عوامل تاثیر گذار بر قیمت پارتیشن اداری در شرکت های بزرگ

08 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

قیمت پارتیشن اداری بر اساس نوع و جنس آن تعیین می شود اما به جز نوع و جنس آن می توان به گزینه طرح های خاص پارتیشن اداری اشاره کرد . پارتیشن اداری بر اساس فضای داخلی شرکت طراحی میشود .

پارتیشن اداری برای شرکت های کوچک

در شرکت های کوچک فضای موجود کم است و اغلب کارمندان نگران فضای کاری خود هستند . این موضوع در شرکت های کوچک و برای تیم هایی که نیاز به تمرکز بیشتر دارند بسیار مهم است، در واقع گاه دیده می شود که فضای شرکت به صورتی است که امکان اتاق بندی هایی با تعداد زیاد فراهم نبوده و این موضوع سبب می شود تا مزاحمت های مختلفی دیده شود. وجود صدا و مزاحمت هایی از این قبیل راندمان کاری شرکت را کاهش خواهد داد. در این شرایط بهتر است به سراغ پارتیشن هایی بروید که از لحاظ ابعاد و فضای اشغال شده مناسب بوده اما میزان نویز پذیری آن در کمترین وضعیت ممکن باشد. استفاده از پارتیشن هایی که دارای شیشه های دو جداره هستند بهترین گزینه برای چنین محیط هایی است.

قیمت پارتیشن اداری دو جداره اغلب کمی گران است، اما شما می توانید بهترین پارتیشن ارزان را از طریق سیستم ها سفارش  دهید.

پارتیشن اداری برای شرکت های بزرگ

گاه در شرکت هایی با وسعت بالا امکان اتاق بندی وجود ندارد به این ترتیب طراحی پارتیشن به منظور بهترین دیزاین برای فضای داخلی شرکت فراهم می سازد .

پارتیشن های اداری چوبی بهترین گزینه برای چنین فضایی هستند. قیمت پارتیشن اداری چوبی اغلب در چندین لاین برآورد می شود و ارتباط مستقیمی به چوب به کار رفته در این محصولات دارد، یک سری چوب های نسوز وجود دارد که بهترین گزینه محسوب می شود. قیمت پارتیشن اداری نسوز به نسبت مدل های دیگر گران تر است با توجه به استقبال افراد از این محصول سعی کردیم قیمت پارتیشن اداری نسوز را منصفانه انتخاب کنیم به این ترتیب با یکبار هزینه برای همیشه می توانید استفاده های لازم را مبذول کنید.

 قیمت پارتیشن اداری بر اساس کیفیت

پارتیشن اداری باید با فضای کاری شرکت ها سازگاری داشته باشد، به عنوان مثال اگر شرکتی در زمینه طراحی و هنر فعالیت می کند باید از پارتیشن های چوبی در رنگ بندی های مناسب استفاده کنید . قیمت پارتیشن اداری چوبی را کیفیت چوب و همچنین طرح مورد نظر تعیین می کند . در پارتیشن های چوبی امکان ایجاد طرح های مختلف فراهم شده است . به این منظور در پارتیشن های چوبی امکان ایجاد طرح ای مختلف فراهم شده است .

پارتیشن های فلزی مختص شرکت هایی است که محصولات فروشی مشخصی دارند .

در کل قیمت پارتیشن های اداری بر اساس کیفیت تعیین می شود، مثلا پارتیشن های فلزی که دارای میله های فلزی ثابت هستند جزء محصولات بسیار مناسب و ارزان محسوب می شود.

قیمت پارتیشن های اداری متحرک کمی متفاوت از مدل های ثابت است .البته این تفاوت قیمت چندان واضحی به نظر نمی رسد و اغلب افراد ترجیح می دهند پارتیشن های متحرک را انتخاب کنند .

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe