انواع مبلمان اداری و ویژگی های آن

09 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

ویژگی های مبلمان اداری

مبلمان اداری می تواند نمای کلی از فعالیت کاری را نشان دهد و شامل میز مدیریت، میز اداری، صندلی اداری، میز کنفرانس، میز منشی، پارتیشن اداری و ... است. زیبایی و استاندارد بودن دو ویژگی مهم مبلمان اداری است که همواره باید در این موارد دقت کرد. با توجه به فضای اداره و سمت هر شخص مبلمان اداری متناسبی را ارائه می دهیم که در ساخت آن از متریال های گوناگونی استفاده شده است. در انتخاب این مبلمان باید راحتی و آسایش کارمندان مد نظر قرار بگیرد تا رضایت آن ها جلب شود و محیطی سالم در اداره ایجاد شود.

مبلمان اداری

در انتخاب مبلمان اداری می توان بر حسب سلیقه و نوع فضایی که در اختیار دارید از انواع چوبی، فلزی، شیشه ای و یا ترکیب این ها استفاده کرد. ممکن است استفاده از این مبلمان به دلیل تغییر دکوراسیون و یا تغییر محل کار باشد و یا حتی برای آغاز به کارتان نیاز به مبلمان اداری داشته باشید. در هر صورت آماده هستیم مبلمان اداری استاندارد و شیکی را در اختیارتان قرار دهیم. از آنجا که مبلمان اداری در حفظ پرستیژ اداره موثر است و هویت اداره را نمایان خواهد کرد در انتخاب آن باید دقت کرد. برای اینکه انتخاب مناسبی داشته باشید انواع طرح ها را برایتان نمایش داده ایم. با توجه به میزان فضا و نوع فعالیت می توانید اقدام به خرید میز منشی، میز مدیریت، میز کارمندی و پارتیشن اداری نمایید.

ویژگی های مبلمان اداری

پارتیشن اداری چیست

پارتیشن در لغت به معنای تیغه، جدا کردن و حد فاصل است. پارتیشن اداری به معنی دیوار هایی است که اتاق های کارمندان را از یکدیگر جدا می کند و یا در بخشی از محیط کار برای انجام فعالیت خاصی قرار داده می شود. از انواع پارتیشن چوبی یا شیشه ای می توان در محیط اداره استفاده کرد که فرم های منبت کاری آن نیز موجود است. کارمند با قرار دادن پارتیشن اداری از رفت و آمدهایی که در اداره رخ می دهد دور خواهد بود و مزاحمتی برای او ایجاد نخواهد شد. در واقع در محیط هایی که اتاق کمتری دارد می توان با پارتیشن قسمت بندی بیشتری ایجاد کرد.

مدل های مختلف پارتیشن اداری

پارتیشن اداری به صورت تک جداره، دوجداره، کلاسیک، فریملس و.. وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارند. در نوع دو جداره پنل ها به صورت افقی قرار داده می شوند و شاهد عمق و وسعت در فضا خواهیم بود. در نوع پارتیشن کلاسیک روش های طراحی مدرن و هوشمندی به کار گرفته می شود و زیبایی بیشتری به ارمغان می آورد. در نوع فریملس پارتیشن قابل تنظیم خواهد بود که این ویژگی سبب شده است بسیاری از مشکلات احتمالی از بین برود. با این نوع از پارتیشن اداری حتی در محیط های ناصاف هم می توان کار را ارائه داد.

مدل های مختلف پارتیشن اداری

مدل های مختلف مبلمان اداری

با توجه به اینکه هر شخص جه سمتی دارد مبلمان اداری متناسب با فعالیت او ایجاد خواهد شد. مثلا برای میز منشی به قرار گیری پرینتر، فکس، اسکنر و ...توجه می شود تا فضای کافی روی میز او وجود داشته باشد. برای اتاق مدیریت با توجه به اینکه جلسات زیادی در آن برگزار می شود از متریال های با کیفیت استفاده می شود تا مناسب سمت او نیز باشد. مبلمان مورد استفاده برای کارمندان باید راحت و استاندارد باشد و دسترسی به اسناد ممکن باشد. اگر فضای اداره کوچک است از میز اداری که فایلینگ و کشو دارد استفاده می شود اما اگر فضای کافی وجود داشته باشد از قفسه های جداگانه می توان استفاده کرد.

مدل های مختلف مبلمان اداری

خصوصیات مبلمان اداری

به کارگیری استانداردهای روز دنیا و متناسب با ارگونومی بدن از جمله خصوصیات مبلمان اداری است که اهمیت بسیاری دارد. این دو خصوصیت سبب می شوند سلامتی کارکنان حفظ شود. با توجه به اینکه یک کارمند به طور دائم در محیط کار از میز و صندلی خودش استفاده می کند مبلمان باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا بتوان تعداد روزهای بیشتری از آن ها استفاده کرد و دوام بالایی داشته باشند. برای این منظور باید از مواد با کیفیت و مرغوبی در ساخت مبل ها استفاده کرد. پایه های مبلمان اداری باید از استحکام برخوردار باشند تا در حین جابه جایی ها آسیب نبینند. اگر مبلمان اداری متناسب با فضای کار طراحی شود فضاهای خالی را پر خواهد کرد. با طراحی مبلمان اداری که همه این ویژگی ها را برخوردار باشد و شیک و زیبا باشد در خدمت شما خواهیم بود. اگر این موارد رعایت شود پیشرفت کاری را در محیط اداره خواهیم دید.

قیمت مبلمان اداری

کیفیت عامل تعیین کننده در قیمت مبلمان اداری است. هر چه مواد مرغوب تری در ساخت مبلمان اداری به کار رفته باشد ماندگاری مبلمان اداری بیشتر خواهد بود. در مبلمان اداری با کیفیت روکش های طبیعی را خواهید دید و طراحی صندلی ها به صورت طبی خواهد بود. با توجه به موادی که در ساخت مبلمان اداری به کار رفته است قیمت مناسبی برای آن ها در نظر گرفته ایم. طراحی این مبلمان به گونه ای است که برای قرار دادن وسایل با کمبود جا مواجه نشوید و سلامت بدنتان به خطر نیفتد چون طبق اصول ارگونومی طراحی شده است.

قیمت انواع مبلمان اداری

ویژگی های میز اداری

میز اداری بخشی از مبلمان اداری است که باید اصول ارگونومی در آن رعایت شده باشد. طراحی این میز به گونه ای است که فضای کافی برای فعالیت کارمند وجود داشته باشد. می توان از میزهای کوچک و یا بزرگتر با توجه به فضایی که در دسترس است استفاده کرد. فایلینگ و قفسه ها از جمله مواردی هستند که باید در میز اداری وجود داشته باشند. طول و عرض میز اداری می تواند 120 در 80 سانتی متر باشد. استفاده از ام دی اف در این میز باعث می شود هم استحکام و زیبایی داشته باشد و هم هزینه کمتری برای آن پرداخت کنید. برای اینکه طول عمر مبلمان اداری بیشتر شود روکش های ملامینه و فرمیکا به کار می برند. با تهیه مبلمان اداری با کیفیت پرستیژ محیط کاری را حفظ کنید.

ویژگی های میز اداری

ویژگی های میز مدیریت

کیفیت و ظاهر میز مدیریت نسبت به دیگر مبلمان اداری بهتر است چون باید مناسب این سمت باشد. در طراحی این میز هم چنین اصول ارگونومی رعایت می شود چون مدیر نیز ساعت های زیادی را در پشت میز خود می گذراند. در طراحی این میز هماهنگی با سایر بخش ها باید در نظر گرفته شود و استانداردهای به روز دنیا در آن رعایت می شود. به منظور زیباتر شدن این میز از یراق آلاتی استفاده می شود که مناسب برگزاری جلسات و بازدیدها باشد. طول و عرض میز مدیریت به گونه ای تنظیم می شود که نیازهای یک مدیر مرتفع شود. برای طراحی میر مدیریت به صورت اختصاصی و هماهنگ با محیط کارتان آماده هستیم.

ویژگی های انواع میز مدیریت

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe