استفاده از دیوارپوش پی وی سی در زیبایی منزل

05 خرداد ، 1400
مبلمان اداری آذران فضانما

عوامل زیادی در زیبا شدن دکوراسیون منازل مسکونی ما یا محیط های تجاری تاثیر گذار هستند. از جمله طرح اصلی دیوار، سقف و کفپوش که باید به دقت طراحی شوند چرا که به راحتی تغییر پذیر نیستند.

دیوار پوش پی وی سی هم یکی از ویژگیهای زیبایی در دکوراسیون است که تغییرات چشمگیری در فضای منزل ایجاد می کند. همانطور که در بالا گفتیم ایجاد تغییر در دیوار، سقف و کفپوش خانه کار چندان راحتی نیست و نیز شما نمی توانید مانند مبلمان هر وقت که خواستید به آسانی تصمیم به عوض کردن آنها بگیرید، این کار هم هزینه بر است و هم وقت گیر.

بنابراین باید قبل از تصمیم گیری، تمام جوانب را بررسی کنید. دیوارپوش پی وی سی از مهمترین فاکتورهای دکوراسیون داخلی محسوب می شود و استفاده درست از آنها محیطی توام با آرامش و دلگرمی را فراهم می آورند.

استفاده از دیوارپوش در اتاق پذیرایی

بطور کلی دیوارپوش ها را می توان به دو دسته داخلی و خارجی تقسیم کرد که از جنس های مختلفی مانند دیوار پوش چوب، سنگ، سلولز ودر نهایت دیوارپوش پی وی سی ساخته و تولید می شوند. پنل های پی وی سی در سطوح افقی و عمودی تولید می شوند که در نوع عمودی به عنوان دیوارپوش نصب می شوند و برای ایجاد سطوح مسطح کیفیت زیرساخت کار نقش ویژه ایی دارد و هم اکنون در کشور این پنل ها با استاندارد های لازم جهت نصب و اجرا تولید می شوند.

در محصولات دیوارپوش آذران فضا نما ماده اصلی که در ساخت پی وی سی به کار میرود پلی ونیل کلراید می باشد و با روکش های متنوع ونیل لمینت می شود. از ویژگی های دیوار پوش pvc می توان به مقاومت در برابر رطوبت به میزان 100 درصد، مقاوم در برابر حلالها و مواد شیمیایی، مقاومت در برابر حرارت 85 درجه سانتی گراد، عدم اشتعال پذیری هنگام حریق، چگالی پایین نسبت به مصالح مشابه، انعطاف پذیری بالا، عایق حرارات و برودت به میزان قابل توجه، عایق صوت و در نهایت قابل شست و شو بودن برای محیط های بهداشتی اشاره کرد که تمامی این ویژگی ها استفاده از پنل های پی وی سی در سقف و دیوار را بسیار سودمند و ایمن می کند. 

استفاده از دیوارپوش در رستوران

با  گسترش دیوارپوش پی وی سی آذران فضا نما معایب پیشین بسیاری در منازل از بین رفته است از جمله : نصب و اجرا با سرعت بالا، قیمت بسیار مناسب، گوناگونی تنوع برای مصرف کنندگان، ضد باکتریال، مقاوم در برابر جذب رطوبت، عایق حرارت و صوت، و عدم تغییر شکل طی گذشت سالیان،  این دیوار پوش مدرن  توانست مصرف کنندگان زیادی را جذب کند و مصرف رنگ و کاغذ دیواری های بی دوام را کاهش دهد.

به غیر از کاربرد پانل پی وی سی در سقف کاذب از آن میتوان در پوشش دیوارها به عنوان  دیوارپوش یا دیوارکوب استفاده کرد.به دلیل خاصیت انعطاف پذیری دیوارپوش پی وی سی به راحتی خواهید دید اشکال کروی و منحنی اجرا میشود.
همچنین پانل های پی وی سی مقاومت بالایی در مقابل مواد شیمیایی از قبیل مواد اسیدی، بازها، آب، مواد شوینده و ... دارند.

به همین دلیل برای مکان هایی که در معرض این مواد هستند، می توان از پانل های پی وی سی استفاده کرد. استخرهای شنا، آشپزخانه، آزمایشگاه و ... مکان های مناسبی برای نصب پانل های پی وی سی دوجداره هستند.
و از پانل های پی وی سی دوجداره آذران فضا نما می توان برای زیبایی ساختمان استفاده کرد.

به دلیل تنوع بالا در طرح و رنگ می توان از این پانل ها برای سالن های پذیرایی، تالارهای جشن، هتل ها و ساختمان های بزرگ استفاده کرد. این پانل ها با انواع اشکال و رنگ، مطابق با سفارشات مشتریان طراحی می شوند.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe