استفاده از کفپوش و دیوار پوش و سقف کاذب در یک فضا

10 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

برخلاف تصور بسیاری از افراد، براى تغییر دكوراسیون منزل نیاز به هزینه هاى سنگین و گزاف نیست. راه هاى زیادى وجود دارد كه با انجام یکسری تغییرات کوچک در محیط می توانیم چندین کار را یکجا به انجام برسانیم .اینجاست که می گوییم با یک تیر چندین نشان را زده ایم و همچنین مى توانیم خانه اى زیبا و دلنشین بسازیم. فقط كافى است ذوق و سلیقه مان را همراه با تکنولوژیهای نوین و کارآمد به كار ببریم . در اینجا به معرفى ریزه كارى هایى مى پردازیم كه مى تواند شما را در چیدمان منزل به بهترین وجه یارى نماید. آیا تاکنون به این فکر کرده ایم که پی وی سی از سهل الوصول ترین موادی است که برای طراحی فضایی جدید به ما امکانات زیادی می بخشد؟ طراحان آفن در اینجا می خواهند نوع متفاوتی از انتخاب و تغییر بسیار زیاد را در طراحی دکوراسیون داخلی منزلتان به شما آموزش دهند. در ابتدا تعدادی از این تکنولوژی های جدید پی وی سی را بشناسیم.

 کفپوش پی وی سی آذران فضا نما

این کفپوش از جنس PVC و یا به عبارتی پلاستیک با مرغوبیت بالا می‌باشد و یکی از امتیازات آن قابل شستشو بودن آن است. مدل ها و رنگهای کفپوشهای PVC را معمولاً در فضای منازل گوناگون استفاده می‌کنند که نیاز به شستشوی مداوم دارد. در منازل مسکونی معمولاً در آشپزخانه‌ها که همواره احتمال ریزش آب وجود دارد، نصب می‌شود.

استفاده از کفپوش پی وی سی در دکوراسیون داخلی

دیوارپوش پی وی سی آذران فضا نما

دیوار پوش ها دارای انواع مختلفی هستند دیوار پوش سه بعدی، دیوار پوش کامپوزیت، دیوارپوش چوبی، دیوار پوش های سلولزی و دیوار پوش PVC که قیمت هر دیوار پوش با توجه به جنس و وسعت متفاوت می باشد. در دهه های گذشته دیوار پوش ها در صنعت ساختمان سازی نقش مهمی نداشتند ولی پیشرفت صنعت پتروشیمی و بالا رفتن کیفیت و ارزان تر شدن دیوار پوش های پی وی سی این محصول مهم ساختمانی جایگاه مناسبی در معماری های داخلی ساختمان ها , ادارات و حتی منازل پیدا کرده است تا جایی که شرکت ها و تولید کنندگان دیوار پوش های pvc هر ساله با فراهم نمودن طرح ها و پایین آمدن قیمت تولید پنجره تازه در صنعت معماری و ساختمان سازی گشوده است.

 استفاده از دیوارپوش پی وی سی در دکوراسیون داخلی

دیوار پوش پی وی سی علاوه بر مزیت زیبایی و مدرن سازی فضای داخلی ، تاثیر بسزایی در کاهش وزن ساختمان و همچنین افزایش استحکام آن ها دارند. این دیوارپوش ها به دلیل عمر بالا، بسیاری از هزینه های اضافه از قبیل ترمیم و بازسازی و رنگ آمیزی ساختمان را کاهش می دهند. همچنین در زمانی که هزینه های انرژی هر روزه سیر صعودی را طی می کنند به دلیل جلوگیری از هدر رفتن حرارت و برودت ساختمان، به عنوان یک عایق مقاوم ساختمانی عمل می کنند و در کاهش هزینه ها به شما کمک  می کنند.

سقف کاذب پی وی سی آذران فضا نما

شرکت آذران فضانما به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان و طراحان کامپوزیت پی وی سی در ایران با سابقه ای درخشان به فعالیت در زمینه تولید و ساخت سقف های کاذب پی وی سی پرداخته است. کامپوزیت پی وی سی با توجه به مزایای بیشماری که دارد، از جایگاه خاصی در صنعت ساختمان برخوردار است. 

 استفاده از سقف کاذب پی وی سی در دکوراسیون داخلی

جنس سقف کاذب می تواند از گچ، چوب، مواد معدنی، پی وی سی، آلومینیوم، .... باشد. در گذشته مرسوم ترین روش برای این کار استفاده از گچ و رابیتس می باشد که بعلت وزن بالای وارده به سقف اصلی ویا در مناطق زلزله خیز بعلت ایجاد آوار های خطرناک رفته رفته استفاده از آن در کشور های پیشرفته منسوخ گردیده و در کشورهای درحال توسعه نیز در حال منسوخ شدن می باشد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe