انتخاب هوشمندانه پارتیشن اداری جهت فضاهای جدید و بزرگ

10 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

از نیازهای مهم امروزی ادارات انتخاب یک نوع پارتیشن اداری مناسب با قیمت مناسب می باشد. پس با وجود مزیت هایی که یک پارتیشن برای محیط کار ایجاد می کند، نیاز به دانستن اطلاعاتی درباره آفن  و پارتیشن های ارائه شده توسط آن در این زمینه است. قیمت پارتیشن اداری به معیارها و ویژگی های زیادی وابسته است که در اینجا ضمن معرفی این عوامل، به معرفی روش آسان آگاهی از انتخاب پارتیشن مناسب می پردازیم. معمولاً تقسیم بندی فضاهای داخل ادارات جدید با دیوارهایی صورت می گیرد که بعضاً پیش ساخته اند و به علت سبکی ،قابلیت تحرک و جا به جایی را دارا می باشند، به این دیواره ها پارتیشن اداری گفته می شود. یکی از گزینه های اصلی قیمت پارتیشن اداری، جنس متریالی است که توسط آن پارتیشن ساخته شده است. گزینه دوم در قیمت پارتیشن اداری، مدل، طراحی و روش پیاده سازی آن می باشد. به طور حتم هرچه کیفیت طراحی و دقت اجرای کار بالاتر باشد، پارتیشن اداری با قیمت بالاتری عرضه می شود. باید توجه کرد، پارتیشن اداری یکی از بخش های اصلی و تعیین کننده ی ساختار دکوراسیون داخلی ادارات با طراحی مدرن می باشد. لذا توصیه می گردد از خرید پارتیشن های اداری دسته دوم و پارتیشن ارزان بی کیفیت اکیداً خودداری گردد.

چه نوع پارتیشن های اداری وجود دارد؟
در لیست پارتیشن اداری بسته به عواملی که بیان شد، پارتیشن های اداری گوناگونی از نوع پارتیشن تک جداره، پارتیشن دو جداره، پارتیشن فریم لس، پارتیشن کلاسیک و ... وجود دارد. هر یک از این پارتیشن ها علاوه بر داشتن قیمت متفاوت،‌ مزایا و معایبی دارند که حتماً قبل از سفارش و انتخاب پارتیشن مورد نظر باید با یکی از مشاوران آذران فضا نما در این زمینه به مشاوره بپردازید. نوع فعالیتی که در ادارات انجام می شود،‌ فضای در دسترس جهت پیاده سازی پارتیشن،‌ انتظاراتی که سفارش دهنده ی پارتیشن اداری دارد و ... از مهمترین عوامل تعیین نوع پارتیشن های اداری می باشد که در مورد انتخاب هر یک از آنها نیاز به راهنمایی و همراهی متخصصان باتجربه آفن می باشد که انتخاب شما را آسان و سریع تر می کنند.

در این عکس پارتیشن های شیشه ای را مشاهده می کنید

قبل از انتخاب پارتیشن به چند نکته توجه کنید.

پارتیشن های اداری بسته به اینکه از شیشه، ام دی اف یا هر نوع متریالی ساخته شده باشند در دو نوع تک جداره و دوجداره عرضه می گردند. تک جداره بودن یا دو جداره بودن پارتیشن اداری بر روی انتقال صدا بین بخش ها بیشترین تاثیر را میگذارد. پارتیشن ها دارای رنگ های متفاوتی نیز هستند، لذا بسته به نوع رنگ دیوارهای اداره، دیوارپوش یا کف پوش باید پارتیشن مناسب را انتخاب کنید. مبلمان اداری و وسایلی که در محیط اداره وجود دارد نیز باید با نوع پارتیشن انتخابی همخوانی داشته باشند و ...

چرا استفاده از پارتیشن اداری یکی از نیازهای مهم ادارات می باشد؟

تحقیقات نشان می دهد طراحی بهینه یک فضای اداری در کنار اجرای دکوراسیون اداری مناسب موجب بهره وری بیشتر کارمندان خواهد شد.پارتیشن اداری موجب حفظ فضای خصوصی هر کارمند، جداسازی بخش های مختلف یک اداره و بسته به نوع فعالیتی که در آن صورت می گیرد، پارتیشن های اداری نمای بصری فضای اداره را متفاوت می کنند. در واقع  پارتیشن اداری جهت بالا بردن تمرکز کارکنان ضروری است. بخش های مختلف اداره مانند مکان های پر تردد به مانند اتاق کپی و اتاق کارگزینی با استفاده از پارتیشن های مخصوص از بخش ها و فضاهای دیگری که رفت و آمد کمتری دارند جداسازی شود. بخش های دیگر فضای ادارات که حالت عمومی تری دارند مانند سالن غذاخوری و نمازخانه باید به روشی با پارتیشن اداری مناسب از بخش های دیگر جدا گردند که حریم خصوصی افراد استفاده کننده از این فضاها به خوبی تامین گردد.

پارتیشن های آذران

در طراحی پارتیشن های امروزی به فرم نیز بسیار توجه می شود. در طراحی پارتیشن ها، می توانید از تلفیق چوب یا ام دی اف با شیشه و فلزاتی نظیر آلومینیوم بهره گیرید. تنوع در مواد این امکان را به طراح می دهد تا در فضاهای گوناگون توانایی طراحی های متفاوتی را داشته باشد. آذران با طراحی پارتیشن های دو جداره و پارتیشن های تک جداره می تواند ابداعاتی متنوع و امروزی در طراحی فضاهای اداری ارایه دهد.این پارتیشن ها توسط طراحان به کار می رود به گونه ای که پارتیشن های امروزی از اجزای مجزایی همچون باکس ها و طبقات کوچک و بزرگ چوبی و شیشه ای تشکیل شده است که به شکل های متفاوت و متنوع بر روی قید یا داربست فلزی و چوبی (ام دی اف) مونتاژ می شوند و به مجموعه حالتی پویا و متنوع می دهند. 

از دیگر پارتیشن های آفن می توان از پارتیشن های ام  دی اف و پارتیشن های شیشه ای نیز نام برد .در محیط های اداری قسمت هایی که فعالیت مشخصی در آن انجام می گیرد، توسط پارتیشن های ام دی اف و شیشه ای (که می تواند از نوع سندبلاست باشد) از یکدیگر جدا می شوند.پارتیشن های کلاسیک آفن نیز از استراکچر آلومینیومی 6 سانتی متری درست شده اند.که توانایی استفاده با روکش پی وی سی را دارا می باشند و از امتیازات این پارتیشن ها  جابه جایی آسان آنها است. و دیگر پارتیشن قابل استفاده پارتیشن فریم لس، دارای فریم های آلومینیومی 4 سانتی با شیشه سکوریت است.که می تواند رنگ های متنوع و چشم نوازی داشته باشد.  پارتیشن ها می توانند در حالت هایی به صورت یکسره عمل کنند و دو دیوار روبروی هم را به یکدیگر متصل کنند. در این حالت، یک فضا به طور کامل بوسیله تقسیم کننده جدا می شود و حالت مستقلی به خود می گیرد. بدیهی است که وجود باز شویی مانند در، برای رفت و آمد نیاز است.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe