جديدترين طرح ديوار پوش پی وی سی

20 مرداد ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

بررسی جدید ترین طرح های دیوارپوش PVC

ديوار پوش پی وی سی با طرح ها و رنگ مختلفی وارد بازار شده اند که مشتریان متناسب با سلیقه خود و همچنین شرایط ساختمان، یکی از آن ها را انتخاب می کنند. در واقع با استفاده از دیوارپوش می توان طرح های زیبایی را در ساختمان پیاده سازی کرد. اما این کار زمانی انجام می شود که از طرح های جدیدتر دیوارپوش ها استفاده شده باشد.

جدید ترین طرح های دیوارپوش تصویری از جدید ترین طرح های دیوارپوش 

طرح های مختلف دیوارپوش های پی وی سی

انواع دیوارپوش پی وی سی براساس کاربرد و استفاده آن ها، طرح و رنگ مختلفی نیز دارند که در زیر به شرح طرح های جدید آن ها در مکان های مختلف می پردازیم.

دیوارپوش های پی وی سی در اماكن اداری

طرح های جدیدی که در دیوارپوش های پی وی سی برای مکان های اداری استفاده می شوند، عموما از دو رنگ متضاد هستند. در قسمت های مختلف اداره یا شرکت نیز طرح های دیوارپوش با یکدیگر متفاوت است. به طوری که برای قسمت های سالن از طرح های تیره تر و برای اتاقهای کارمندان از رنگ های روشنتر استفاده می شود. همچنین طرح دیوارپوش در قسمت مدیریت عموما با ساختار منحنی، قوس دار و کج هستند که زیبایی بیشتری را به اتاق می بخشند. در حالی که برای دیگر قسمت ها از طرح های ساده و بدون قوس استفاده می شود.

دیوارپوش های مسکونی

برای ساختمان های مسکونی، دیوارپوش های پی وی سی رنگ و لعاب بیشتری دارند. برخی تمایل دارند تا بر روی دیوارهای خود از استیکر یا کاغذ دیواری استفاده کنند. در حالی که با استفاده دیوارپوش می توان طرح زیبایی را در منزل ایجاد کرد، بدون اینکه به ابزار دیگری نیاز باشد. به همین دلیل سازندگان و تولیدکنندگان دیوارپوش های مسکونی، سعی می کنند تا در زمان طراحی، نقش های زیبایی را بر روی دیوارپوش های پی وی سی پیاده کنند.

دیوارپوش های تجاری

برای مکان های تجاری نیز دیوارپوش هایی با طرح هایی شبیه به مکان های اداری استفاده می شود. با این تفاوت که طرح هایی که بر روی دیوارپوش های تجاری استفاده می شود، باید متناسب با فعالیت شرکت تجاری باشد. برای مثال برای یک شرکت تجاری که در زمینه صادرات محصولات دارویی فعالیت دارد، رنگ های آبی که آرامبخش هستند، مناسب است. ممکن است در آینده نزدیک شرکت های تولید دیوارپوش هایی پی وی سی، تصمیم بگیرند تا بر روی دیوارپوش ها از نام تجاری یا لوگوی شرکت ها نیز به شکل زیبا استفاده کنند!

طرح های دیوارپوش مخصوص محیط اداری طرح دیوارپوش های اداری

دیوارپوش های هتل

هتل ها نیز همچون سایر مکان ها به فضاسازی و دکوراتیو داخلی نیاز دارند. این امر بویژه برای اتاق های مهمان ضرورت بیشتری پیدا می کند. از آنجا که هتل ها مکان های پر رفت و آمد محسوب می شوند، به نظافت و پاکیزگی بیشتری دارند که در این صورت دیوارپوش های پی وی سی قابلیت شستشو داشته و از سوی دیگر، موجب زیباتر شدن اتاق ها نیز می شوند. دیوارپوش های هتل ها باید از میان رنگ های شاد و گرم باشند. برای هر یک از قسمت های هتل نیز از طرح های متفاوتی استفاده می شود. برای مثال برای قسمت سالن، طرح های روشن و برای اتاق ها رنگ های تیره مناسبند.

دیوارپوش های رستوران

طرح های جدیدی که برای رستوران ها استفاده می شوند، عموما با رنگ های گرم و آتشین هستند. رنگ هایی از قبیل بنفش و قرمز می توانند توجه مشتریان را بیشتر به خود جلب کنند. برجستگی های دیوارپوش ها و استفاده از طرح های هندسی برای آنها می تواند تاثیر بیشتری در زیبایی دیوارپوش ها داشته باشد.

دیوارپوش های استخرها

از آنجا که دیوارپوش پی وی سی ضد آب هستند، گزینه مناسبی برای استخرها به شمار می روند. طرح های جدید دیوارپوش ها برای استخرها عموما با رنگ آبی هستند. زیرا در این صورت می توانند دریا را برای بیننده تداعی کنند. در برخی از موارد دیده می شود که بر روی دیوارپوش های استخر، از طرح های موج دار نیز استفاده می شود که زیبایی آن را دو چندان کرده و به نوعی آن را طبیعی جلوه می دهد.

دیوارپوش های سالن های ورزشی 

برای دیوارهای سالن های ورزشی متناسب با سن مراجعین، از طرح های مختلفی استفاده می شود. برای مثال زمانی که مراجعین، کودکان باشند، جدیدترین طرح ها از میان رنگ های شاد و دلخواه کودکان است. برای بزرگسالان نیز عموما از رنگ های قرمز و آبی استفاده بیشتری می شود.

جدید ترین طرح های دیوارپوش استخرهاجدید ترین طرح های دیوارپوش استخرها 

برای دریافت اطلاعات بیشتر از صفحات زیر بازدید نمایید:

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe