خدمات پس از فروش

03 اردیبهشت ، 1397
مبلمان اداری آذران فضانما

شرکت آذران فضا نما ارائه دهنده انواع پارتیشن اداری و مبلمان اداری با استفاده از یراق آلات با کیفیت اروپایی و همچنین استانداردهای لازم و در شان مشتریان خود در زمینه دکوراسیون داخلی یکی از برترین های این صنعت می باشد. خدمات پس از فروش دپارتمان آفن در پارتیشن اداری و مبلمان اداری از راهبردهای خاص این مجموعه در ایجاد حس رضایت قلبی مشتریان می باشد و همچنین خدماتی برتر نیز برای پارتیشن های ادارات، سازمان ها، منازل و دفاتر کار نیز ارائه می دهد .

امروزه دیگر میزهای بزرگ با قیمت بالا برای دفاتر کار مناسب نیستند و میزهای مدرن و صندلی‌های مدرن و ارگونومیک با قیمت مناسب برای دفاتر کار استفاده می‌شوند. چیدمان مبلمان دفاتر اداری نیز بسیار مهندسی و استاندارد شده باید باشد. گسترش طرح‌های به‌روز در مبلمان اداری و تنوع آن‌ها در متریال ها و رنگ ها برای دفاتر اداری به یک مزیت تبدیل شده تا مدیران با توجه به بودجه و شرایط کسب و کار و همچنین نصب سریع به دنبال دکوراسیونی برای دفاتر کار خود و محل کار کارمندان خود باشند. استاندارد سازی محیط نه‌تنها بر ارزش کاربری آن می‌افزاید، بلکه باعث می‌شود تا راندمان کاری پرسنل با توجه به طولانی بودن ساعات حضور آن‌ها در محل کار به راحتی نیز افزایش یابد.

خدمات پس از فروش

قیمت پارتیشن اداری و مبلمان اداری آفن بسته به متریال و جنس استفاده شده در ساخت آن، قیمت های متفاوتی دارند. رنگ ، استفاده از شیشه ساده و یا سند بلاست شده، پروفیل های تک جداره و دو جداره، نوع MDF و متریال های مصرفی دیگر در ساخت، بر روی قیمت محصولات تاثیر خواهد داشت. گروه فروش آفن بر اساس سالها تجربه و تخصص می تواند طرح های خلاقانه و با کیفیتی همراه با متدهای روز دنیا را بر اساس نیاز و سلیقه شما اجرا نماید. سرعت و کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب از ویژگی های خدمات آفن می باشد. قیمت و هزینه نصب یکی از مهمترین عوامل در طراحی دکوراسیون داخلی  می باشد. در پارتیشن های تک جداره از فریم های خاصی برای فریم درب ها استفاده می شود تا نصب تجهیزات قفل و یراق آلات روی آنها صورت بگیرد. 

از مزیت های پارتیشن اداری تک جداره و دوجداره می توان به سبک بودن ، نصب آسان و سریع ، دارا بودن قابلیت جابه جایی آسان ، نورگیری زیبا و دلباز، مقاوم در برابر رطوبت و خود ایستادگی ، تنوع در متریال و رنگ (ام دی اف ، آلومینیوم ، شیشه ) ،دارا بودن قابلیت نصب کرکره ، جای گذاری راحت و آسان و  یراق آلات با کیفیت که همگی در قیمت تمام شده تاثیر دارد، اشاره نمود.

خدمات پس از فروش

شرکت آذران فضانما در دومین دهه فعالیت حرفه ای خود، تمامی پروژه های خود را تحت پوشش بیمه های معتبر قرار داده است و پایداری و کیفیت محصولات خود را بمدت 10 سال خدمات پس از فروش و 2 سال گارانتی می نماید. گروه فروش آفن نظر دارد، گارانتی نزد ما یک مفهوم کلیشه ای و با اهداف تبلیغاتی نیست، آمار نشان داده که قسمت اعظم پروژه های ارجاع شده به شرکت آذران فضانما تنها از محل رضایت مشتریان سابق بوده است. به طبع این امر ما را بر آن می دارد که با اشتیاق و انگیزه بیشتری نسبت به ساخت محصولات با کیفیت و در شان مشتری به دنبال تبلیغات مثبت برای خود باشیم.

شرکت آذران فضا نما با دارا بودن طراحان حرفه ای و آشنا به متد های روز دنیا و دکوراسیون داخلی در خدمت شماست تا محل کار و ساختمان اداری شما را به بهترین شکل و در کمترین زمان ممکن، به محیطی دکوراتیو و زیبا تبدیل کند.

برای هرگونه سوال و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در مورد دکوراسیون داخلی می توانید با شماره تلفن 8399 تماس حاصل فرمایید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe