دیوارپوش های تیره رنگ را انتخاب کنیم

09 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

انتخاب دیوارپوش های تیره رنگ

هر ساختمان و یا اداره ای نیاز به زیبایی های ظاهری نیز دارد و یکی از راه های زیباسازی منازل و یا اتاق های ادارات و … استفاده از دیوارپوش های پی وی سی می باشد.دیوارپوش های پی وی سی آذران فضا نما یا همان پلی وینیل کلراید بهترین گزینه برای زیباسازی اتاق های مرطوب همانند حمام ، آشپزخانه ، گاراژ ، زیرزمین و توالت است که دارای ویژگی های مختلفی از جمله ضد آب ، ضد آتش ، ضد زنگ زدگی ، مقاومت در برابر صدا ، تعمیر و نگهداری آسان و بسیاری موارد دیگر است. این کمک می کند تا ظاهر داخلی خانه ، محل کار ، هتل ، بیمارستان و … را ارتقا بخشید. از PVC به عنوان دیوارپوش های سقفی یا دیوارهای داخلی استفاده می شود.

ماده اصلی که در ساخت پی وی سی به کار می رود پلی ونیل کلراید می باشد و با روکش های متنوع ونیل لمینیت می شود. از ویژگی های دیوار پوش pvc می توان به مقاومت در برابر رطوبیت به میزان 100 درصد، مقاوم در برابر حلالها و مواد شیمیایی، مقاومت در برابر حرارت 85 درجه سانتی گراد، عدم اشتعال پذیری هنگام حریق، چگالی پایین نسبت به مصالح مشابه، انعطاف پذیری بالا، عایق حرارات و برودت به میران قابل توجه، عایق صوت و در نهایت قابل شست و شو بودن برای محیط های بهداشتی اشاره کرد که تمامی این ویژگی ها استفاده از پنل های پی وی سی در سقف و دیوار را بسیار سودمند و ایمن می کند.

انتخاب دیوار پوش های تیره رنگ

انواع دیوارپوش های آذران فضا نما را بشناسیم

ديوار پوش چوبی: چوب به خاطر طرح و نقش و رنگ خاص خود آرامش و امنيت خاصی به فضا می دهد.امروزه به خاطر گران بودن و محافظت از محيط زيست از چوبهای مصنوعی استفاده می شود.
ديوارپوش سنگی: از ديوارپوش هاي پر مصرف در صنعت ساختمان هستند.از این نوع دیوارپوش ها به دلیل وجود تنوع در طرح و رنگ و نوع بافت به فراوانی مورد استفاده قرار می گيرد.
ديوارپوش پی وی سی (PVC)اين نوع ديوارپوش ها از روکش pvc بروی آنها استفاده می شود. مقاوم در برابر سرما و گرما است.
دیوار پوش های سلولزی: اساس آنها تشکيل شده از الياف مصنوعی سلولز رزين های ساختمانی و پيگمنت های مقاوم می باشد.

انواع دیوارپوش های شرکت آذران فضا نما

رنگ های تیره تر برای دیوارپوش را در کجا و چگونه استفاده کنیم؟

استفاده از رنگ های تیره دیوارپوش باعث می شود دیوارها نزدیک تر بنظر می رسند و فضا کوچکتر به نظر خواهد رسید.
اگر در آپارتمان و یا اتاق خود قناسی به چشم می آید، بهتر است از دیوارپوش های رنگ های تیره استفاده کنید. قناسی تا حدودی با رنگ صحیح دیوارپوش پنهان می شود. اگر سقف خانه بلند باشد، باید برای کوتاه بنظر آمدن آن از دیوارپوی های رنگ های تیره در رنگ آمیزی فضا استفاده کرد.

همچنین استفاده از دیوارپوش رنگ های تیره در فضاهای قدیمی می تواند کمبودهای فضا و خرابی های محیط را بپوشاند.
هیچوقت نباید در محیط بطور کامل از دیوارپوش رنگ‌های تیره استفاده کرد، چون فضا دلگیر خواهد شد. به همین دلیل بهتر است از ترکیب دیوارپوش رنگ های روشن و تیره در کنار یکدیگر استفاده کرد. دیوارپوش رنگ قرمز اشتها را زیاد می کند. برای همین است که در بسیاری از رستوران ها از این رنگ استفاده می شود. در نتیجه قرمز برای دیوارپوش آشپزخانه رنگی مناسب است. گرمای این رنگ دیوارپوش به درد اتاق نشیمن شما هم می خورد چون باعث گرمی فضا می شود. فقط فراموش نکنید دیوارپوش قرمز به دلیل تندی و تیرگی، فضای شما را کوچک تر نشان خواهد داد. اگر می خواهید دیوارپوش پی وی سی قرمز را در آشپزخانه استفاده کنید، بهترین همراه برای آن زرد است.

بهتر است از دیوارپوش رنگ نارنجی در اتاق خواب استفاده نکنید چون آرامش را از فضا می گیرد، به جای آن دیوارپوش پی وی سی نارنجی برای آشپزخانه و اتاق غذاخوری رنگ مناسبی است. چون اشتها را زیاد می کند و حسی صمیمی به فضا می دهد.

اگر هم می خواهید فضای گرمی داشته باشید می توانید دیوارپوش نارنجی را با لوازم قهوه ای هماهنگ کنید.
اگر دنبال فضایی شادو سرزنده هستید، ترکیب یوارپوش رنگ نارنجی با رنگ آبی را امتحان کنید. فضای شما شبیه دریای تابستانی خواهد شد.
 می توانید دیوارپوش رنگ قهوه ای را در آشپزخانه استفاده کنید. استفاده از آن در این فضا می تواند به محیط عمق بدهد.اگر وسایل نشیمن شما چوبی است، دیوارپوش کردن یکی از دیوارها به رنگ قهوه ای تیره می تواند به زیبایی اتاق نشیمن کمک کند و جلوه خاصی به اتاق دهد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe