آشپزخانه های بزرگ و مدرن چگونه ترکیبی دارند

11 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

دکوراسیون آشپزخانه با انواع کابینت

دکوراسیون آشپزخانه مدرن در میان برنامه ریزان خانه بسیار محبوب و مورد توجه است. شاید به خاطر اینکه طراحی آشپزخانه مدرن خیلی مشارکتی است. اکنون سبک های مدرن برای طراحی به سمت سبک های ظریف گرایش پیدا کرده است. زمانی که شما برای یک محیط و فضا قصد دارید طراحی مدرن انجام دهید، در واقع اجازه رشد را به خود و دکوراسیون داخلی خود می دهید. چه بسا بعضی از افراد محیط و فضای آشپزخانه را بسیار مهم می دانند و آن را مهم ترین فضا در منزل قلمداد می کنند.

آشپزخانه کلاسیک

یک ایده عالی و مناسب برای طراحی آشپزخانه مدرن, کنترل قوی بین کف، دیوار و کابینت آشپزخانه است. به طور نمونه اگر شما فضای محدودی در آشپزخانه دارید، برای طراحی مدرن باید از کابینت های با ذخیره سازی عالی برخوردار شوید مانند کابینت هایی که قلاب های آویزان دارند. از یخچال های یکپارچه استفاده کنید. استفاده از تن های خنثی باعث می شود که یک آشپزخانه کوچک به نظر برسد. میز آشپزخانه را  می توانید از سنگ گرانیت جلا داده شده و سخت انتخاب کنید.

مادر آشپزخانه های بزرگ و جادار در مورد انواع کابینت ها از قبیل مدرن، کلاسیک و طرح های متنوع آنها توضیحاتی خاص خودشان وجود دارد که ما در این قسمت درباره مدل کابینت های بزرگ و جادار آشپزخانه صحبت خواهید داشت که برخلاف اسمشان مناسب تمامی آشپزخانه ها اعم از بزرگ و کوچک هستند. همانطور که در عنوان مشخص شده این کابینت ها فقط مخصوص فضاهای بزرگ نیستند زیرا طراحی منحصر بفردشان به آنها اجازه می دهد در آشپزخانه های کوچک و متوسط به راحتی مورد استفاده قرار بگیرند. 

آشپزخانه سنتی

انعطاف پذیری، آزادی عمل زیاد و طراحی مدرن و ساده کابینت ها زیر، در قسمت فضاهای کنجی و گوشه های بلند آشپزخانه ها به اوج خود می رسد. درون کشوها، قفسه های کشویی توکار جاسازی شده که در سریعترین زمان ممکن دسترسی شما به وسایل را فراهم و در یک چشم بهم زدن نیز آنها را از دید پنهان می کند. کابینت های مخصوص کنج آشپزخانه باعث می شوند حتی یک سانتی متر از فضای آشپزخانه نیز بیهوده و بی مصرف نماند. حتی اگر آشپزخانه کوچکی دارید حتما سعی کنید قبل از نصب کابینت ها، به این مورد توجه ویژه ای داشته باشید.



آشپزخانه مدرن


آشپزخانه بزرگ و دلایل طراحی های دکوراسیون مدرن

یک آشپزخانه بزرگ، کمتر در خانه های کوچک امروزی طراحی شده و شکل جدید آشپزخانه های باز و قابل دیدن از اتاق های پذیرایی یا حال خانه مرسوم شده است. از سوی دیگر، طراحی دکوراسیون و کابینتهای یک آشپزخانه را نه تنها کاربردی است بلکه از لحاظ نما لذت بخش است.امروزه آشپزخانه ها دیگر فضای محصور بین دیوارها نیستند و جزیی از فضای پذیرایی یا حال خانه ها به حساب می آیند.پس طراحی کابینت آشپزخانه ها  به نوعی طراحی دکوراسیون اصلی خانه به حساب می آید.

قبل از اینکه از طراحی کابینتهای آشپزخانه و دکوراسیون آن را انجام دهید، فکر کنید که چه چیزی به آشپزخانه رویایی شما شبیه است. حتی اگر بودجه شما به یک طراحی دکوراسیون مجلل نرسد می توانید طرح های گوناگون مدرن و ساده کابینت های

آشپزخانه را با مشاوره ی طراحان آفن برگزینید

آشپزخانه های بزرگ ممکن است به طور یکدستی طراحی کابینت های آشپزخانه ای نداشته باشند، اما چیدمان موزون کابینت های آشپزخانه های بزرگ تر می توانند مرتب باشند. اگر طراحی ایده آل شما یک رنگ مشخص برای کابینت های آشپزخانه تان نیست، می تواند هماهنگ با فضای خارجی آشپزخانه تان هم باشد. در مورد چیدمان پایه برای آشپزخانه فکر کنید و از متخصصان باتجربه کمک و همیاری بگیرید.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe