نمایشگاه‌های مرتبط با صنایع دکوراسیون داخلی و مبلمان اداری

12 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

صنعت مبلمان در ایران، حدود 30.000 واحد تولیدی و فروشگاهی دارد و 8 درصد از اشتغال بخش تولید کشور را به خود اختصاص می‌دهد. سرمایه‌گذاری در دو بخش تولید و عرضه در دهه‌های گذشته و قدرت و مهارت‌های تولید صنعت مبلمان ایران و حمایت‌های دولت در سال‌های اخیر باعث شده است رقبای خارجی را در این صنعت از میدان به در کنند و افراد زیادی رو به سوی خرید تولیدات ایرانی آورده‌اند که خود اتفاقی خوب در تجارت این حوزه است.

برگزاری نمایشگاه فرصت خوبی برای شرکت‌کنندگان و غرفه داران است تا بتوانند محصولات و توانایی‌های خود را به بهترین شکل در معرض نمایش بگذارند و راه‌های جدیدی برای بهتر شدن بازار مبلمان برای آنها باز شود. شرکت‌ها و افرادی که در این حوزه فعالیت دارند باید حضور در نمایشگاه را جدی بگیرند و به سادگی از کنار آن عبور نکنند. با طراحی یک غرفه خلاقانه و در خور خود می‌توانند قدم‌های بزرگی در راه رسیدن به موفقیت بردارند.

 شرکت آذران فضانما - نمایشگاه بین ‌المللی مبلمان اداری و نمایشگاه هافکس

نمایشگاه بین ‌المللی مبلمان اداری و نمایشگاه هافکس

چند نمایشگاه مرتبط با صنایع دکوراسیون داخلی و مبلمان اداری در ایران و تهران برگزار می‌شود که تولید کنندگان بسیاری در آن شرکت می‌کنند و بازدیدکنندگان و علاقمندان زیادی هم دارند. یکی از این نمایشگاه‌ها که در تهران برگزار می‌شود، نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل یا همان هافکس است که بیست و ششمین دوره این نمایشگاه در تاریخ 10 تا 13 مرداد ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی در تهران برگزار شده است.

شرکت‌های داخلی و همچنین شرکت‌های خارجی شرکت‌کننده در این نمایشگاه آخرین محصولات و نوآوری‌های خود را در معرض نمایش گذاشتند. در این مکان انواع مبلمان مدرن و کلاسیک، کالای خواب، مبلمان مخصوص کودکان و نوجوانان، مبلمان فضای باز و مبلمان آشپزخانه برای متخصصان و علاقمندان این حوزه به نمایش درآمدند.

نمایشگاه دیگری که در حوزه مبلمان اداری و دکوراسیون داخلی برگزاری می‌شود نمایشگاه بین المللی مبلمان اداری است که هفتمین دوره آن به مدت چهار روز در تاریخ 21 تا 24 دی ماه برگزار خواهد شد. شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه محصولات و خدمات خود را با هدف معرفی ارائه آخرین دستاوردها در صنایع مبلمان اداری و صنایع وابسته ارائه خواهند کرد. شناخت نیاز مشتریان، افزایش کیفیت، رسیدن به شاخص‌های استاندارد و آشنایی و تبادل تجربیات شرکت‌ها و تولیدکنندگان و شناساندن ظرفیت و توانایی‌ها در تولید و ارائه کالا و خدمات از دیگر اهداف برگزاری آن خواهند بود.

 شرکت آذران فضانما - نمایشگاه بین ‌المللی مبلمان اداری و نمایشگاه هافکس

در این مکان انواع صندلی اداری و آمفی تئاتر، میز، کتابخانه، فایل، تجهیزات و لوازم تکمیلی اداری، مبلمان و دکوراسیون اداری، اتوماسیون اداری و نرم‌افزارهای مرتبط در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند گرفت. اولویت برگزاری نمایشگاه حمایت از تولید مبلمان اداری در داخل کشور با رویکرد صادراتی است.

بهترین کاری که فعالان این حوزه برای شرکت در نمایشگاه می‌توانند انجام دهند این است که با طراحی و چیدمان غرفه خود هنر و تواناییشان را به نمایش بگذارند و نظر بازدیدکنندگان را به خود جلب کنند. همچنین، محصولاتی را باید برای ارائه انتخاب کنند نماد واقعی محصولات آنها برای ارائه باشد.

برای ارائه یک غرفه خوب از ایده‌های ناب بهترین طراحان خود استفاده کنید و اصلاً نگران هزینه‌های نمایشگاه نباشید، زیرا اگر حساب شده و با برنامه ریزی کار حضور در نمایشگاه را به پیش ببرید همه چیز خوب پیش خواهد رفت و بیش از آنچه هزینه کرده‌اید سود عاید شما خواهد شد و منافعی را برای شما در بر دارد که هزینه‌های نمایشگاه را باید در قبال آن نادیده بگیرید.

شرکت آذران فضانما نیز برای ارائه خدمات و محصولات خود تا حد امکان از فرصت‌های نمایشگاهی استفاده می‌کند و بیش از پیش خود را به مشتریان و متقاضیان می‌شناساند و در پی قبضه بازارهای خارجی است.  

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe