پارتیشن های تک جداره ی آذران فضا نما را می شناسید

09 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

پارتیشن های تک جداره ی آذران فضا نما

پارتیشن‌های تک جداره دارای ستون‌های متعددی هستند که قرار گرفتن آن‌ها بر روی زمین را راحت می‌کند. به طوری که پارتیشن بدون لغزندگی، حالت ایستاده دارد. این نوع پارتیشن به صورت قاب‌های یک تکه هستند در این نوع پارتیشن نیز حذف خطوط زاید در طراحی پروفیل، باعث زیبایی بیشتر این محصول شده است.

اگر احساس می کنید لازم است که محیط خانه یا کار خود را تغییر دهید و فضاهایی مختلف در خانه یا محل کار خود ایجاد کنید اما حوصله ریخت و پاش زیاد دیوارچینی را ندارید؛ شاید بد نباشد که به استفاده از انواع پارتیشن مانند پارتیشن تک جداره یا پارتیشن دوجداره آذران فضا نما فکر کنید. اما قبل از اقدام به خرید پارتیشن تک جداره بهتر است که اطلاعاتی در مورد انواع مختلف پارتیشن کسب کنید تا در نهایت انتخابی آگاهانه داشته باشید.

یکی از انواع رایج پارتیشن، پارتیشن تک جداره است؛ برای آشنا شدن با این نوع پارتیشن با ما همراه شوید چون ما امروز می خواهیم در مورد پارتیشن تک جداره آفن صحبت کنیم. 

آشنایی با پارتیشن های تک جداره آذران فضا نما

پارتیشن تک جداره چیست؟

پارتیشن تک جداره، نوعی پارتیشن است که برای تفکیک فضاهای مختلف مسکونی، اداری، تجاری، دانشگاهی و… به کار می رود یا به عبارت دیگر با استفاده از پارتیشن تک جداره می توانید یک محیط بزرگ را به چند بخش کوچکتر با کاربری های مختلف تقسیم کنید.
پارتیشن تک جداره کاربردهای متفاوتی دارد؛ به عنوان مثال برای جدا کردن هال و پذیرایی از هم، برای ایجاد دو کلاس درس مختلف از یک کلاس، برای پنهان کردن بخش هایی از ساختمان از دید عموم، برای ساخت یک فضای بازی برای کودکان، برای تفکیک ورودی از بخش های دیگر ساختمان و… می توانیم از پارتیشن تک جداره استفاده کنیم.

پارتیشن تک جداره با استفاده از مواد مختلف مانند ام دی اف، شیشه و آلومینیوم ساخته می شود که ابعاد و ارتفاع آن بسته به نیاز مشتری قابل تغییر است؛ به عنوان مثال پارتیشن تک جداره را می توان به صورت کوتاه، نیمه بلند، بلند و حتی تا سقف طراحی کرد اما در هر حال توصیه می شود که ارتفاع درب پارتیشن کمتر از دو متر نباشد.

پارتیشن تک جداره معمولا از مواردی است که در شرکت ها برای تفکیک سازی وتقسیم بندی محیط ها استفاده میکنند ما با بهترین کیفیت درمحصولات خود آماده ی ارائه ی خدمات قوی به شما عزیزان می باشیم.
پارتیشن تک جداره یکی از بهترین روش های جداسازی محیط به شمار می رود که بتوان از فضای موجود نهایت بهره را برد.

اگر به دنبال راهی برای کاهش هزینه های جداسازی محیط کار خود هستید و یا زمان کافی برای دیوار کشی قسمت های داخلی ساختمان ندارید. بهره گیری از این محصول کارآمد این امکان را فراهم می آورد تا بتوان فضای در دسترس را به قسمت های مختلف با ابعاد گوناگون تقسیم نمود تا بتوان از آن بهترین استفاده را برد.

به سبب زیبایی منحصر به فردی که پارتیشن های تک جداره از آن برخوردار می باشد، این امکان را فراهم می آورد تا با بهره گیری از آن بتوان به محیطی زیبا دسترسی یافت.

کاربرد شیشه های رنگی در پارتیشن تک جداره

فرآیند تولید پارتیشن های با شیشه های رنگی با مدل های دیگر کمی تفاوت دارد. می توان این نوع شیشه رنگی را سومین نوع شیشه های دکوراتیو دانست. این نوع از شیشه ها مات بوده و باعث می شود در بسیاری از ادارات خصوصی تر و یا اتاق های خصوصی که تمایل بسیاری به استفاده از آن وجود داشته باشد.
شیشه های مات یا رنگی در پارتیشن های تک جداره و پارتیشن دو جداره به منظور جداسازی فضای اداری مانند اتاق های مجزاتر و فضاهای شخصی تر … استفاده می گردد.

معرفی پارتیشن تک جداره

  • این دسته از شیشه ها از نظر طرح پذیری مانند شیشه های چاپی می باشند.
  • آیینه رنگی نیز، همان آیینه معمولی با رنگ خاص است که به عنوان شیشه دکوراتیور قابل طراحی در پارتیشن ها می باشد.
  • از مهمترین مزایای پارتیشن تک جداره آذران فضا نما نسبت به پارتیشن دوجداره، ارزان بودن آن و همینطور سبک بودن آن به همراه خاصیت جابجایی راحت و آسان آن می باشد.
  • در پارتیشن های تک جداره امکان استفاده از قفل و یراق آلات برروی درب وجود دارد.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe