طراحی کابینت ها به وسیله نرم افزار های مخصوص چگونه صورت می گیرد؟

11 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

آشپزخانه را می توان یکی از مهم ترین بخش های منزل دانست که زیبایی آن بر جاذبه منزل خواهد افزود. همان طور که می دانید کابینت ها یکی از اصلی ترین اجزای سازنده آشپزخانه هستند که علاوه بر اهمیتشان بر این بخش، تاثیر بسیار زیادی هم بر سایر قسمت های خانه خواهند گذاشت. زیرا در چند سال اخیر برای اغلب آشپزخانه ها فضای باز در نظر گرفته شده است؛ به همین جهت نما و ظاهر کابینت ها از سایر بخش های منزل قابل رویت خواهد بود.  از همین رو به افرادی که به زیبایی دکوراسیون منزل خود اهمیت می دهند، توصیه می شود که در انتخاب کابینت آشپزخانه توجه لازم را داشته باشند.

طراحی کابینت

در انتخاب کابینت به چه نکاتی توجه کنیم؟

رنگ کابینت یکی از عوامل تاثیرگذار بر زیبایی هرچه بیشتر آن ها خواهد بود. توصیه می شود برای انتخاب رنگ کابینت ها از رنگی متضاد با رنگ سایر بخش های خانه استفاده شود. با این کار تضاد رنگ موجود در محیط، فرد را در برابر مشاهده، تسلیم خواهد کرد.

نحوه چیدمان کابینت ها و جای گذاری ان ها از دیگر موارد مهم در زیبایی بخشی به آشپزخانه و خانه است. کابینت ها باید به نحوه ای طراحی و پیاده سازی شوند که بتوان از فضا به صورت بهینه استفاده کرد. ضمن اینکه حس خفگی و تنگی در محیط آشپزخانه حاکم نگردد.

توصیه به افراد دقیق و حساس

به افرادی که در خرید لوازم مورد نیاز خانه حساس هستند و یا از قدرت ریسک پذیری کمتری نسبت به سایرین برخوردار می باشند، توصیه می شود که پیش از انتخاب کابینت، طراحی سه بعدی  آشپزخانه خود را به دست فعالان حرفه ای این عرصه بسپارند. با این کار می توانند در ابتدا کلیه سفارشات خود را به طراح بسپارند تا وی با استفاده از نرم افزار های مرتبط، فضاسازی سه بعدی را انجام دهد و در صورت تائید، مرحله طراحی و پیاده سازی کابینت ها آغاز شود.

طراحی کابینت ها آشپز خانه

مزایای استفاده از نرم افزار برای طراحی کابینت

کاهش ریسک در کار

کسر شدن اضطراب و نگرانی کارفرما از نتیجه کار

تعیین متریال با در نظر گرفتن سلیقه مشتری

مدیریت هزینه ها با توجه به نظر و سلیقه مشتری

مشخص شدن سلیقه و زمینه کار برای طراح

آشنایی با روند کار برای طراحی 3 بعدی محیط آشپزخانه

پس از اینکه کارفرما به طراح مربوطه مراجعه کرد، یکی از اعضای تیم طراحی از مکان مورد نظر دیدن خواهد کرد. در گام بعدی جلسه ای برگزار خواهد شد که در طی آن، طراحان با سلیقه و علاقه و سبک مورد تائید کارفرما آشنا خواهند شد. در ادامه طراح پیشنهادات کلیدی و کاربردی خود را که می تواند به هر چه زیباتر شدن فضا کمک کند را ارائه خواهد داد. پس از آن یک پلان از محیط تهیه خواهد شد و طراحان  پس از آن به منظور طراحی 3 بعدی فضا کار خود را به صورت جدی آغاز خواهند کرد. در ابتدا برای پلان تهیه شده، در، دیوار و پنجره طراحی می شود و پس از آن به سراغ معقوله نورپردازی و رنگ پاشی در فضا می روند. پس از آن برای محیط منظور سقف گذاشته می شود و کابینت ها و تزئینات مربوط به آن نیز افزوده می گردد. در نهایت هم یک جای گذاری کلی برای سایر وسایل مورد نیاز در آشپزخانه انجام می شود و نتیجه به دست کارفرما می رسد. در صورتی که کارفرما طرح مورد نظر را تائید نماید، مرحله پیاده سازی آغاز می شود؛ اما در صورتی که طراحی مورد تائید مشتری نباشد، تمامی نکاتی که از جانب وی ذکر می شود در طراحی بعدی لحاظ خواهد شد و پس از تائید نهایی کارفرما پیاده سازی صورت می گیرد.

شرکت آذران فضا نما با در برداشتن کادری مجرب و کارآزموده قادر است تا از مرحله طراحی 3 بعدی کابینت ها و فضای آشپزخانه تا مرحله پیاده سازی را به بهترین شکل انجام دهد. به منظو رکسب اطلاعات بیشت رو یا سفارش می توانید به سایت www.azaran.com  مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe