بررسی پارتیشن های مخصوص اداره ها

10 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

پارتیشن ها امروزه نه تنها در فضای خانه و منزل بلکه در اداره ها نیز مورد استفاده واقع می شوند. دانستنی هایی در باره اطلاعاتی مانند کاربرد پارتیشن اداری و همچنین ساخت پارتیشن اداری و قیمت پارتیشن اداری را در این متن بررسی خواهیم کرد. در طراحی داخلی منزل آنچه اهمیت فراوان دارد ساده و کم‌هزینه بودن دکوراسیون می باشد تا در عین حال که آرامش و زیبایی را برای شما به ارمغان بیاورد هزینه زیادی نیز برای شما نداشته باشد.                    

کاربرد پارتیشن

پارتیشن ها امروزه بسیار مورد استفاده واقع می شوند و انواع آن ها در مدل ها و طرح های مختلف در بازار موجود می باشد. قیمت پارتیشن اداری نیز بنابر نوع آن متفاوت می باشد. کاربرد این وسیله جدا کردن قسمتی از فضا از دیگر فضای محیط می باشد؛ یعنی اگر می خواهید یک قسمتی را بر حسب هر دلیلی از دیگر قسمت ها جدا کنید می توانید از این محصول به عنوان یک دیوار متحرک استفاده کنید. همچنین با استفاده از پارتیشن ها می توانید یک فضا را به چندین اتاق تبدیل نمایید. از دیگر کاربردهای این محصول پنهان کردن بخش هایی است که نمی خواهید کسی ببیند. این فضاها می تواند ستون و یا یک دیوار کج باشد و یا مقابل درب اتاق تا فضا را خصوصی تر کند.

استفاده از پارتیشن ها

علاوه بر مواردی که ذکر شد پارتیشن ها برای دکوراسیون نیز استفاده می شوند. در نوع ساخت پارتیشن اداری این محصول از چوب و یا ام دی اف و یا شیشه و همچنین فلزاتی همچون آهن و یا آلومینیوم به کار می رود. قیمت پارتیشن اداری نیز به مواد به کار رفته در آن و همچنین طرح و ریزه کاری های این محصول وابسته می باشد. طرح های مختلف پارتیشن آن را برای هر محیط مجزا خاص می کند به طوری که یک طرح آن فقط مخصوص اداره و طرحی دیگر مناسب برای منزل می باشد.

پارتیشن اداری

مزایای پارتیشن

پارتیشن ها به علت طرحی که دارند از جمله وسایل تزئینی محسوب می شوند که به محیط زیبایی می دهند. این وسیله بسیار بهتر از آن است که بخواهید در محلی از اداره و منزل تان دیوار بکشید؛ زیرا علاوه بر زحمت و آسیب دیدن محیط و زمان زیاد هزینه بیشتری نیز برای شما خواهد داشت. قیمت پارتیشن اداری بسیار مقرون به صرفه تر از بنایی می باشد. همچنین دیوارها نمای خوبی به اداره و یا منزل نمی دهند و حتی محیط را بسیار کوچک تر از آن چه که هست نشان می دهند و در صورتی که از کشیدن دیوار پشیمان شوید باید مجددا بنایی کنید و دیوار را خراب نمایید و در نتیجه مجددا هزینه زیادی را متحمل شوید. اما استفاده از پارتیشن این مشکلات را ندارد. در برخی از پارتیشن ها شیشه به کار می رود تا نور را بتواند عبور دهد و همچنین عایق صدا بودن این محصول آن  را نسبت به دیوار برتری داده است زیرا امروزه بسیاری از دیوار ها به راحتی کوچک ترین صدا را از خود عبور می دهند

انواع پارتیشن اداری

انواع پارتیشن

پارتیشن ها در دو نوع تک جداره و دو جداره در بازار موجود می باشند که قیمت پارتیشن اداری در این دو نوع متفاوت خواهد بود. پارتیشن تک جداره در حقیقت ساده تر از نوع دیگر است و تنوع کمتری در ظاهر دارد و در حقیقت اگر به دنبال پارتیشن اداری ارزان می باشید این نوع آن، بهتر می باشد. در هر دو مدل از انواع پارتیشن عرض استاندارد 10 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 210 سانتی متر می باشد که البته ارتفاع آن به مقدار دلخواه قابل تغییر است. قیمت پارتیشن اداری تک جداره بسیار مقرون به صرفه تر است و نصب آن نیز سریع تر و آسان تر می باشد. بنابراین اگر قیمت پارتیشن اداری برای شما اولویت دارد باید که تک جداره را انتخاب نمایید زیرا قیمت پارتیشن اداری دوجداره تقریبا در حدود دو برابر تک جداره می باشد. اما مزیت آن نیز تنوع و مدل های بیشتر و عایق صوتی داشتن آن می باشد. که همین موضوع باعث افزایش قیمت پارتیشن اداری دوجداره شده است. اما امروزه برای اداره ها از پارتیشن دو جداره استفاده می شود و این نوع از پارتیشن بسیار در این مکان پر کاربرد می باشد. علت آن نیز عایق صدا بودن آن است و در این نوع از پارتیشن ار شیشه عایق صدا استفاده می شود تا علاوه بر عبور دادن نور از رفت و آمد هر گونه صدا جلوگیری شود.

انواع پارتیشن اداری شیشه ای

قیمت پارتیشن اداری

قیمت پارتیشن اداری بر حسب موادی که در ساخت آن به کار رفته است، دستمزد سازنده و اندازه آن تعیین می شود. در بازار امروزه قیمت پارتیشن اداری دوجداره که مواد بیشتری در آن به کار رفته است و از استحکام بهتری نیز برخوردار است در حدود متر مربعی 300،000 تومان می باشد. همچنین قیمت پارتیشن اداری گلاس که از ام دی اف گلاس که محصولی از کشور ترکیه میباشد تهیه شده است در حدود 400،000 تومان می باشد که البته این قیمت بنا بر مقدار مصرفی از ام دی اف گلاس متغیر خواهد بود. قیمت پارتیشن اداری اگوستیک نیز مناسب است و عایق  صوتی مناسبی نیز می باشد و متر مربعی در حدود 300،000 تومان می باشد که بر حسب کیفیتی که دارد مبلغ بسیار ارزان و مناسبی می باشد به طوری که اگر بخواهید با این کیفیت پارتیشن دیگری تهیه نمایید باید سه برابر آن بپردازید.

پارتیشن اداری


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe