اگر نمای پی وی سی را انتخاب کرده اید تضمینی برای کیفیت دارید

01 اسفند ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

مزیت و ویژگی های استفاده از نمای پی وی سی (PVC)

امروزه نماهای جدیدی مانند نمای کامپوزیت و نمای شیشه ای در صنعت ساختمان سازی وارد شده است که به مرور زمان جایگزین مصالحی مانند آجر، سنگ و گرانیت شده است و در بسیاری از موارد، مقرون به صرفه تر از مصالح سنتی میباشد.
نمای ساحتمان و طراحی نما، همواره کار سختی است. چرا که همواره ایجاد طرح جدید نیاز به خلاقیت و فکر کردن دارد. در این بخش ما قصد داریم مجموعه ی از اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

مزیت استفاده از نمای پی وی سی برای ساختمان

چند ویژگی منحصر بفرد نمای پی وی سی

  • تنوع منحصر به فرد در رنگها و دارای بیش از 35 رنگ طبیعی
  • قابل رقیق شدن توسط آب در زمان اجرا و کاملاً سازگار با محیط زیست
  • قیمت ارزان در مقایسه با سایر نماهای ساختمان مانند نمای کامپوزیت، شیشه، نمای سنگ
  • قابل اجرا بر روی کلیه سطوح صاف مانند سیمان، دیوارهای کنفی و هر نوع سطح صاف دیگر
  • قابلیت نگهداری و تعمیرات ارزانتر در انتخاب نوع نمای ساختمانهای مختلف با کاربریهای مختلف
  • وزن بسیار سبک این نما، صرفه جویی قابل توجهی در وزن ساختمان و صرفه جویی در هزینه فونداسیون و... در صورت محاسبات سازه ای دارد.

چگونه از پی وی سی در نمای خانه استفاده کنیم؟

نماهای پی وی سی یکی از بهترین نماها هستند اگر بدنبال ساخت یک ویلایی شیک و زیبا هستید به طوری که در چشم همه باشد و نظر همه ی بیننده ها را به خود جذب کند. بدنبال یک نمای با کیفیت و خوب باشید فقط داشتن یک نمای پی وی سی (PVC) نمیتواند دکوراسیون شیکی برای خانه ی شما درست کند. پس اگر در نمای خانه ی خود از پی وی سی استفاده کردید در نمای داخلی آن نیز توجه کنید تا بتوانید یک فضایی شیک و زیبا برای خود درست کنید هماهنگی نمای بیرونی با نمای داخل خانه به تنهایی جزو یکی از بهترین نکات مثبت در زیبایی خانه است.استفاده از وسایل های تزئینی و ساخت یک  استخر زیبا در کنار خانه میتواند یک خانه زیبا و شیک با امکانات بالا برای شما درست کند.

ویژگی های استفاده از نمای پی وی سی (PVC)

نمای خانه و ساختمان جزو بخش های مهم خانه است به طوری که در نگاه اول به خانه اولین چیزی که میبینید نمای آن است و در نگاه اول اگر نمای خانه شیک و زیبا باشد و با استفاده از بروز ترین وسایل ها همچون نمای پی وی سی و نما های جدید طراحی شده باشد. اولین چیزی که به ذهن شما می آید این است که داخل خانه چقدر زیبا است که نمای آن را اینقدر زیبا طراحی کرده اند و این در شخصیت صاحب خانه نیز تاثیر مثبت دارد. پس حتما به نمای خانه بیشتر از سایر بخش های خانه اهمیت بدهید. در قدیم به نمای خانه بیشتر اهمیت نمیدادند و فقط فکر چند اتاق در داخل یک چهار دیواری بودند اما امروزه با پیشرفت در زمینه های مختلف خانه هارا با امکانات بیشتر و زیبایی بیشتر به کمک مهندسان معماری و ساختمان میسازند. امروزه نمای خانه را در چند شکل و طرح های مختلف میسازند یکی از بهترین طرح هایی که جزو زیباترین نما های خانه نیز به شمار میرود. نمای پی وی سی است. نمای پی وی سی آذران فضا نما یکی از مقاوم ترین و زیباترین نماهای خانه است. میتوانید از نمای پی وی سی در دکوراسیون ویلا های خود استفاده کنید.

نماها و نوع استفاده  پی وی سی در آنها که عایق در برابر ورود صوت هستند و این یکی از بهترین گزینه برای خانه هایی که در اطراف خیابان ها هستند و از صدای ماشین ها رنج میبرند است. و همچنین این نما ها به طوری طراحی و ساخته شده اند که نسوز نیز هستند.پس نمای پی وی سی علاوه بر اینکه زیبایی ها خاصی دارد دارای ویژگیهای مهمی نیز هستند که برای بیشتر خانه ها نیز لازم هستند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe