چرا پارتیشن را در خانه ها و دکوراسیون جدید انتخاب می کنیم؟

12 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

آشنایی با مدل های پارتیشن خانگی مدرن و جدید به ما این امکان را می دهد با دید بهتری دست به ایجاد تغییرات در دکوراسیون داخلی منزلمان بزنیم ما در این مطلب عکس هایی جذاب و زیبا از انواع مدل های پارتیشن خانگی مدرن و جدید را برای شما گرد آوری نموده ایم تا با آشنایی با این مدل ها و نیز نحوه چیدمان آن در منازل بتوانید الگوهای مناسبی برای جداسازی فضاهای منزلتان بیابید. به یاد داشته باشید مکان قرار گیری پارتیشن می تواند نقش بسیار مهمی در نمای داخلی ساختمانتان داشته باشد. لطفا در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

در حال حاضر استفاده از پارتیشن های خانگی رواج بسیاری یافته است. در بسیاری از ساختمان ها پارتیشن ها نقش کلیدی ایفا می کنند و ممکن است هر کدام از آن ها فضای خانه را تا حد مطلوبی مدرن تر و یا بزرگتر جلوه دهند که همین امر به زیبایی خانه کمک زیادی می نماید. از پارتیشن های خانگی برای جداسازی فضاهای آشپزخانه، سالن غذا خوری، تخت خواب ، اتاق پذیرایی و سایر فضاهای یکپارچه که نیاز به جداسازی دارند استفاده می شود که انتخاب یک پارتیشن خانگی مدرن با طراحی روز دنیا می تواند نقش بسیار مهمی در نمای داخلی منزل شما داشته باشد، فراموش نکنید که علاوه بر اندازه و مدل پارتیشن خانگی باید به رنگ و جنس آن نیز توجه نمایید تا هارمونی مناسبی با معماری داخلی منزل شما داشته باشد.

شاید برای شما هم پیش آمده که بخواهید بخشی از خانه خود را به دو یا چند بخش تقسیم کنید، مثلا در بعضی از خانه ها یک سالن بزرگ وجود دارد و میزبان دوست دارد تا آن را به دو بخش نشیمن و پذیرایی تقسیم کند تا در بخش نشیمن همراه خانواده بنشینند و تلویزیون تماشا کنند و در بخش پذیرایی هم از میهمانان خود پذیرایی کنند در اینجور موارد پارتیشن بندی انتخاب فوق العاده ای است که بسیار کمک کننده خواهد بود.

امروزه استفاده از پارتیشن در طراحی دکوراسیون داخلی بسیاری از منازل به چشم می خورد. پارتیشن ها می توانند کاربرد های متفاوت و گسترده ای داشته باشند، از جمله استفاده در هال و پذیرایی و همچنین آشپزخانه و یا اتاق خواب، در سوی دیگر استفاده از پارتیشن های خانگی مدرن در دکوراسیون جدید بسیار زیبا و خلاقانه هستند.

استفاده صحیح از پارتیشن خانگی می تواند فضاهای خانه را وسیع تر نشان دهد و همچنین فضای خانه را امن تر و زیباتر سازد.

و اما با توجه به کوچک تر شدن متراژ خانه های امروزی در اغلب خانه ها از پارتیشن برای جدا کردن فضاهای مختلف در منزل استفاده می شود, در ادامه این مطلب انواع مدل های پارتیشن منزل با طراحی شیک و کاربردی را مشاهده خواهید کرد.

پارتیشن ها امروزه در انواع مدل های متنوع و کاربردی برای بخش های مختلف خانه طراحی می شوند که انتخاب طرح و رنگ و جنس پارتیشن به طراحی دکوراسیون منزل شما بستگی دارد.

انواع مدل های کاربردی و شیک پارتیشن منزل

از پارتیشن منزل می توانید در ساختمان ها با متراژ کوچک و بزرگ استفاده کنید و امروزه پارتیشن ها نقش دیوار های سنگی و آجری را در خانه هایی که دارای پلان باز هستند ایفا می کنند. پارتیشن ها در همه قسمت های مختلف منزل نظیر آشپزخانه و راهرو ورودی و اتاق نشیمن و پذیرایی قابل استفاده هستند و بهتر است طرح و رنگ پارتیشن ها را با توجه به سایر وسایل موجود در دکوراسیونی که قرار است پارتیشن را در آنجا قرار دهید انتخاب کنید تا بتوانید فضایی زیبا و متفاوت را در دکوراسیون منزل خود بوجود آورید. استفاده صحیح از پارتیشن خانگی در دکوراسیون منزل می تواند باعث ایجاد احساس صمیمیت و آرامش در فضای خانه شود.


وظیفه اصلی پارتیشن در واقع جداسازی بخش های مختلف دکوراسیون داخلی در خانه مانند اتاق نشیمن و پذیرایی، بدون استفاده از دیوارهای سنتی گچی است. پارتیشن می تواند از هر مدلی ساخته شود .

معمولا در منازل کوچک شاهد یک پارچه بودن فضای نشیمن با فضای غذا خوری هستیم که شما میتوانید با ایجاد پارتیشن های فانتزی و مدرن در دکوراسیون داخلی منزل ، به ایجاد فضا سازی برای هر کدام از این منطقه ها کمک فراوانی نمایید.

برای ایجاد پارتیشن های زیبا و تزئینی در منزل نیازی به هزینه زیاد نخواهید داشت. فقط کافی است تا با کمی خلاقیت از ارزان ترین مواد، زیبا ترین پارتیشن ها را برای دکوراسیون داخلی منزل خود خلق نمایید.

انتخاب مزایای پارتیشن اداری ام دی اف از میان پارتیشن ها

تفکیک فضا از مهمترین آیتمهای دکوراسیون و زیبا سازی محیط می باشد. امروزه جهت استفاده بهینه از محیط داخلی منازل استفاده می شود. پارتیشن ها بیشتر جهت زیبایی، جداسازی و ایجاد اتاقهای بیشتر جهت محیط کار تعبیه می شوند.

پارتیشنرها را براساس متریال مورد استفاده در ستونهای اصلی و قالب های آن تقسیم بندی می کنند، درحالیکه ممکن است برای نمای ظاهری از ام دی اف، شیشه و یا سایر مواد استفاده شود.

ام دی اف MDF (Medium Density Fiberboard) به معنای تخته فیبر با چگالی متوسط می باشد. پارتیشن هایی که از نوع ام دی اف هستند به دلیل ساختاری یکنواختی که دارند انعطاف پذیر هستند و به راحتی و بدون اتلاف، قابلیت شکل پذیری دارند. روکش آنها به سهولت انجام می پذیرد. ورقه های ام دی اف از سطح مقاومت بالایی برخوردار هستند و در مقابل رطوبت، حشرات و غیره مقاوم هستند.

شرکت آذران فضانما ارائه دهنده ی انواع پارتیشن های تک جداره و دو جداره شما را در انتخاب بهترین معماری ممکن در  منازل شما را همراهی می کند. برای اطلاع از شرایط ثبت سفارش و قیمت انواع پارتیشن ها با ما تماس حاصل فرمایید. 

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe