آذران در گذر زمان

11 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

شرکت آذران با نام کامل آذران فضانما با گذشت بیش از یک دهه است که فعالیت خود را آغاز کرده است و در همین مدت توانسته است نام خود را در عرصه دکوراسیون داخلی و مبلمان اداری به یک برند تبدیل کند.

باورکردنی نیست که امروز شرکت آذران بیش از 200 پرسنل دارد و توانسته است شبکه گسترده ای از فروش و خدمات نصب و اجرا را در همه شهرهای ایران برای خود به راه بیاندازد و حتی در بازار خارجی نیز راه خود را باز کند.

این شرکت مفتخر است که در دومین دهه فعالیت خود، پایداری و کیفیت در محصول و ارائه بهترین خدمات به مشتریان و رضایت آنها را همچنان سرلوحه فعالیت های خود دارد.

 آذران

راز ماندگاری آذران فضانما

در بازار داغ، جذاب و پر رقابت دکوراسیون داخلی و مبلمان اداری امروز تنها کسانی می توانند ماندگار باشند که خود را به عناصر لازم برای انجام کار منحصر به فرد مجهز کرده باشند. 

ممکن است شما در قالب یک شرکت کوچک سال ها در این زمینه به فعالیت خود ادامه دهید، اما این را هم مد نظر داشته باشید که برای دیده شدن و ماندگار شدن به عناصر بیشتری نیاز دارید. 

روزی که آذران فضانما کار خود را در حوزه دکوراسیون داخلی و مبلمان اداری شروع کرد، مثل امروز نبود که افراد زیاد در این حوزه شناخته شده باشند. اما این شرکت با سال ها تلاش و به روزرسانی مستمر توانست در میان همکاران خود اسم و رسمی پیدا

کند.

آذران این روزها بسیار حساب شده و اصولی عمل می کند و تولیدات آنها در دو بخش پانل های چند جداره پی وی سی با برند کوبوآ و پارتیشن و مبلمان اداری مدرن با برند آفن تولید می شوند. پایه مدیریت هر دو برند از همان ابتدا که این شرکت فعالیت خود

را شروع کرد مبتنی بر استقلال سازمانی برای هر دو محصول بوده و همچنان نیز ادامه دارد.

شاید برای شما هم جالب باشد بدانید که شرکت آذران در طی سال های فعالیت خود توانسته است چندین نشان استاندارد بین المللی به دست بیاورد و بیش از 50 جایزه و لوح ارزشمند ملی از ارگان های مختلف کسب کند. تعداد شرکت های بزرگ و کوچک و

سازمان ها و ارگان ها و هتل هایی که این شرکت مسئولیت دکوراتیو کردن آنها را به عهده داشته است، آنقدر هستند که تنها نام بردن از آنها چندین صفحه را به خود اختصاص دهد.

البته باید گفت این شرکت هم مانند تمام شرکت های دیگر کار خود را از پروژه های کوچک شروع کرده است و در طی این سال ها با جلب اعتماد مشتریان توانسته است خود را در این بازار بشناساند. به طور قطع، این کار به سادگی صورت نگرفته و در پس آن

تلاش های بی وقفه توانسته است آنها را به هدفشان برساند. جلب رضایت سفارش دهندگان کار بیش از هر چیزی در پروسه تولیدات دکوراسیون داخلی مهم است و در واقع یک مشتری راضی معرف شما برای مشتری بعدی خواهد بود.

 شرکت آذران

این شرکت امروز در تمام زمینه های تولیدات دکوراسیون داخلی مانند انواع محصولات سقف کاذب پی وی سی، مبلمان اداری، پارتیشن اداری، انواع محصولات کف تا کابنیت فعالیت دارد. 

در واقع آنها قادر هستند تمام کارهایی که مربوط به دکوراسیون یک فضا می شود از کف تا دیوارها و سقف و مبلمان آن را طراحی، اجرا و نصب کنند و همین امر هم کار آنها را ساده و هم سخت کرده است. ساده از آن جهت که تمام کارها در خود مجموعه

به طور کامل انجام می شود و سخت از آن جهت که در تمام زمینه ها توانسته است افراد متخصص و متبحر را یک جا جمع کند.   

مراحل کار طراحی تمام شرکت های دکوراسیون داخلی شامل بازدید از محل و سپس ارائه چند طرح و پس از تأیید آن، ساخت و در نهایت هم نصب و اجرا است که این شرکت به بهترین نحو با تجهیزات روز و مدرن تمام این کارها را انجام می دهد. 

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe