میزهای مدیریت آذران فضا نما را بشناسیم

09 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

میزهای مدیریت آذران فضانما

میز مدیریت نیز یکی دیگر از لوازم ضروری برای یک شرکت یا سازمان می‎باشد. اتاق مدیریت، همانطور که از نامش پیداست اولین قسمت یک شرکت یا سازمان می باشد که نیاز به تجهیزات خاص خود را دارد و حتی باید در نوع خود بهترین باشد و کمی رنگ و لعاب بیشتری نسبت به سایر مبلمان های اداری داشته باشد مدیر یک مجموعه چون ساعت بیشتری را در پشت میز سپری می کند میز مدیریت آن باید مطابق اصول ارگونومی بدن انسان طراحی و تولید ‎بشود تا از میزان آسیب دیدگی به بدن در طول روز کاسته شود.

اتاق مدیریت، همانطور که از نامش پیداست اولین قسمت یک اداره یا شرکت است که نیاز به تجهیزات خاص خود را دارد و حتی بهتر است کمی رنگ و لعاب بیشتری داشته باشد. میزی که برای اتاق مدیریت در نظر گرفته می شود، باید ویژگی های متمایزی داشته باشد. زیرا اصولا مدیران کارهای اپراتوری انجام نمی دهند اما قطعا ساعت های زیادی را پشت میز سپری می نمایند سایز میز و رنگ میز و راحتی آن باید متناسب با فضا و محیط اتاق باشد. نکته ای که علاوه بر زیبایی در این نوع میزها اهمیت فراوان دارد، احساس راحتی و عدم خستگی مدیران در طولانی مدت می باشد که باز هم فضا گویا با رعایت اصول ارگونومی این نیاز را برطرف نموده است. زیبایی و کیفیت از بارز ترین  ویژگی میز مدیریتی می باشد به همین خاطر شرکت فضا گویا، برای دسته میزهای مدیریتی خود از یراق آلات برتر استفاده می نماید، معمولا طراحان آذران فضا نما با توجه به بازدید از فضا و دکوراسیون داخلی شرکت ها میز مدیریتی خاص و متفاوت طراحی می نماید و برای محقق شدن نیاز مدیران، میزهای مدیریتی خود به لحاظ ارتفاع و اندازه از جدیدترین استانداردها روز دنیااستفاده نموده است.

میزهای مدیریت آذران فضانما

انتخاب ابعاد، رنگ و طرح مناسب میز مدیریت

کلن میز‌های اداری دارای ابعاد مختلفی هستند و شامل میز‌های اداری کوچک، متوسط و بزرگ می‌باشند که برای هر قسمت از اداره باید متناسب با ابعاد آن محل تهیه شوند. برای مثال میز مدیریت باید دارای ابعاد بزرگ باشد تا تمامی وسایل،فایل ها و پوشه ها درون کشو و کمدهای آن قرار گیرد و فضای کافی برای گذاشتن وسایل شخصی مانند کامپیوتر، آرم شرکت و کاتالوگ ها را داشته باشد. همچنین در تهیه میز اداری باید به ارتفاع آن نیز توجه کرد تا خیلی بلند یا کوتاه نباشد. همچنین توجه به رنگ میزهای اداری و انتخاب رنگ مناسب بسیار مهم می‌باشد زیرا فضا را به فضایی آرامش بخش تبدیل می‌کند و شدت خستگی افراد را کاهش می‌دهد

میز مدیریت آیار

طراحی خاص در صفحه ی میز مدیریت آیار علاوه بر زیبایی بدلیل داشتن انحنای مناسب دسترسی کاربر به سطح صفحه و امکانات  محصول را اسان نموده است.

میز مدیریت آیار

امکانات میز مدیریت آیار:

  • یک عدد کنسول شامل درب و جای Case می باشد و میز کنفرانس الحاقی آیار و همچنین کمد الحاقی آیار.
  • ابعاد این میز مدیریت آیار{ارتفاع:75عرض:133.6طول:200}می باشد.
  • ابعاد میز کنفرانس آن{ارتفاع:75عرض:100طول:182.5} است.
  • ابعاد کمد میز مدیریت آیار{ارتفاع:180عرض:41.6طول:200} است و تنوع رنگ میز مدیریت آیار بسته به سلیقه ی شما آزاد است.

میز مدیریت آلتای

طراحی خاص در صفحه ی میز مدیریت آلتای علاوه بر زیبایی به دلیل داشتن انحنای مناسب دسترسی کاربر به سطح صفحه و امکانات محصول را آسان نموده است.

میز مدیریت آلتای

امکانات میز مدیریت آلتای:

  • دو عدد فایل در طرفین میز مدیریت آلتای و میز کنفرانس الحاقی التای و یک کمد الحاقی التای می باشد.
  • امکان نصب الکتریک باکس را داراست.
  • ابعاد میز میز مدیریت آلتای{ارتفاع:75عرض:91طول:180}می باشد.
  • ابعاد میزکنفرانس آن{ارتفاع:72.5عرض:120طول:240}است.
  • ابعاد کمد میز مدیریت آلتای هم{ارتفاع:190عرض:40طول:180}است و همچین در تنوع رنگ میز مدیریت آلتای شما انتخابهای متفاوت دارید.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe