جلوگیری از هدر رفتن حرارت و برودت ساختمان با دیوارپوش ها

10 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

واژه عایق های حرارتی  به موادی اطلاق می شود که مانع هدر رفتن و اتلاف انرژی حرارتی باشند. جلوگیری از اتلاف انرژی حرارتی موجب صرفه جویی در انرژی و پول می گردد و از طرفی زمینه های ایمنی و آسایش را فراهم می سازد. عایق کاری یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین روش های افزایش بازدهی انرژی است. به طور مثال نقطه تعادل یک خانه عبارت است  از پایین ترین دمای هوای خارج ساختمان است، که در آن دما به درون ساختمان بدون جذب و یا دفع حرارت و تحت میزان معینی از تابش آفتاب ،در حد آسایش باقی بماند. ارقام نقطه تعادل یک خانه با تغییر وضعیت خورشید تغییر می کند و اغلب به میزان عایق بندی و منافذ بنا و سایر عوامل متغیر می باشد. اینجاست که در می یابیم نصب دیوار پوش ها با ذخیره کردن گرما در محیط در فصل زمستان به صرفه جویی در مصرف انرژی می انجامد.

استفاده از دیوارپوش برای جلوگیری از هدر رفتن حرارت

دیوار پوش پی وی سی و نقش یک عایق مهم ساختمانی

پلی وینیل کلراید با نام اختصاری پی وی سی (PVC) ، نوعی پلیمر ترموپلاستیک است که موارد استفاده زیادی در فناوری های نوین ساختمانی دارد. این ماده جایگزین مناسبی برای مصالح ساختمانی قدیمی است که در سال های اخیر به دلیل اجرای سیستم سبک سازی ، اهمیت زیبایی و گزینه ی  مهم جلوگیری از اتلاف انرژی در دکوراسیون داخلی ساختمان به شدت مورد توجه قرار گرفته است.دیوارپوش در گروه پوشش های دیواری داخلی خارجی قرار می گیرد. در گذشته دیوارپوش ها در صنعت ساختمان سازی نقش مهمی نداشتند اما به لطف پیشرفت های اخیر صنعت پتروشیمی و بالا رفتن کیفیت و ارزان تر شدن دیوارپوش های پی وی سی این محصول مهم ساختمانی جایگاه مناسبی در معماری های داخلی ساختمان ها , ادارات و  منازل پیدا کرده است. تا جایی که شرکت ها و تولید کنندگان دیوار پوش های PVC هر سال با ارائه طرح های جدید تر و پایین آمدن قیمت تولید در صنعت معماری و ساختمان سازی راههای جدید گشوده اند. دیوارپوش پی وی سی علاوه بر مزیت زیبایی و مدرن سازی فضای داخلی، تاثیر زیادی بر کاهش وزن ساختمان و همچنین افزایش استحکام آن ها دارند. این دیوارپوش ها به دلیل عمر بالا، بسیاری از هزینه های اضافه از قبیل ترمیم و بازسازی و رنگ آمیزی ساختمان را کاهش می دهند و دلیل مهم تر که مد نظر ما است " جلوگیری از هدر رفتن حرارت و برودت ساختمان" است که به عنوان یک عایق مقاوم ساختمانی عمل می کنند.دیوارپوش پی وی سی آذران فضا نما موجب کاهش ۴۰ درصدی در اتلاف انرژی فضای داخلی ،کاهش قابل توجه استهلاک در تاسیسات حرارتی و برودتی می باشد.زیرا به علت نفوذ ناپذیری فوق العاده خود باعث کاهش انتقال حرارت بین فضای داخلی و خارجی ساختمان می گردد. 

کاربرد دیوارپوش های پی وی سی در کجاست؟

طراحی و اجرا برای دیوارپوش سوله های صنعتی

اجرا برای دیوارپوش و دیوار کاذب ویلاها و ساختمان های مسکونی

قابل اجرا برای دیوارپوش پی وی سی و دیوار کاذب کانکس های ثابت و متحرک

قابل اجرا برای دیوارپوش مجتمع های تجاری و اداری

قابل اجرا در دیوارپوش انبارها ، سالن های مرغداری و....

استفاده در مراکز پزشکی،اداری،تجاری،مسکونی،تفریحی ،آموزشی ،بهداشتی و غیره

اجرای دیوارپوش پی وی سی در فضای داخلی فرودگاه ها ، راه آهن و ...

دیوارپوش پی وی سی

پانل پی وی سی یوروپن

شرکت آذران فضا نما ( برند کوبوآ) با دستیابی به ترکیبات شیمیایی خاص توانسته است پانلی به نام یوروپن تولید نماید که علاوه بر داشتن استحکام و زیبایی ، قیمتی مقرون به صرفه ارائه می نماید.دیوارپوش های پی وی سی با نام یوروپن در عرض 20 سانتی متر و به طول 600 سانتی متر به ضخامت 8 میلیمتر تولید می گردد.این دیوارپوش ها در رنگ ها و طرح های گوناگون و بسیار زیبا ارایه می شوند که مناسب برای فضای داخلی خانه ها و ادارات، سالن ها و مکان های مختلف هستند. این دیوارپوش ها پی وی سی با طراحی های متفاوت و مناسب با سلیقه های گوناگون طول عمر بسیار بالا ای دارند که باعث حذف مخارج اضافی مانند رنگ آمیزی هرساله ساختمان ها می شوند.این محصول ،نسل جدیدی از دیوارپوش های تزئینی است که مورد استقبال بی نظیر طراحان دکوراسیون داخلی و مدرن در ایران قرار گرفته است.نصب دیوارپوش های یوروپن بسیار آسان است و در طی بازه زمانی کوتاهی با صرفه جویی در نیروی انسانی صورت می پذیرد پس قابل نتیجه گیری است که ما با استفاده از دیوارپوش های پی وی سی یوروپن شرکت آذران فضا نما علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی می توانیم دیوارهایی نوین و متفاوت هم داشته باشیم، رنگ ها و طرح های متنوع که فضای ما را خاص و دگرگون می کنند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe