تفاوت های میزهای مدیریت کلاسیک و میز مدرن در چیست

09 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

انواع میز مدیریت کلاسیک کدامند؟

شما فقط سبک و اندازه مورد علاقه خود را تعیین میکنید، سپس عوامل متعدد دیگری را نیز در نظر میگیرید. سادگی این انتخاب در این است که میز مدیریت کلاسیک، دارای سبک منحصر به فردی است و این به معنی "کلاسیک بودن" است. میز مدیریت کلاسیک به شدت دارای تمام ویژگی های لازم برای نمایش مدیریتی قدرتمند است. ما در اینجا به عنوان یک مدیر انتخاب خود را کرده ایم، و میدانیم چه میزی میخواهیم و برای آن چه بهایی را پرداخت میکنیم. این که آیا شما دفتر خود را بازسازی میکنید یا فقط به میزی نیاز دارید که فعالیتهای خود را انجام دهید. اینها و دیگر خواسته هایتان باعث میشود شما به عوان یک مدیر کسب و کار، بدانید دقیقا چه چیزی می خواهید.

برخی از عوامل مهم در هنگام خرید یک میز مدیریت کلاسیک وجود دارد. به طور کلی، فضای مورد نظر شما سبک، رنگ و اندازه را تعیین میکند، اما تنظیم مقدار بودجه نیز نقش مهمی ایفا خواهد کرد. برای اطمینان از خریدی راحت و مطمئن، از نکات زیر استفاده کنید.

چرا یک مدیر باید میز مدیریت کلاسیک بخرد؟

این میزها به طور ویژه برای مدیران طراحی و ساخته شده است. ویژگی های مهم آن، کلاسیک و سنتی، زیبایی، لوکس بودن، نمایانگر جنبه های مدیریتی و از متریال چوبی است. آنها انتخاب اول هر مدیر، رییس و صاحب کسب و کاری هستند. زیرا آنها خود را لایق داشتن چنین میز لوکسی می دانند. این میز به طور خاص برای مدیران طراحی شده است و جزییات آن نمایانگر جلوه های مدیریتی است.

میز مدیریت کلاسیک

شکل میز مدیریت چگونه است؟

  • اشکال مستطیلی شایع ترین و محبوب شکل میزهای مدیریتی کلاسیک است.
  • اگر فضای کاری شما در گوشه ای باشد، یک گوشه یا میز L شکل ممکن است گزینه بهتر باشد.
  • اگر فضای شما بزرگ تر است می توانید میزهای U شکل و بزرگتر مستطیلی را تهیه کنید.

میز مدیریت کلاسیک از چه متریال ساخته می شود؟

هنگامی که به انتخاب میز مدیریت کلاسیک خود می روید، حتما خواهید دید که این میزها به طور کلی از چوب ساخته می شوند. برای یک نگاه کلاسیک، چوبی به مانند: گیلاس، چوب ماهون، بلوط، راش، گردو و غیر … را انتخاب کنید. با این حال انتخاب هر چوب می توان بر مقدار هزینه تاثیر مستقیم داشته باشد. برای یک گزینه با بودجه پایین تر، یک میز را که از چوب کامپوزیت را انتخاب کنید که وزن سبکی هم دارند.

ویژگی های مبلمان اداری و میز مدیریتی با طراحی مدرن

میز مدیریتی و مبلمان اداری مدرن در طراحی فضای اداری و محیط کار می تواند تاثیر مثبتی در رفتار همکاران و بالا بردن نتیجه کار و راندمان بیشتر داشته باشد. مدرن بودن مبلمان اداری و میز مدیریتی ، نحوه چیدمان مبلمان اداری مدرن، ارتفاع مناسب آن به زیبای محل کار می افزاید. در مبلمان اداری مدرن درتقسیم واحدها با پارتیشن های دو جداره و تک جداره اداری، میز مدیریت در اضلاع هندسی بیشتراز فریم های فلزی و شیشه استفاده می شود تا فضای مدرن برای کارمندان پرنگ شود.

در بحث چیدمان و مبلمان اداری مدرن مهمترین مسئله بحث میز مدیریت مدرن میباشد و زیبایی و راحتی آن در دکوراسیون اداری نقش مهمی دارد. باید توجه داشت که پیشرفت تکنولوژی در طراحی میز مدیریت مدرن نیز تاثیر گذار است. همچنین نورپردازی در مبلمان اداری جزء کلیدی در طراحی هر فضا می‌باشد. این می‌تواند باعث ایجاد یا عدم ایجاد یک محیط مناسب گردد. نور طبیعی بیشترین اثر مثبت را در فضا خواهد داشت، فضاهای کاری مدرن امروز نیازمند مبلمان اداری مدرن نیزهستند. مبلمان اداری مدرن شما باید ترکیبی از بالاترین کیفیت و عملکرد و همزمان با طراحی مدرن و نوآورانه باشد. فضاهای جلسات و کنفرانس ها، فضاهایی با بهره وری بالا هستند، ازاین رو، رفع نیازهای ارتباطی و تکنولوژیک این فضاها نیازمند یک مجموعه کاربردی مبلمان اداری مدرن است. نیازهایی مثل سیستم ویدئویی و صوتی مناسب، رعایت ارگونومی برای برگزاری جلسات بلند مدت، و استفاده بهینه از فضا و .... می باشد.

تفاوت میز مدیریتی مدرن با میز کلاسیک

میز مدیریت مدرن

میز مدیریت مدرن، اتاق مدیریت چیزی که از نامش کاملا پیدا است نیاز به یک چیدمان و دکوراسیون خاص و جذاب دارد پس باید از ویژگیهای متمایزی برای فضای دکوراسیون اتاق مدیریت استفاده کرد. میز مدیریت مدرن نسبت به میز اداری مدرن دارای اندازه ی بزرگ تری می باشد وهرچقدر میز مدیریت مدرن بزرگتر باشد همان قدرمدیر بهتر و راحت تر به امور خود رسیدگی خواهد کرد میز مدیریت مدرن نباید بیش از اندازه بلند و مرتفع باشد زیرا دسترسی مدیر به وسایل روی میز مدیریت را با سختی مواجه کند. فرمی که برای میز مدیریت مدرن معمولا انتخاب می شود، اغلب متفاوت از میز کارمندی مدرن است زیرا میز مدیریت مدرن از سادگی خارج است و برای آن اشکال زیبا و خاصی استفاده می شود.

معمولا میز مدیریت مدرن را ازرنگ های تیره استفاده می کنیم زیرا به ظاهراز جذابیت بیشتری برخوردار هستند و ازطرفی بیشتر میتوانند توجه ناظرین را به خود جلب کنند. البته  بهترین انتخاب، رنگی است که با دکوراسیون و مبلمان اداری مدرن اتاق مدیریت هارمونی داشته  باشد  و آن رنگ بهترین رنگ میز مدیریت مدرن می باشد.زیبایی، کیفیت وراحتی از بارزترین ویژگی های میز مدیریت مدرن می باشد به همین خاطر رایان میز با استفاده از یراق آلات برتر، میزهای مدیریتی مدرن و کلاسیک خود را دسته بندی نموده است. میزهای مدیریتی آذران فضا نما در انواع متفاوت با کیفیتی بالا گزینه ای برجسته برای انتخاب شما هستند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe