آشپزخانه شما در دو رنگ متفاوت

12 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

کابینت های تک رنگ رایج ترین نوع کابینت ها هستند که اگر با سایر قسمت های آشپزخانه ترکیب شوند، انتخاب خوبی محسوب میشوند. اما کابینت های دو رنگ جذاب تر بوده و بر جلوه بصری آشپزخانه می افزایند. هماهنگ کردن کابینت های دو رنگ چه مدرن، چه سنتی بسیار آسان است. تنها با یک چیدمان خوب، میتوان کابینتی جادار داشت و از داشتن آن بر خود بالید! چنانچه ظاهر غیر رسمی آشپزخانه شما کسالت آور است و به دنبال تغییر یا تناقضی جدید هستید، کابینت های دو رنگ باید برای شما اولویت اول باشند. با اضافه کردن تنوع رنگ، شما میتوانید قسمت های مشخصی از آشپزخانه را که دوست دارید به نمایش بگذارید تا تمام فضا مرتب و شیک به نظر برسد.

کابینت های دو رنگ در آشپزخانه با این عنوان به خوبی خود را معرفی میکنند، کابینت هایی که در دو رنگ یا بیشتر نقاشی شده و با استایل خاصی با یکدیگر ترکیب میگردند. کابینت های خاکستری و سفید رنگ یک مثال عالی برای چنین کابینت هایی هستند. البته بعضی از طراحان از کابینت های چند رنگ استفاده میکنند. بعضی از طراحان نیز بر کانتر جزیره آشپزخانه تمرکز نموده و آن را متفاوت از دیگر قسمت های آشپزخانه رنگ میکنند. البته، دیگر طراحان بر قسمت های کلیدی و اصلی تمرکز نموده و این قسمت ها رنگ های متفاوت به خود میگیرند. هدف از ساخت کابینت های دو رنگ، جلوه گر کردن قسمت خاصی از آشپزخانه، ایجاد جذابیت و بوجود آوردن فضایی آرامش بخش برای گذران وقت در آشپزخانه است.

خانم های خانه دار و باسلیقه میدانند که بیشترین وقت از عمرمان درآشپزخانه می گذرد، آشپزخانه ای که اصلی ترین بخش خانه و زندگی را تشکیل داده و قلب یک خانه بشمار می رود. این روزها دیگر خبری از آشپزخانه های تنگ و تاریک جدا از فضاهای دیگر خانه نیست، در گذشته که آشپزخانه ها به دور از فضاهای دیگر منازل بودند، شاید دکوراسیون و یا انتخاب رنگ کابینت و نوع کابینت دارای اهمیت چندانی نبود. اما امروزه که خانه ها مدرن شده اند و آشپزخانه ها دارای دید کامل به نشیمن و دیگر فضاهای یک خانه هستند، اهمیت استفاده از رنگ و حتی جنس کابینت بر دکوراسیون کل منزل بیش از پیش بیشتر شده است. در انتخاب رنگ کابینت های آشپزخانه قبل از هر چیزی باید به ابعاد آشپزخانه، روشنایی و نورپردازی محیط و مدت زمان صرف شده برای پاکسازی آنها دقت کنید.

مدت زمان نسبتا زیادی است که استفاده از دو رنگ در انتخاب کابینت ها مورد استقبال قرار گرفته است. پیشنهاد میشود از استایل ها و رنگ های متفاوت درون آشپزخانه خود استفاده کنید. با این روش، نه تنها به استایل کابینت های کاملا جدید و متفاوت از فضای در دسترس میرسید بلکه فضایی صمیمانه و دنج بوجود می آورید که میل شما را برای گذراندن زمان بیشتر در آشپزخانه تقویت میکند. طرح های فوق العاده ای در کابینت ها وجود دارند که در حال گسترش هستند زیرا این کابینت ها بسیار محبوب و پرطرفدار شده اند.

بیجا نیست اگر بگوییم در بیشتر طراحی های هدفمند کابینت ها در آشپزخانه ها از دو رنگ استفاده میشود چرا که در این حالت میتوانیم به زیبایی بصری فوق العاده و ترکیبی عالی برسیم. استفاده از دو رنگ در خانه بسیار آسان تر و ساده تر از آن چیزی است که فکر میکنید. تنها کاری که باید انجام دهید در نظر گرفتن تعدادی ایده است که مناسب وسایل آشپزخانه و کفپوش باشد.

قسمت مشخصی از آشپزخانه خود را انتخاب کنید و در آن قسمت سعی کنید از رنگ متفاوت کابینت استفاده نمائید. شما همچنین میتوانید کابینت را تیره تر کنید تا رنگ دوم کابینت هایتان واضح تر به نظر بیایند. با داشتن یک کابینت دو رنگ در آشپزخانه، شما میتوانید به آسانی استایل خانه خود را حفظ کنید چرا که این حالت نه زیاد مدرن است و نه زیاد سنتی. با هماهنگ کردن این کابینت ها با پس زمینه خانه، دیگر قطعا شکست نمیخورید و به موفقیت خواهید رسید.

رنگ هایی که انتخاب میکنید نقش قابل ملاحظه ای در میزان مراقبت از آشپزخانه دارد. حتما می دانید که آشپزخانه هایی که کابینت های روشن دارند نیاز به مراقبت و توجه بیشتری دارند زیرا آلودگی ها و نقص ها به آسانی دیده میشوند. البته گرد و غبار بر روی رنگ های تیره محسوس تر است و شما باید از آشپزخانه دو رنگ خود مراقبت کنید و از کوچکترین گرد و غباری نگذرید ،کابینت ها را تمیز نگه داشته و ذره ای سهل انگاری ننمائید. میتوانید از مصالحی استفاده کنید که تمیز کردن و مراقبت از کابینت ها با در نظر گرفتن تمامی نیازهای آشپزخانه مثلاً اینکه چقدر زمان در آشپزخانه صرف میکنید، آسان باشد. ایده ها و استایل های متفاوت کابینت وجود دارند و شما میتوانید یکی از مدل های متفاوت کابینت را انتخاب کنید. تصاویر کابینت های رنگی متفاوت را بررسی کنید و هر کدام که برای شما مناسب است را انتخاب کنید.

هنگامی که صحبت از کابینت های متنافض و متفاوت میشود، بسیاری از افراد برای قسمت پایین کابینت رنگ تیره انتخاب میکنند و برای قسمت بالاتر رنگ روشن را به کار میبرند. با استفاده از سایر رنگ ها نیز آشپزخانه هماهنگ با رنگ جزیره خواهد شد. به محض اینکه بعد از اعمال تغییر، وارد آشپزخانه میشوید، متوجه تفاوت آشکار حاصل شده خواهید شد. این تفاوت در روحیه شما تاثیر دارد و موج مثبت منتقل میکند.

توانایی در انتخاب با توجه به سلیقه ی شما تنها با ترکیب تجربه ی فراوان و تخصصی به انتخاب درست می انجامد و در این مرحله شما می توانید برای انتخاب مناسب تر هماهنگ با علایقتان را با متخصصان مشاور آذران فضا نما در میان بگذارید . و انتخاب بهترین از آن شما خواهد شد و آشپزخانه ای نو و زیبا حاصل این نوع تفکر است. 

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe