سقف کاذب در خانه های لوکس

09 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

طراحی سقف کاذب برای خانه های لوکس

از سقف کاذب برای پوشاندن تاسیسات پشت سقف و نیز ایجاد طراحی های بسیار زیبا نیز استفاده می شود. طراحی هایی که می تواند چشم هر بیننده ای را به خود خیره کند. بسیاری از منازل لوکس و زیبا از این نوع متریال برای دیزاین بخشیدن و طراحی سقف های لوکس استفاده می کنند.

سبک از معماری را در نظر بگیرید که دارای ریزه کاری و جزئیات بسیاری است .یکی از آیتم های مهم در این سبک معماری داخلی، سقف، طراحی آن و نورپردازی است. این که سقف ساده باشد، طرح خاصی داشته باشد و اینکه در نهایت به چه شکل نورپردازی گردد توسط طراح و معمار و همچنین نظرات مالک تعیین می گردد. حال ایده ها و نمونه هایی را در نظر بگیرید که در آنها از سقف کاذب برای ایجاد سقف یا به عبارت صحیح تر باکس های نورمخفی استفاده شده است و با مدل های دیگر سقف و طراحی های دیگر، کاری نداریم.

طراحی سقف کاذب برای خانه های لوکس

نورپردازی سقف های کاذب در خانه های لوکس

سقف کاذب یکی از حجم‌های دکوراتیو است که برای زیباتر کردن پوشش اصلی سقف در خانه و یا محل کار نصب می‌شود. نورپردازی در سقف نیز یکی از مهم‌ترین مسائلی است که اگر به صورت صحیح بر روی سقف کاذب اجرا شود می‌تواند خانه‌ای رویایی برای شما خلق کند.

یکی از مزیت‌های سقف کاذب نسبت به سقف اصلی خانه نیز نورپردازی بسیار زیبایی است که می‌توان بر روی آن اجرا کرد. تیم تخصصی استادکار با ارائه بهترین خدمات و یک برنامه ریزی دقیق بر اساس چیدمان فضا و رنگ‌هایی که در دکوراسیون استفاده شده است بهترین نورپردازی را بر روی سقف کاذب در فضای شما ایجاد می‌کنند. نورپردازی سقف کاذب شامل مدل‌های مختلفی مانند باکس نور مخفی، سقف کاذب نورگیر، نورپردازی طرح‌دار، نورپردازی سقف با سقف کاذب ، نورپردازی رو کار و استفاده از انواع نورهای رنگی بر روی سقف کاذب می‌باشد.

همانطور که قبل‌تر درباره مزیت‌های سقف کاذب در خانه گفتیم، این مدل سقف می‌تواند کمک کند تا صرفه جویی بسیاری در مصرف انرژی شود. از طرفی برای نورپردازی سقف کاذب از لامپ‌های LED استفاده می‌شود که این لامپ‌ها به نوبه خود نیز می‌توانند در کاهش مصرف انرژی کمک کنند. علاوه بر این می‌توان بر روی نورپردازی سقف کاذب طرح‌های مختلفی اجرا کرد تا فضا را گسترده‌تر نشان دارد.

نورپردازی سقف کاذب برای خانه های لوکس

نور مخفی سقف کاذب:

در روش توکار یا همان نور مخفی سقف کاذب سعی می‌شود از چراغ‌هایی استفاده کرد که اصلا در ظاهر سقف کاذب دیده نمی‌شود و در واقع در قسمت‌های داخلی سقف کاذب به کار می‌رود و نوری مستقیم یا غیر مستقیم را در محیط پخش می‌کند. مدل نورپردازی توکار سقف کاذب برای خانه‌هایی که سقف کوتاه دارند بسیار ایده‌آل است.

نورپردازی نقطه‌ای سقف کاذب:

منظور از روش نورپردازی نقطه‌ای در واقع نوعی نورپردازی تو کار است با این تفاوت که از چراغ‌های به هم وصل و شبکه‌ای استفاده نمی‌شود بلکه به صورت نقطه‌های یکی در میان بر روی سقف کاذب نصب می‌شود و بیشتر برای سقف های کاذب مکان‌هایی مانند اتاق های بزرگ و سالن های لوکس مناسب است و برای این مدل نورپردازی بیشتر از لامپ فلورسنت یا ال ای دی استفاده می‌شود.

مزایا و معایب سقف کاذب

از مزایای مهم سقف کاذب پی وی سی می توان به سرعت بالا و دقت در اجرای کار و نیز صرف هزینه کم نسبت به انواع دیگر نوع سقف ها و نیز مقاوت بیشتر دربرابر زلزله دسترسی آسان برای تعمیرات تاسیسات در پشت سقف اشاره کرد. اما از مواردی که بتوان به عنوان نقص فنی در این زمینه به آن اشاره کرد می توان گفت که این نوع سقف کاذب از معایب خاصی برخوردار نمی باشد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe