عوامل موثر در کارایی کارمندان در محیط کار

28 مرداد ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

به نظر شما چقدر اهمیت دارد که فضای کار با ماهیت کار و حرفه شما هماهنگ باشد؟ پاسخ این است که این هماهنگی و تطابق بسیار دارای اهمیت است. به واقع انتخاب یک فضای مناسب کاری و هماهنگ با نوع فعالیت حرفه‌ای و شغلی اثر زیاد و عمیقی بر روند کار خواهد داشت. طراحی محیط کار بر همه چیز اثر گذار خواهد بود از نحوه اجرا گرفته تا میزان اشتباهات و رضایت کارکنان و کارمندان. در گذشته محیط‌ های کاری خیلی ساده و معمولی طراحی می‌شدند. در طراحی‌ها از رنگ های خنثی استفاده می‌شد و میزهای خلوت و ساده بیشتر مورد ستایش و تحسین قرار می‌گرفتند تا میزهایی که روی آن‌ها وسایل زیادی قرار داشت. به نظر می‌رسد این حرکت به سمت مینیمالیسم دیگر کارکرد ندارد. عدم شخصی‌سازی محیط کار بالاخص میز کار موجب نارضایتی و اشتباهات فراوان کارکنان می‌شود. جنسلر مجموعه‌ای 200 تایی از طراح‌هایی محیط‌های گوناگون کاری نظیر دفتر وکالت، مطب پزشک، انتشارات و موسسات مالی و غیره را جمع‌آوری و ارائه کرده است.

کاربرد مبلمان اداری در محیط کاری

همانطور که میدانیم موارد کاربرد تجهیزات اداری و آموزشی همچون میزها و صندلی ها برای اتاق های  مذاکره و گفتگو می باشد که میتواند فضایی صمیمی و چشم نواز ایجاد کند که یکی از اجزا  مهم  در فضاهای اداری و آموزشی به حساب می آید . همچنین می بایست به  طراحی و دکوراسیون داخلی این بخش اهمیت زیادی دارد .میزهای کنفرانس از اصلی ترین تجهیزات اداری و آموزشی در اتاق های مذاکره می باشد که شیوه ساخت آنها  تاثیر زیادی بر زیبایی و دلپذیر بودن اتاق کنفرانس دارد.

میز کنفرانس زرشکی

در مدل طراحی و ساخت میز کنفرانس از رنگ ها وجنس های  مختلفی استفاده میگردد و باعث میگردد تا  میز کنفرانس از حالت خشک و بی روح بیرون آید و در کنار این ها مدل های مختلف  این میزها  برای مشتریان باعث میگردد تا انتخاب های گوناگون و مطابق  با هدف و سلایقشان خرید نمایند.

خیلی ها  تصور می کنند میز کنفرانس  به صورت یک میز اداری و صندلی های عریض و  طولانی باشد که  افراد زیادی  دور آن می نشینند. اما باید بدانیم که میز کنفرانس دارای سایز بندی مختلف می باشد و مطابق نیاز خریدار می توان آن را به اندازه های مختلف طراحی و ساخته  نمود. همچنین متریال ساخت نیز بر اساس درخواست  مشتریان میتواند متنوع  باشد.

نکاتی درباره ی انتخاب میز کنفرانس 

اکنون می خواهیم در رابطه با انتخاب اندازه و شکل میز کنفرانس فضای کار شما توضیحات قابل تاملی را  بیا کنیم که هر کسی بتواند آنها را مورد نظر قرار دهد. میز کنفرانس، عنصر مرکزی اتاقی است که شما در آن با همکارانتان مذاکره می کنید.میز کنفرانس مهمترین وسیله در دفتر یک مدیر عامل مدرن است. میز مدیریت نشانگر میزان اهمیت فضایی است که مهم ترین قراردادهای یک شرکت در آن امضا می شوند.

میز ام دی اف سیاه و سفید

امروزه فروشگاه های اسباب و اثاثیه، انتخاب های گوناگونی از طریقه ی چیدمان دفتر مدیریت ارائه می دهند. پس چگونه میز کنفرانس مناسب را انتخاب کنیم؟
 با ورود به اتاق کنفرانس ها، جایی که کار گروهی و همکاری به اوج خود می رسد و مدیران و مشاوران تنها با هدف موفقیت شرکت مشغول به کار هستند اهمیت میز کنفرانس آشکار تر میشود. اهمیت میز کنفرانس در برقراری ارتباط با مشتری بسیار مهم و موثر خواهد بود. با این حال می توان با بهره گیری از به روز ترین روش های دنیا که توسط شرکت آذران فضا نما ارائه و اجرا میشود ، این تاثیرهای روانی را بیشتر رعایت کنید.
مرکز میز کنفرانس جایی است که در دسترس کسی نمی باشد اما توجه همه را به خود جلب می کند. میز کنفرانس خالی، خشک و سرد می باشد و حالت بی روح و کسل کننده ای ایجاد می کند و مشتری دچار تردید می شود. می توانید برای اینکه فضای اتاق از حالت خشک و رسمی در آید آنجا را با گل پوشش دهید. زیاد مرکز میز را شلوغ نکنید تنها به اندازه ای تزئین کنید که فضای اتاق عوض شود. دقت کنید این قسمت از میز همواره مورد توجه قرار می گیرد و نباید خسته کننده به نظر برسد. شلوغی بیش از حد این قسمت ممکن است تمرکز طرفین را برهم زند یا باعث شود آنها نتواند همدیگر را ببینند.
و صندلی کنفرانس در اندازه های زیادی موجود است. باید مطمئن شوید که انتخاب شما بر حس و جریان روانی اتاق کنفرانس تاثیر می گذارد. بهتر است برای میز های با رنگ روشن صندلی های تیره در نظر بگیرید. حتما به این موضوع توجه کنید که  صندلی کنفرانس باید بسیار راحت باشد. قبل از خرید حتما صندلی را تست کنید. انتخاب صندلی مناسب برای اتاق کنفرانس یک هنر است. بهتر است صندلی هایی خریداری شوند که قابلیت تنظیم داشته باشند و هر کس بتواند به تناسب بدن خود صندلی را تنظیم کند. بهتر است برای میز کنفرانس، صندلی با پایه ثابت در نظر گرفته شود.
پس با در نظر گرفتن این مطالب میز کنفرانس باید با اندازه اتاق کنفرانس هماهنگی داشته باشد.
شروط اساسی انتخاب اندازه ی مناسب میز کنفرانس اینست که :
- فضای دفترتان را اندازه بگیرید.
- تصمیم بگیرید که می خواهید چند نفر دور میز کنفرانس جا شوند.

میز کنفرانس ام دی اف

شکل میز کنفرانس باید با شکل اتاق مطابقت داشته باشد. براساس علم روانشناسی، چنین نکات ریز و ظریفی در به وجود آوردن یک فضای صمیمی طی مذاکره بسیار موثرند.مشاوران آفن هم با تجربه های بسیار در طراحی و ارائه خدمات دکوراسیون داخلی فضای کار در کنار شما هستند تا بهترین و مناسب ترین گزینه را برگزینید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe