سبک های جدید طراحی داخلی را می شناسید؟

10 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما
سبک اسکاندیناوی در دکوراسیون آپارتمان
در کنار سبک‌هایی مختلف از چینش در دکوراسیون داخلی که تا به امروز بیشتر با آن‌ها سروکار داشته‌اید، شاید نام این سبک کمی برایتان غریب باشد؛ اما باید بگوییم سبک اسکاندیناوی یکی از آن دسته سبک‌ها در دکوراسیون داخلی بوده که اگر به‌ خوبی با آن آشنا شوید محال است که از آن دست بکشید.
سبک اسکاندیناوی یادآور رنگ های روشن است که تم های رنگی خاکستری و سفید و طیف تیره و روشن صورتی و آبی پاستلی، همینطور در کنار متریال های چوبی و چوب های رنگ شده سفید رنگ، از ویژگی های بارز کاربرد این سبک در این آپارتمان محسوب می شود.

تم فضای داخلی با سبک اسکاندیناوی با همه عوامل به کار رفته  در آن جذابیتی بیش از انتظار و بسیار شگفت انگیز به فضا افزوده در اتاق نشیمن، الگوی مثلثی فرش بر روی زمین در کنار طرح دیواری در هارمونی با آن و همینطور اشکال هندسی روی بالشتک ها سبب زیبایی و تطابق المان ها در فضا و تابلوی دیواری بزرگ با ترکیب رنگی زیبا به زنده و گیرایی فضا کمک زیادی کرده است.

سبک اسکاندیناوی در دکوراسیون داخلی

طراحی داخلی با سبک اسکاندیناوی انتخاب بسیار مناسب در جهت رسیدن به کارایی و ظاهری مناسب به طور همزمان  است.به خاطر این ویژگی می توان گفت این سبک برای دکوراسیون منزل بسیار مناسب است. با استفاده از نکات طراحی در این سبک می توان خانه شبیه تصاویر داخل مجلات داشت.
چه بخش های دیگری هستند که تاثیر گذارند؟
در این سبک باید آشپزخانه ای سفید و روشن در عین حال صمیمی و دوستانه  باشد.اتاق خواب بزرگ تر را برای فرزندانتان انتخاب کنید تا بتوان اسباب بازی در جعبه های زیر تخت پنهان کرد. با استفاده از عناصر جداسازی در طراحی ،غذاخوری،اتاق مطالعه و سالن را جدا کنید. با استفاده از نکات طراحی داخلی اسکاندیناوی در دکوراسیون فضایی هوشمندانه و دوستانه برای خود و خانواده تان بسازید.

سبک های مختلف در دکوراسیون داخلی

این آپارتمان فضایی روشن و سفید در عین حال صمیمی برای خانواده ایجاد کرده است.برای دیوارها از آجرهای سفید و یک فرش خاکستری برای همخوانی بیشتر استفاده شده است که در کنار رنگ های تیره روشنایی لازم فراهم شده است.
انتخاب لوستر باعث جلوه ی بیشتر میزناهارخوری شده است.تصویر تک رنگ پشت میز ناهارخوری نصب شده که در جهت روشنایی بیشتر گام برداشته شده است.پشت میز ناهارخوری دو گلدان سبز با گیاهان آپارتمانی قرار داده شده که رنگ و زندگی را در خانه به جریان انداخته است.
سمت چپ سالن،آشپزخانه با آجرهای سفید با ترفندهای خاص برای متفاوت کردن تعبیه شده است.برای جلوگیری از یکنواختی از رنگ خاکستری برای لوسترها استفاده شده است.برای دستگیرهای کابینت ها از رنگ طلایی استفاده شده که با قفسه بندی اسکاندیناوی نگاهی مدرن گرفته است.
آذران فضا نما از بیان این سبک ها قصد دارد تا خلاقیت و ایده پردازیهای گوناگون را در ذهن شما فعالتر نماید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe