آذران و تکنولوژی‌های روز دنیا

11 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

زیبایی محیط خانه و کار و اهمیت دادن به نوع چیدمان وسایل و مبلمان این روزها سبک زندگی و جزئی جدایی ناپذیر از آن است. شرکت های زیادی به دلیل جذابیت شغل دکوراسیون داخلی و همچنین مبلمان اداری دست به این کار زدند، اما تنها شرکت هایی توانستند گلیم خود را در این بازار از آب بیرون بکشند و به شهرت برسند و نام و نشانی برای خود دست و پا کنند که ادعاهای آنها با کارهایشان هم خوانی داشت و نتایجی که در آخر دیده می شد با حرف های آنها مطابقت داشت و مشتریان راضی و خشنود از همکاری با آنها بودند.

البته نباید نقش تکنولوژی را در این میان دست کم گرفت و باید گفت همین که شرکت ها توانستند خود را با دستگاه ها و تجهیزات مدرن مجهز کنند، این توانایی را پیدا کردند که طرح های هر چند پیچیده را نیز به مرحله اجرا در آورند.

 تولیدات آذران فضانما

چگونه تکنولوژی موجبات رشد آذران فضانما را فراهم کرد؟

شرکت آذران فضانما در زمینه تولید محصولات دکوراتیو ساختمانی که شامل پانل های چندجداره پی وی سی و پارتیشن و مبلمان اداری مدرن می شود، فعالیت دارد. این شرکت در همه شهرهای ایران شبکه گسترده ای از فروش، خدمات نصب و اجرا دارد و در سال های آخر پا را فراتر نهاده و محصولات خود را به کشورهای دیگر نیز صادر کرده است که خود مایه افتخار تمام ایرانیان است که توانسته با کالاهای اروپایی رقابت کند و حرفی برای گفتن داشته باشد.

به طور قطع، این شرکت با تکیه بر تکنولوژی روز و با نگاه رو به آینده، توانسته است اعتماد مخاطبان خود را به نحو شایسته جلب کند و در این راه همه تلاش و نیروی خود را نیز به کار گرفته است و به همگان به معنای واقعی ثابت کرده است که خواستن توانستن است.

اگر طرح ها و تولیدات آذران فضانما در میان تمام محصولاتی که طراحی و اجرا می شود ویژگی خاصی نداشت هرگز مشتریانی مانند سازمان های بزرگ دولتی و هتل ها برای ساخت کارهای خود به آنها مراجعه نمی کردند. مشتریان این شرکت می دانند محصولات خود را به جایی سفارش می دهند که آنقدر توانا است که در طی تمام سال های فعالیت خود همه کارکنان خود را ملزم به فراگیری دانش روز دنیا کرده است تا آنها هرگز قدمی از همگامان خود عقب نباشند و بتوانند با رقبای بین المللی خود شانه به شانه حرکت کنند.

 تولیدات آذران فضانما

استفاده از طراحانی که سرشار از نوآوری و خلاقیت هستند و طرح هایی قابل اجرا با امکانات بی نظیر این شرکت ارائه می دهند تولیدات این شرکت را منحصر به فرد کرده است. اینکه بتوان مشتریان و متقاضیان مختلف کار دکوراسیون داخلی با سلایق و علایق مختلف را راضی نگه داشت کار راحتی نیست. تجربه در این مواقع تأثیر انکار ناپذیری دارد. در واقع می توان گفت تجربه در کنار علم و تکنولوژی با هم می توانند بازوی محکم هر کار تولیدی باشند که شاید به جرئت بتوان گفت هر کاری را شدنی می کند و هر غیر ممکنی را ممکن.

تجربه به تنهایی شاید در بازار پر رقابت امروز به تنهایی پاسخگو نخواهد بود و تجهیزات و امکانات نیز بدون افراد متخصص و با تجربه خیلی کارایی ندارند و همان طور که گفتیم ترکیب این دو با هم است که موجب می شود محصول نهایی چشم همگان را به خود خیره کند.

آذران فضانما با داشتن سال ها تجربه در زمینه دکوراسیون داخلی و مبلمان اداری و همچنین داشتن تجهیزات و دستگا ه های مدرن توانسته است این بازوی قوی برای تولید را برای خود ایجاد کند و گوی سبقت را از دیگر رقبای خود برباید. اینکه بتوان تمام مراحل دکوراسیون که شامل طراحی ساخت و نصب می شود بی نقص انجام داد، خود هنری است که این شرکت از وجود آن بهره کافی دارد و با همین منوال توانسته است به یک برند در این عرصه تبدیل شود.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe