چگونه با دکوراسیون بهتر فضای اداری راندمان کار را بالا ببریم؟

11 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

امروزه دکوراسیون داخلی جایگاه جدیدی در زندگی افراد پیدا کرده است. شاید در گذشته به تاثیر فضای زیبا در میزان انرژی که به محیط و افراد برگردانده می شد، به صورت مطلوب توجهی نمی شد؛ اما خوشبختانه در چند سال اخیر، تاثیر دکوراسیون داخلی بر زندگی، برای بسیاری از افراد به امری قابل درک مبدل شده است. 
در عصر تکنولوژی و ماشینی شدن زندگی که سیگنال های منفی زیادی از محیط اطراف دریافت می شود، استفاده از یک دکوراسیون زیبا می تواند در روحیه بخشی هر چه بیشتر به افراد تاثیرگذار باشد؛ از همین رو، می توان با بهره گیری از حرفه و هنر طراحی داخلی، محیط را تا حد مقدور برای خود دلچسب و پر انرژی کرد .
یکی از اماکنی که باید به طراحی و دکوراسیون آن توجه ویژه ای داشت، محل کار است. قطعا یک مدیر موفق به خوبی بر این امر واقف است که افزایش بازدهی کارکنان، افزایش سود و درآمد شرکت را در پی خواهد داشت؛ به همین جهت، ضمن رسیدگی به اوضاع و دکور اتاق خویش، به فضای مورد استفاده کارکنان هم توجه خاص دارد. 
در طی مطالعاتی که از سوی محققان انجام شده است، رسیدگی به دکوراسیون محیط کار به عنوان یکی از ملزومات افزایش بهره وری در فضای کاری اعلام شده است که راندمان کاری افراد را بالغ بر 25 درصد ارتقاء می بخشد. به همین علت به کلیه مدیرانی که به افزایش راندمان کاری پرسنل خود فکر می کنند، توصیه می شود به منظور افزایش بازدهی آنها، دکوراسیونی خاص که با حیطه کاری شرکت هم خوانی داشته باشد را در نظر بگیرند. بدین منظور باید در گام نخست با کارشناسان و طراحان زبده این عرصه مشورت گردد تا بهترین پیشنهادات به مشتری ارائه شود.
توجه به اصول طراحی
 اگر محیط کاری کوچکی دارید، به هیچ عنوان نگران نباشید! مطمئن باشید که طراحان کاربلد برای فضای مورد نظر شما، بهترین طرح را ارائه خواهند داد که علاوه بر زیبایی، از فضای در دسترس نیز به صورت بهینه استفاده شود. لازم است که بدانید ماهیت کاری، بر نحوه طراحی دکوراسیون داخلی تاثیرگذار خواهد بود. به عنوان مثال برای طراحی فضای کاری که مملو از ارباب رجوع باشد باید دکوراسیونی در نظر گرفته شود که کاملا با طراحی شرکت های تجاری مغایر است؛ این درک مغایرت تنها از عهده طراحان ماهر و زبردست معماری بر می آید. از همین رو، کار خود را فقط و فقط به دست افراد کاربلد بسپارید!
چگونه با دکوراسیون بهتر فضای اداری راندمان کار را بالا ببریم؟نکات قابل توجه در طراحی فضاهای تجاری
اگر می خواهید با طراحی دکوراسیون فضای کاری، بهره وری و راندمان کاری پرسنل خود را افزایش دهید باید به یک سری اصول توجه نمایید که در ادامه آن ها را بیان خواهیم کرد.
یکی از اصول قابل توجه در طراحی دکوراسیون داخلی فضای کار که افزایش راندمان کاری پرسنل را به دنبال دارد، توجه به دیوار های شرکت است! هرچه دیوار ها در فضای کاری کمتر باشد، تعامل و ارتباط پرسنل بهتر خواهد بود. البته باید در این میان به حریم خصوصی کارمندان نیز توجه شود. قطعا از دست رفتن حریم خصوصی افراد، برای آنها امری خوشایند تلقی نخواهد شد.
همواره باید در طراحی فضاهای کاری قسمتی از محیط برای قرار گرفتن اسناد بایگانی در نظر گرفته شود، ایجاد آشوب و به هم ریختگی در فضای کار، تشویش فکر کارمندان را به دنبال خواهد داشت.
توجه به رنگ دکوراسیون در فضای اداری یکی دیگر از موارد مهمی است که در افزایش راندمان کارکنان تاثیرگذار خواهد بود. عموما رنگ های گرم و پرانرژی موجب پویایی هرچه بیشتر پرسنل می شود.
مبلمان اداری یکی دیگر ار عوامل تاثیرگذار بر افزایش بهره وری کارمندان می باشد. قاعدتا استفاده از مبلمان اداری شیک و ارگونومیک تاثیر مثبت و به سزایی بر سلامت روان و جسم پرسنل خواهد داشت.
موارد ذکر شده، تنها بخشی از اصول قابل توجه در طراحی دکوراسیون فضای اداری به شمار می رود که باید به آن ها دقت کرد. در صورت تمایل و کسب مشورت برای طراحی فضای کاری خود، می توانید از مشاوره های کارشناسان و طراحان شرکت آذران فضا نما برخوردار شوید.
به منظور کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاهده محصولات شرکت آذران فضا نما می توانید با شماره تلفن 8399 -021 تماس حاصل فرمایید و یا از سایت ما به ادرس  https://www.azaran.com/Contact  دیدن فرمائید.  

چگونه با دکوراسیون بهتر فضای اداری راندمان کار را بالا ببریم؟

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe