بهار و آشپزخانه ای جدید

09 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

آوردن بهار در آشپزخانه

بهارکه شروع می‌شود، بیشتر مردم به صرافت بازسازی آشپزخانه کوچک منزل‌شان می‌افتند. انگار دوباره عروس‌ داماد شده‌اند و برای شروع یک زندگی تازه تر، لازم است که برنامه‌ریزی کنند. چه عروس و داماد سال جدید باشید چه عروس و داماد روزهای دور، اگر می‌خواهید رنگی نو به زندگی نوی خود ببخشید لازم است از یک گوشه خانه کار را شروع کنید. نگران نباشید ما هم در آذران فضانما به فکر شرایط اقتصادی شما هستیم و برای هر قشر اجتماعی، ایده‌های خوبی برای بازسازی آشپزخانه کوچک یا بزرگ داریم. اگر در خانه اجاره‌ ای می‌نشینید یا خودتان خانه دارید و دیگر خیال‌تان راحت است، می‌توانید قدم‌‌ به ‌قدم با ما بیایید تا یک آشپزخانه شیک و تر و تازه برای خود بسازید.

در این میانه ی نو کردن ها، کابینت برای آشپزخانه یک بخش ضروری و مهم است و با قطعیت می توان گفت که به هیچ عنوان قابل حذف شدن نیست. در گذشته توجه به کابینت ها بیشتر برای قرار دادن وسایل، ظرف و ظروف بوده است، به گونه ای که نظم را به فضا ارائه دهد. اما امروزه با توجه به فوکوس زیاد بر روی دکوراسیون و علاقه ی افراد به شکیل بودن فضایی که از ان استفاده می کنند، کابینت ها به عنوان عنصری برای بحث دکوراسیون نیز در نظر گرفته می شوند و با انتخاب مدل های مختلف کابینت می توانید فضاسازی مد نظر خودتان را داشته باشید.

آوردن بهار در آشپزخانه

نکته ی دیگر که اینبار در طراحی و شکل گیریه فضای تازه مان به آن توجه می کنیم در خصوص کابینت آشپرخانه بهتر است ،و آن میزان فضای در دسترس شما است.کابینت ها یک مکان خوب برای گذاشتن وسایل هستند و اگر به اندازه ی کافی نباشند شما با حجمی از وسایل که روی دستتان مانده اند و فضایی برای آن ندارید مواجه می شوید.پس به ابعاد کابینت، عمق و ارتفاع آن توجه کنید.اگر فضای کافی برای تعداد بیشتر کابینت ندارید احتمالا بتوانید با افزایش عمق و ارتفاع کابینتتان و همچنین استفاده از حداقل ۲ عدد کابینت کمدی و طراحی اکسسوری ها عمودی برای آشپزخانه تان فضا ایجاد کنید و یا کابینتی با این ویژگی ها را انتخاب کنید. در حالت کلی آشپزخانه هایی با مساحت ۱۲ متر مربع یا محیط حداقل ۶ متر (به جز پنجره) گزینه ای معمولی برای کابینت های کلاسیک هستند و آشپزخانه های کوچکتر باید از کابینت های مدرن استفاده کنند. اما باز هم سر این موضوع که استفاده از کابینت کلاسیک و یا کابینت مدرن برای آشپزخانه مناسب تر است، بحث های مختلفی وجود دارد.

برای بازسازی آشپزخانه کوچک چه کابینتی بخرم؟

هنگامی که می‌خواهید برای زندگی نو کابینت آشپزخانه سفارش دهید. این‌قدر از برخی ایده های اینترنت ایده‌های غلط برندارید. شما باید براساس اصول معماری و ساختمان‌سازی پیش بروید. مثلا برای بازسازی آشپزخانه کوچک تان از کابینت‌های پر تزئین و جزییات زیاد استفاده نکنید.

  • بهترین رنگ برای بازسازی آشپزخانه کوچک: آبی ملوانی یا ناوی، طوسی کم‌رنگ ، سفید ، قرمز، زرد ، نارنجی است.

اگرهم بخواهید از مدل‌های جدید آشپزخانه منازل مدرن پیروی کنید، باید دیوارهای جلوی آشپزخانه را بردارید. پس به فضای نو بیاندیشیم و خلاق باشیم.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت آذران فضانما بهترین کابینت های آفن را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe