یک میز کار گروهی برای چند نفر

11 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

انواع میز کار گروهی کدام است؟ تاثیر میز کار گروهی در روند کاری یک شرکت چیست؟ آیا خرید یک میز کار گروهی برای بهره‌وری یک شرکت لازم است؟آیا استفاده از میز کار گروهی به جای میز های کارمندی ساده بهتر است؟

وقتی که به طراحی داخلی دفتر خود می‎رسید، هر کس به دنبال جایگزینی برای اتاق‎های استاندارد گذشته است. یکی از این راه‎حل‎ها می‏‎تواند در میز کار گروهی یافت شود، یک رویکرد نوآورانه برای طراحی دفتر میز کار گروهی است که می‎تواند بهره‎وری را افزایش دهد، چیزها را مرتب نگه می‎دارد، و اجازه می‎دهد برای تنظیم مجدد کارها آسان شود. برای کشف بیشتر و دیدن اینکه آیا میز کار گروهی انتخاب مناسب برای دفتر شما هستند، ادامۀ مقاله را مطالعه بفرمایید.

میز کارگروهی

چگونه میزهای کار گروهی راه اندازی می شوند؟

امروزه، میز گروهی در طراحی فضای اداری نقش مهمی را ایفا می کند. تحقیقات نشان می دهد که پرسنل 80 درصد زمان کاری خود را به تنهایی می گذرانند، درنتیجه برای ارتقا فعالیت های ارتباطی پرسنل، بهتر است محیطی فراهم گردد که پرسنل بتوانند با به اشتراک گذاشتن فضای کاری خود بازدهی خود را افزایش دهند. به عبارت دیگر، ورک استیشن یا میز کار گروهی می تواند نقش مهمی در ایجاد تعامل بین پرسنل داشته باشد.

در چند سال اخیر تغییرات اساسی در محیط های اداری اتفاق افتاده است و اعتقاد داریم که محیط اداری مناسب یک ابزار مهم تجارت است. محیط کاری شما نشان دهنده شخصیت کاری شماست و ما به شما کمک می کنیم که این معرفی به بهترین حالت صورت پذیرد.

میز کار گروهی

سایت کاری یا میز گروهی ما این امکان را به شما می دهد که فضای اداری متنوعی را طراحی کنید و به راحتی در کنار یکدیگر یک فای کاری ایده ال را تشکیل دهید. آذران فض نما با ارائه انواع ارتفاع مختلف پارتیشن که با الگوهای ارگونومی طراحی گردیده است ارتباط کاری بین پرسنل را به شیوه ای استاندارد ارتقا می بخشد.

هنگامی که شما یک میز کار گروهی خریداری می‎کنید؛ باید در مورد نصب آن نیز بدانید. نحوه اتصال همه اسپیک‎ها به یک نقطه مرکزی، شیوه میز کار گروهی را برای بخش‎های مختلفی که در اطراف یک نقطه مرکزی چرخش دارند، شبیه‎سازی می‎کند. در عوض، کارکنان در مقابل مرکز ایستگاه کاری به جای بقیه دفتر روبرو می‎شوند و یک اثر مهم را ایجاد می‎کنند. کارکنانی که در همان پروژه‎ها یا ادارات مشغول به کار هستند می‎توانند با هم در کنار میز کار گروهی با خطوط ارتباطی باز و دفتری سازماندهی شده روبرو هستند.

چگونه میز کار گروهی بهره وری را افزایش می‎دهد؟

مزیت عمده یک میز کار گروهی این است که به کارکنان کمک می‎کند تا کار گروهی را انجام دهند. بر خلاف یک دفتر باز، کار گروهی میزان حواس پرتی را محدود می‎کند که می‎تواند فعالیت‎های کارکنان را بیشتر کند و آنها را در مسیر درست خود حفظ کند. بسته به طراحی خاص این منطقه، حتی می‎توانید از ابزارهای اضافی مانند تخته سفید یا تابلو اعلانات استفاده کنید که در میزهای هر بخش جداگانه قرار داده شده است. این جزئیات کمیاب فرصت دیگری برای کارکنان شما برای به حداکثر رساندن بهره‎وری در محل کار فراهم می‎کند.

میز گروهی

آیا میز کارگروهی تنها برای فضاهای کوچک است؟

فضای شخصی و همکاری دو گزینه ی رو به رشد برای محیط های اداری هستند.اینکه تو میز اداری شخصی خود را داشته باشی و اما بتوانی با میز گروهی امکان رد و بدل نمودن اطلاعات در زمان کوتاه را تجره کنی بسیار است.میز کار گروهی ادیه ایست که خیلی پیش از این در کشورهای توسعه یافته رواج یافت.میز کار گروهی تنها منوط به فضاهای با ساز کوچک نیست.بلک میز کار گروهی توان معاشرت و همفکری به طور نزدیک را در فضای اداری بوجود می آورد.میز کار گروهی از کارمندان در فضایی آرام و زیبا میخواهد که با هم مشاوره و تصمیم گیری کنند.چند کارمند می توانند میز کارگروهی مشترک داشته باشند با فضاهای شخصی و پر جنب و جوش کاری.پس به این سوال پاسخ دادیم که میز کار گروهی آفن در کیفیت و مدل های متفاوت نه تنها برای فضاهای کوچک استفاده نمی شود بلکه امکان ایجاد فضاهای آزادتر را در هر محیطی داراست.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe