تهیه بهترین مبلمان اداری مناسب با طراحی محل کارتان

25 مرداد ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

انتخاب بهترین مبلمان اداری متناسب با محیط کار

مبلمان اداری ما انواع سیستم های متنوع مبلمان اداری را ارائه می دهد که شامل میز اداری، میز مدیریت، میز کنفرانس، مبلمان اداری مدرن می باشد. مبلمان اداری باید استاندارد باشد تا علاوه بر حفظ پرستیژ شرکت، باعث آسایش و راحتی کارمندان شما نیز باشد. با توجه به مساحت محل فعالیت خودتان، تعداد کارکنان و نوع حرفه ای که به آن مشغول هستید، می توانید بک مبلمان اداری خوب تهیه کنید. در این مقاله سعی داریم به شما کمک کنیم تا  مبلمان اداری متناسب با محیط کارتان را انتخاب نمایید.

مبلمان اداری مناسب با محیط کار مبلمان اداری مناسب با محیط کار

مبلمان اداری مدرن

وقتی محل کار جدیدی برای خود تهیه می کنید نیاز به تهیه مبلمان اداری پیدا کنید. با توجه به دکوراسیون محل کارتان، نوع حرفه تان و بودجه ای که دارید می توانید مبلمان اداری خوبی تهیه نمایید. طرح های متنوع و گسترده ای برای شما عرضه کرده ایم تا با هر بودجه ای بتوانید آن را تهیه نمایید. با توجه به اینکه می خواهید تا چه مقدار مبلمان اداری خود را گسترش دهید می توانید صندلی مدیریت، میز منشی، میز کنفرانس، میز کارمندی و ... را انتخاب نمایید. دکوراسیون و نوع مبلمان اداری که برای محل کارتان انتخاب می کنید می تواند هویت شرکت شما را نشان دهد پس در انتخاب مبلمان اداری فعالیت شرکت و ماهیت شرکت خود را در نظر بگیرید. مبلمان اداری در سبک سنتی و مدرن ارائه می شود که با توجه به هویتی که می خواهید در ذهن کارکنان و مراجعه کنندگان ایجاد کنید می توانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

تفاوت های مبلمان اداری

در یک دفتر اداری بر اساس اینکه هر شخص چه سمتی دارد میز آن متفاوت خواهد بود. مثلا میز منشی با میز سایر کارمندان متفاوت است چون با توجه به شغل خود و اسنادی که باید در دسترس خود داشته باشد میزشان متفاوت خواهد بود. در کل میز منشی و میز مسئول دفتر به دلیل قرارگیری پرینتر، فکس، اسکنر، کامپیوتر و... بزرگ تر و کامل تر است.
میز کارمندان نیز فرق می کند و باید به گونه ای باشد که فرد در طول روز به امکاناتی که لازم دارد دسترسی داشته باشد، مثلا داری فایلینگ باشد تا مدارک و اسناد در آن قرار داه شوند. در این میزها برای کیس و دیگر تجهیزات کامپیوتر فضایی در نظر گرفته می شود که فرد در حین کار کمبود فضا برای انجام کارهایش نداشته باشد.

ویژگی های مبلمان اداری

مبلمان اداری باید استانداردهای بین المللی را داشته باشد و ارگونومیک بودن آن ها نیز مهم است. همه این ها سبب می شود رضایت کارمندان جلب شود و سلامت آن ها حفظ گردد. برای داشتن مبلمان اداری با ماندگاری بالا با ما تماس بگیرید. مبلمان اداری خاص دفتر شما را طراحی خواهیم کرد که با داشتن پایه های فلزی و مستحکم در طی جابه جایی های متعدد نیز خراب نخواهند شد. متریال های با کیفیت را در ساخت مبلمان اداری سفارشی به کار خواهیم گرفت که علاوه بر زیبایی طول عمر این مبلمان را زیاد می کند. مبلمان اداری فضاهای پرت را پر می کند و هر چه با محیط شما هماهنگ تر باشد به محل کارتان زیبایی بیشتری می بخشد. با داشتن سال ها تجربه در تولید مبلمان اداری محیط کار شما را بهینه سازی می کنیم و راندمان فعالیت کارمندان تان را بالاتر خواهیم برد.

مبلمان اداری ارزان

برای تهیه یک مبلمان اداری ارزان و به صرفه میزهای لمینیت می تواند پیشنهاد خوبی باشد که در طرح های مختلفی عرضه می شود. بهترین مدل آن یک میز ساده است که دارای کشو در دو طرف خود است. میزهای ال شکل نیز فضای بیشتری برای شما فراهم می کنند. یک مبلمان اداری خوب باید به گونه ای باشد که میزها و صندلی های آن قابل تنظیم باشد و پشت صندلی های آن مشبک باشد که احساس راحتی را فراهم کند. با بودجه کم نیز می توانید مبلمان خوبی تهیه کنید. کشوهای اضافه، فایلینگ و بافت چوبی می تواند در کاربردی تر کردن و زیباتر کردن این مبلمان موثر باشد.

انتخاب مبلمان اداری مدرنخرید و انتخاب مبلمان اداری مدرن 

هزینه داشتن بهترین مبلمان اداری

اگر بخواهید برای مبلمان اداری بالاترین قیمت را در نظر بگیرید طبیعتا از نظر کیفیت و طراحی در درجه بالایی قرار دارند. روکش میزها در این مبلمان به گونه ای است که طبیعی تر جلوه می کنند. این نوع مبلمان طبقه بندی، فایلینگ و کشوهایی دارد که برای قرار دادن وسایلتان با کمبود جا مواجه نشوید. صندلی های این نوع مبلمان به صورت طبی طراحی شده اند تا به نحوی که تمایل دارید قرار بگیرند و خستگی شما را به طور قابل توجهی کاهش دهند. زیبایی این نوع مبلمان نیز بیشتر است و پرستیژ بهتری به محل کارتان می دهد. از آنجا که کارمندان هر شرکتی ساعات زیادی را روی صندلی و پشت میزهای اداری می گذرانند باید راحتی و آرامش آن ها را فراهم نمود.

میز اداری

میز اداری مهم ترین قسمت از مبلمان اداری می باشد. میز مدیریت و میز کارمندی از بخش هایی هستند که باید با اصول ارگونومی طراحی شوند. طراحی میز کارمندی باید به گونه ای باشد که مدیریت به تمام این میزها احاطه داشته باشد چون مدیریت باید بتواند افراد روی این میزها را به راحتی کنترل کند. این میز را با توجه به نوع کارتان انتخاب کنید. اگر برای کارتان احتیاج به فضای وسیعی دارید این میز را بزرگ انتخاب کنید و یا با استفاده از میزی که کشوهای متعدد دارد فضای کار را محدود کنید تا نیازی به تهیه میز بزرگ نداشته باشید.
این میز باید حداقل 1200 میلیمتر طول و 800 میلیمتر عرض داشته باشد. طول 1600 میلیمتر نیز توصیه می شود. در کل طول و عرض این میز اگر مضربی از 100 باشد مناسب است. معمولا از ام دی اف برای ساخت میزهای مدیریتی مدرن استفاده می کنند که از مزایای آن با دوام بودن، زیبایی و تنوع و مقرون به صرفه بودن است. روکش فرمیکا و ملامینه نیز باعث می شوند طول عمر میز شما بیشتر باشد.

انتخاب صندلی اداری

برای خرید صندلی اداری باید به نکاتی توجه کرد. صندلی اداری باید انحنای S شکل در پشت خود داشته باشد تا باعث حفظ گودی کمر در زمان تکیه دادن شود. ضد عرق بودن کفی و پشتی صندلی باعث می شود فرد عرق نکند و لباسش به بدن نچسبد. این صندلی ها که برای کار با رایانه از آن استفاده می شود باید قابلیت خم شدن به عقب را داشته باشد تا 110 درجه زاویه ایجاد شود. توجه داشته باشید که صندلی اداری نباید بیش از اندازه نرم باشد طوری که شخص در آن فرو رود و نتواند جابه جا شود، بلکه باید به اندازه مناسبی نرم باشد تا با مبل راحتی تفاوت داشته باشد. صندلی اداری مناسب باید دارای پشت سری باشد و قابلیت تنظیم به چپ و راست، بالا و پایین را داشته باشد تا بتوانید بدن خود را در وضعیت مناسبی قرار دهید. بهترین صندلی اداری آن است که لبه نشیمنگاه آن پر و گرد باشد که در اصطلاح به آن آبشار می گویند.

انتخاب مبلمان اداری برای محیط اداری انتخاب مبلمان اداری برای محیط اداری

برای دریافت اطلاعات بیشتر از صفحات زیر بازدید کنید:

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe