ویژگی های یک میز مدیریت ایده آل چیست

09 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

آشنایی با ویژگی های میز مدیریت ایده آل

مرکز هر شرکت و سازمانی، مربوط به بخش مدیریت می باشد و تمام تصمیم گیری ها، قرار، داد ها و آینده و حال شرکت در این قسمت تعیین می شود و جز مهم ترین قسمت های هر سازمانی می باشد. دکوراسیون اتاق مدیریت شامل بخش ها و فاکتور های مهمی می باشد، میز مدیریت یکی از مهم ترین این بخش ها است  که باید در انتخاب آن دقت نمایید زیرا اولین چیزی که به چشم افراد می آید یک دکوراسیون خوب و یک میز مدیریت عالی می باشد که می تواند به سازمان شما اعتبار دهد و شما را در ذهن افراد ماندگار کند.

با اینکه میز های مدیریتی نسبت به میز های اداری، کمتر مورد تقاضا هستند و هزنیه ی بیشتری نیز باید برای آن ها صرف کرد، ولی جز انتخاب و خرید های مهم در یک سازمان محسوب می شود.

این میز مدیریت، میز قدرت شما می باشد و می توانید در پشت آن قدرت خود را به نمایش بگذارید. شما باید برای انتخاب و خرید میز مدیریت به فاکتور های زیادی توجه کنید و صرفا هزنیه، بزرگ و قابل توجه بودن آن نباید شما را تحت تاثیر قرار دهد و باید در انتخاب و خریدتان دقت نمایید.

میز های مدیریتی دارای انواع متنوعی هستند و شما بسته به نیاز و دکوراسیون داخلی سازمان و شرکتتان باید آن را انتخاب نمایید. شما باید بدانید برای کسب و کارتان چه میز مدیریتی انتخاب کنید و میز شما باید چه متریالی داشته باشد. چیزی که باعث کیفیت یک میز خوب می شود متریال به کار رفته در آن می باشد که هر کسی نمی داند این را چگونه می تواند تشخیص دهد.

آشنایی با ویژگی های میز مدیریتی ایده آل

میز کارمندی با میز مدیریت چه تفاوتی هایی دارد

گاهی افراد نمی توانند تفاوتی بین میز کارمندی و میز مدیریتی پیدا کنند. همه این میز ها در دسته ی میز اداری قرار دارند ولی ابعاد و اندازه ی آن تعیین کننده ی فرق آن ها می باشد. البته قیمت میز مدیریتی نسبت به میز کارمندی، بیشتر می باشد و دیگر فرق عمده ی آن است. میز مدیریتی بزرگ تر است و جلوه ی بیشتری نسبت به میز کارمندی دارد و به اتاق شما ابهت خاصی می بخشد.

نکات مهم برای انتخاب یک میز مدیریتی خوب

انتخاب میز مدیریت ایده آل همیشه یک چالش برای مدیران می باشد زیرا باید به ویژگی های زیادی در انتخاب آن ها مثل کاربرد، سلیقه افراد، دکوراسیون داخلی، و... در توجه کنند. اگر به عنوان طراح داخلی یک سازمان استخدام شده اید باید یک نکته مهم را بدانید، آن هم سلیقه ی مدیری است می خواهد از آن میز استفاده کند. همچنین طراحی و چیدمان مبلمان و دیگر وسایلی مهمی که در اتاق هر مدیری وجود دارد نیز باید توجه کنید. البته آخرین نکته و البته مهم ترین آن را نباید فراموش کنید آن هم فضایی است که در اختیار دارید.زیرا ممکن است به علت محدود بودن فضا نتوانید در ابعاد و بزرگ بودن آن انتخابی داشته باشید.

نکات مهم میز مدیریت خوب

مهم ترین ویژگی های میز مدیریتی ایده آل

میز های مدیریتی دارای ویژگی های زیاد می باشند که در هنگام انتخاب و خرید باید به آن توجه نمایید. این ویژگی ها عبارتند از:

  • رنگ میز مدیریتی: اکثر افراد برای میز مدیریتی از رنگ های تیره استفاده می کنند ولی شما باید با توجه به طراحی و دکوراسیون داخلی سازمان این رنگ را انتخاب نمایید.
  • اندازه و ابعاد میز مدیریتی: یکی از ویژگی هایی که میز مدیریتی را نسبت به دیگر میز های اداری متمایز می کند، ابعاد و اندازه آن می باشد که بزرگ تر از میز های اداری می باشد. شما باید بسته به فضایی که در اختیار دارید و شرایط کاری مدیر، آن را انتخاب نمایید. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که این میز باید از دیگر میز ها بزرگ تر باشد تا آن را به عنوان میز مدیریت از دیگر میز ها متمایز کند.
  • طرح و فرم میز مدیریت: شما باید در انتخاب طرح و فرم میز مدیریت به شدت خلاق باشید. اینمیز نباید ساده باشد بلکه باید به گونه ای انتخاب شود که نظر و نگاه هرکسی که وارد اتاق مدیریت می شود را به خود جلب کند. این میز باید زیبایی و جلوه ی خوبی به اتاق مدیریت بدهد.
  • ارتفاع میز مدیریت: ارتفاع میز یکی از مهم ترین فاکتور هایی است که باید به آن توجه شود. مثلا اگر ارتفاع آن زیاد باشد ممکن است افراد در استفاده از وسایل روی آن دچار مشل شوند و در دراز مدت سختی های زیادی برایشان، ایجاد کند همچنین اگر ارتفاع کمی هم داشته باشد باعث می شود در در اثر خم بودن زیاد، دچار کمر و گردن درد شوند. اندازه ارتفاع استاندارد در میز های مدیریتی بین 70 تا 80 سانتی متر می باشد.

انواع میزهای مدیریتی

میز های مدیریتی در انواع مختلفی ارائه می شود که عبارتند از:

  • میز مدیریت مدرن
  • میز مدیریت کلاسیک
  • میز مدریت سلطنتی
  • و ...

تفاوت این میزهای مدیریتی در متریال استفاده شده آن می باشد که می تواند چوبی، ام دی اف، استیل، شیشه و تلفیقی از این متریال ها باشد که باعث تنوع در میزهای مدیریتی می شود که شما می توانید بسته به سلیقه، دکوراسیون داخلی و... آن را انتخاب نمایید.

شما عزیزان می توانید برای خرید انواع مبلمان اداری و همینطور میز مدیریت مورد نظر خود، به سایت آذران فضانما مراجعه کنید.

انواع میز مدیریت

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe