا نما با علم بر موارد فوق و در راستای هر چه بهتر شدن طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه بعد از بازدید آشپزخانه پیشنهاداتی کاملا مبتنی بر علم و اصول معماری جهت خلق فضای بهینه  ارایه می کنند و با طراحی خلاقانه همواره سعی می کنند نهایت زیبایی و کارایی را همراه با هم ایجاد نمایند.

تاثیر کابینت آشپزخانه بر دکوراسیون داخلی آشپزخانه بسیار واضح است و چون کابینت ها در آشپزخانه بیشترین نما را در محیط ایجاد می کنند باید در طراحی آن بسیار دقت نمود. از جایی که از کابینت ها برای نگهداری ظرف و ظروف استفاده می شوند باید بر اساس فضای موجود کابینت های یک یا چند طبقه، دیواری یا زمینی نصب شوند.
در حال حاضر طراحان کابینت ها از جنس های متفاوتی برای ساختن کابینت آشپزخانه استفاده می کنند.و نیز  نور نقش مهمی در آشپزخانه دارد به همین جهت درب کابینت ها بهتر است به نوعی باشد که حداکثر نور را به خوبی انعکاس دهد و نور جذب درب های کابینت نشود.


کابینت آشپزخانه با رنگ روشن

رنگ کابینتهای آشپزخانه 

از دیگر مسائلی که در طراحی کابینت بسیار مهم می باشد انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه است. انتخاب رنگ در بعضی زمان ها به گونه ای توسط طراح انتخاب می شود که بتواند با رنگ سایر دکوراسیون هماهنگی داشته باشد ولی در بسیاری از موارد نیز رنگ کابینت به شکل متضاد با رنگ سایر قسمت های خانه انتخاب می شود. مزیت استفاده از رنگ متضاد در رنگ کابینت این است که اگر دکوراسیون داخلی آشپزخانه پس از مدتی خسته کننده شد می توان با ایجاد تغییرات کوچکی در دکوراسیون تنوع زیادی را بوجود آورد. استفاده از سنگ تزئینی در دکوراسیون آشپزخانه به شکلی که رنگ آن در تضاد با رنگ کابینت باشد فضای زیبایی را پدید می آورد. همچنین می توان بر روی درب های کابینت از آینه برای آشپزخانه های کوچک استفاده کرد تا آشپزخانه بزرگ تر و عمیق تر دیده شود.

در طراحی های مدرن، کابینت ها به نوعی قرار داده می شوند تا فضای لازم برای یخچال، ماکروفر، ماشین ظرفشویی و بسیاری دیگر از وسایل در فضای آشپزخانه وجود داشته باشد. قرار گرفتن و مخفی شدن این وسایل در بین کابینت ها نیز تاثیر کابینت آشپزخانه بر دکوراسیون داخلی مشخص تر نمایان می کند. در حال حاضر کابینت ها نقش مرزبندی آشپزخانه را با سایر فضاها نیز دارند. برای جلوگیری از نمای خسته کننده کابینت آشپزخانه نباید درب ها در یک جهت باز شوند و باید از درب های کپسولی و کشویی  نیز استفاده شود.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe