طراحی زیبای محیط کار برای مدیران موفق

11 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

مدیران موفق به طراحی فضای کارشان هم اهمیت می دهند.

حقیقت این است که چه کارمند باشید و چه مدیر از میز بی‌نیاز نیستید، حقیقت هم همیشه تلخ نیست، میز مدیریتی و میز کارمندی با طراحی مناسب می‌تواند کار را برایتان شیرین کند. میز کارمندی می‌تواند به عنوان میز‌تحریر در خانه مورد استفاده قرار گیرد. میز مدیریت اما آراسته به شکوه و جلال است و بهتر است در محل کار به کار آید.

میز مدیریتی که گاهاً میز مدیریت نیز خوانده میشود معمولا کمی بزرگتر و صد البته کمی گرانتر است و هیبتش بر جو پیرامون خود تاثیر زیاد و کاریزماتیکی دارد. میز کارمندی اما معمولا کمی جمع و جور تر و ساده تر است و تاثیرش بر پیرامون معمولا از جنس یادآوری کار و نظم و تلاش است.

میز اصلی اتاق مدیران مهمترین تجهیزات در دکوراسیون اتاق ریاست هستند که طرح و چیدمان آن ها از اهمیت زیادی برخوردار است . مدل میز مدیریت باید با توجه به ابعاد و رنگ تم اصلی اتاق تعیین شود همچنین مبلمان اتاق مدیریت باید رسمی باشند و علاوه بر این بهتر است برای زیبایی و جذابیت بیشتر اتاق ریاست از میز مدیریت شروع کنیم که می توانید با طراحی لوکس و شیک استفاده کنید.

میز مدیریت مدرن

رنگ ها با طیف کرم و ترکیب رنگ های کرم با سفید و قهوه ای روشن از مناسب ترین رنگ ها برای طراحی و انتخاب میز مدیریت و دکوراسیون داخلی اتاق های اداری به شمار می روند.

نورپردازی داخلی اتاق نیز دارای اهمیت زیادی است و بهتر است برای جذابیت بیشتر دکوراسیون اتاق مدیریت نورپردازی آن به صورت مدرن و اصولی انجام شود.

میزهای مدیریتی انواع و اقسام متفاوت و زیادی دارند و حتی می توان گاهی آن ها را متناسب با ابعاد و اندازه اتاق ها تغییر داد. میزهای مدیریتی معمولا به نسبت میزهای کارمندی بزرگ تر و پر جزئیات تر هستند چون میزهای مدیریت عناصر بیشتری را در دل خود جای می دهند. بعضی از این میزهای مدیریتی؛ کشوها و فایل های زیادی دارند و بعضی های دیگر جایی برای آرشیو پرونده ها و فضایی شبیه کتابخانه در دل خود دارند، شما می توانید این میز مدیریت خود را متناسب با سلیقه و البته نیازتان خریداری کنید و یا آن ها را سفارش دهید تا برای تان بسازند. 


مدیران موفق تر چه گزینه هایی را برای انتخاب هایشان دارند؟

• مدیران موفق به متریال مصرفی در دکوراسیون اتاقشان توجه ویژه ای دارند و سعی می کنند، متریالی که هم خوانی بیشتری با روحیات آن ها دارد را  برای میز مدیریت خود برگزینند. عمدتا مدیرانی که به فضای کلاسیک علاقمند هستند و یا از روحیه ای آرام و مطمئن برخوردارند، از میزهای مدیریت چوب و مدیرانی که موافق مد روز هستند و یا روحیه ای هیجانی دارند، از میزهای مدیریت هم راستا با مد استفاده می کنند. البته می توان به منظور افزایش جذابیت فضای کار، به صورت تلفیقی از میزهای مدیریتی با متریال کلاسیک و مدرن استفاده نمود.  لازم به ذکر می باشد که همواره باید کلیه وسایل مصرفی در فضای اتاق با یکدیگر همخوانی داشته باشد میز اصلی مدیر حس چشم نوازی را در مراجعه کننده ایجاد نمایند.

• اگر دوست دارید در  نگاه نخست، در چشم مراجعه کنندگان و کارمندان خود به عنوان فردی شیک و پر جذبه جلوه کنید، استفاده از رنگ های تیره تر میز مدیریت را فراموش نکنید!  میز مدیریت با رنگی همنواز با کل فضا که بر آن عناصر ساده ی کاری و تزیینی قرار گرفته باشد، ضمن آشنایی مراجعه کننده با روحیات شما، حس مدیری مطلع و فهیم را در بیننده القا خواهد کرد.

• یک مدیر خوب و ماهر، در ترکیب بندی میز مدیریت و دکوراسیون اتاقش از هرج و مرج و شلوغی فضای اداری دور است. با  این کار ابهت و اصالت اتاق مدیر به خوبی حفظ خواهد شد.

• میز مدیریت و صندلی از آن دسته از وسایلی در اتاق به شمار می رود  که قطعا پس از ورود مراجعه کننده، مورد توجه قرار می گیرند؛ پس باید تلاش کرد تا میزی متناسب با شان و منزلت کاری مدیر تهیه شود.

میز مدیریت شکیل سیاه و سفید

میز مدیریت نیز یکی دیگر از لوازم ضروری برای یک شرکت یا سازمان می‎باشد.اتاق مدیریت، همانطور که از نامش پیداست اصلی ترین قسمت یک شرکت یا سازمان می باشد که نیاز به تجهیزات خاص خود را دارد و حتی باید در نوع خود بهترین باشد و کمی رنگ و لعاب بیشتری نسبت به سایر مبلمان اداری داشته باشد مدیر یک مجموعه چون ساعت بیشتری را در پشت میز سپری می کند میز مدیریت ش باید مطابق اصول ارگونومی بدن انسان طراحی و تولید ‎بشود تا از میزان آسیب دیدگی به بدن در طول روز کاسته شود. آذران فضا نما و محصولاتش دقیقا نقش همراه با کیفیت برای افراد موفق تر را بازی می کنند.بهتر انتخاب کنید و موفق تر باشید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe