استفاده از سبک صنعتی در دکوراسیون داخلی چه مزایایی دارد

11 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

طراحی  دکوراسیون خانه با سبک صنعتی ،با پیچیدگی خاص خود همراه است.استفاده از دیوار و سقف بتنی،ترک خورده و یا خراب که از لوکس بودن دور است از نشانه های اصلی این سبک است. در عین حال میتوان با این سبک و استفاده از مبلمان اداری مناسب،نورپردازی مدرن و زیبا فضایی خارق العاده خلق کرد. در فضای صنعتی از شلختگی و شلوغی پرهیز می شود در این طراحی کیفیت و یا راحتی محدود نمی شود. در ادامه ببینید که چگونه می توان فضایی آرام، گرم، دلنواز و در عین حال خشن و صنعتی طراحی کرد.

استفاده از صنعت در دکواسیون

مساحت این خانه زیبا در ورشو لهستان ۳۰۰ متر مربع است.در این طراحی با استفاده از زیبایی ناشی از ناهنجاری و رویکرد نزدیکی بین المان ها، فضایی با طراحی پیچیده خلق شده است.این سبک به خوبی نشان میدهد که چگونه میتوان از کوچکترین  تکنیک های موجود (ترک های بتن) طرحی خارق العاده خلق نمود.در این خانه صنعتی از هنر مدرن لهستانی و طراحی با کیفیت بالا استفاده شده است.مبل چرمی نارنجی مایل به قهوه ای به طراحی خاکستری نشیمن گرما اضافه نموده است.استفاده از وسایل مشکی مانند میز،لامپ و دیوار در کنار رنگ خاکستری،سردی آن را کمتر میکند. در جهت دیگر نشیمن، قسمتی که اتصال دهنده نشیمن و ناهارخوری است از یک دیوار سفید برای ایجاد فضای انتزاعی و هنری استفاده شده است.
یک درب شیشه ای دودی پشت صندلی چرمی دسته دار تعبیه شده است.از میزهای مشکی ساده برای کنار مبل های دسته دار استفاده شده است.یک میز قهوه خوری مدرن مرکز این نشیمن را به خود اختصاص داده است.
یکی از اولین چیزهایی که شما در مورد سبک صنعتی در دکوراسیون داخلی متوجه خواهید شد ، این است که هیچ کدام از رنگهای پررنگ و جیغ در طراحی آن وجود ندارد . در عوض، این سبک متکی بر استفاده از ترکیبی از سایه های خنثی برای ایجاد یک ظاهر تمیز است. هنگامی که پالت رنگ خود را انتخاب می کنید حتما این موضوع را در نظر بگیرید.
همانطور که گفته شد همه رنگ های خنثی برابر نیستند. برخلاف فرسودگی و یکنواختی فضاهای مدرن، محیط های صنعتی تمایل به داشتن احساس گرم و جذاب تری برای طراحی فضا دارند. این به این دلیل است که به جای اینکه از رنگهای سیاه و سفید استفاده شود و در نهایت یک کنتراست خشن ایجاد کنید، انواع مختلف رنگهای قهوه ای و کرم مورد استفاده قرار می گیرد . از این سایه ها به عنوان رنگ های غالب خود به همراه سایر رنگ های خنثی استفاده کنید .
فراموش نکنید که مواد طبیعی نیز به عنوان عنصر با رنگ خنثی شمرده می شوند. اگر شما به اندازه کافی خوش شانس باشید که در خانه ای با دیوارهای آجری زندگی میکنید، پس باید نمایتان به طور کامل در مرکز قرار گیرد . شما همچنین می توانید ترکیب انواع چوب، سنگ و فلز را در طراحی خود در نظر بگیرید .
از آنجایی که ما معمولا به فضای آپارتمان های شهری به عنوان ایده آل های صنعتی فکر می کنیم ، مهم است که تلاش کنید و دوباره حسی را صرف نظر از محیط اطرافتان بسازید .
به جای پر کردن اتاق با اغراق زیاد، اطمینان حاصل کنید که بر عملکرد آن تمرکز کرده اید . تا میتوانید هر مسیری را که در اطراف اتاق است را عریض نگه دارید و سعی کنید خرید هر گونه قطعاتی که هزینه استفاده را دو برابر افزایش می دهند کم کنید .

استفاده از صنعت در دکوراسیون


طراحان آفن در طراحی های گوناگون به این نتیجه رسیدند که قفسه های دیواری مشکی همانند ظاهر جدولی برای کتاب و اکسسوری های تزیین در در نشیمن طراحی و تعبیه شده است.
سبک صنعتی در دکوراسیون داخلی در مورد مخلوط کردن عناصر قدیمی و جدید است . یکی از ساده ترین راه های ایجاد چنین فضایی در خانه ایجاد کنتراست از طریق ترکیب چوب های مختلف و استفاده از فلز در تمام طول طراحی است . بسیار شبیه به تصویر بالا .
هنگام خرید قطعات چوبی ، ک نگاه مشخص و دقیقا وجود دارد . به جای جستجو برای یک خرید جدید ، اقلام کامل به پایان رسیده ، تمرکز بر پیدا کردن مبلمانی است که به نظر می رسد تاریخی داشته باشند . این نگاه آرام به شیوه های گوناگون به دست می آید .

استفاده از رنگ طوسی و سفید در دکوراسیون

جای سوال ندارد که چرا بسیاری از مردم عاشق سبک صنعتی در دکوراسیون داخلی شده اند، این نوع طراحی به ما این اجازه را می دهد که زیبایی های منحصر به فردی داشته باشیم در حالی که در کنار آن از امکانات و راحتی طراحی مدرن هم لذت می بریم. به هر حال، مهم این است که به یاد داشته باشید که این نگاه صرفا برای ساکنین شهر نیست .









اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe