نحوه هماهنگ کردن رنگ دیوارها با دکوراسیون

11 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

نحوه هماهنگ کردن رنگ دیوارها با دکوراسیون
با ورود به یک مکان، رنگ دیوارها اولین چیزی است که در مقابل چشمان شما خودنمایی می کند. این رنگ می تواند به زیبا جلوه دادن محیط کمک کند یا برعکس حس بی نظمی را در شما القا نماید؛ فضا را بزرگتر یا کوچک تر از آن چه هست نشان دهد واحساسی صمیمانه و گرم یا سرد و بی روح را به شما منتقل کند.
رنگ ها جزء لاینفک زندگی ما هستند.در ورای رنگ ها تاثیر روحی ژرفی نهفته است که در روحیات، خلقیات و احساسات ما بازتاب پیدا می کند.رنگ ها با یکدیگر ترکیب می شوند و ممکن است یک رنگ مشابه در دو فضای مختلف تاثیر کاملا متفاوتی به وجود آورد. از این رو، انتخاب رنگ مناسب برای دیوارها در طراحی دکوراسیون داخلی اهمیت زیادی دارد.
در گذشته در رنگ بندی دیوارها از یک رنگ معمولا سفید رنگ برای تمام قسمت ها استفاده می شد. اما این طرز رنگ آمیزی اکنون منسوخ شده و در طراحی علمی جایگاهی ندارد.امروزه با توجه به میزان درخشندگی و شفافیت رنگ ها و همچنین رنگ های موجود در یک فضا از ترکیب های متفاوت رنگی بهره گرفته می شود. زیرا استفاده مناسب از ترکیب رنگها یا به عبارتی جادوی رنگ ها می تواند به ایجاد فضایی پویا و نشاط آور منجر گردد. در این مقاله سعی می کنیم ایده هایی را در رابطه با نحوه هماهنگ کردن رنگ دیوارها با دکوراسیون با شمادر میان بگذاریم.
به طور کلی می توان گفت رنگی که برای دیوار انتخاب می شود باید به رنگ مبل ها، اثاثیه خانه و یا وسایل دکوری موجود بیاید. از آن جا که هر قسمت از فضای خانه کاربرد و حال و هوای خاص خود را دارد، بهتر است رنگ دیوار ها در هر قسمت بر اساس رنگ های موجود در آن فضا انتخاب گردد:

نحوه هماهنگ کردن رنگ دیوارها با دکوراسیون

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe