کلاس های آموزش حجم سازی

09 بهمن ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

در راستای ارتقا توان حرفه ایی نیروی جوان کشور شرکت فضانما از سال 1388 راسا اقدام به برگزاری کلاسهای آموزشی نموده که هر ساله صدها هنرجو در این کلاس ها دوره آموزش مقدماتی کار با پانل های پی وی سی را با موفقیت پشت سر گذاشته و تکنیک های لازم را فرا میگیرند. سری جدید کلاسهای آموزش حجم سازی از مهرماه امسال (1393) آغاز گردیده است. این کلاس ها در 2 روز بصورت فشرده در دو بخش ساخت سقف کاذب و دیوار پوش بصورت عملی در محل کارخانه شرکت فضانما دایر می شوند. در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهینامه فنی کوبوآ اهدا می شود.
کلاس های آموزش حجم سازی

کسب درآمد

یکی از پردرآمدترین حرفه ها برای افراد جوان کار در زمینه ساخت پوشش های دکوراتیو و سطوح کاذب مانند انواع سقفها و پارتیشن ها می باشد. راههای کسب درآمد در این مبحث بسیار متنوع و در نوع خود بی نظیر می باشند. کارآموزان می توانند با طی دورهای تکمیلی بیشتر و از طریق بکارگیری مهارت های آموزش دیده به سرعت وارد بازار کار شده و به یک منبع درآمد ثابت و مطمئن دسترسی پیدا نمایند.

پیمانکاری در شرکت آذران فضانما

شرکت آذران فضانما خود بعنوان مجری حرفه ایی ساختمان هر ساله پیمانکاران بیشماری را به استخدام خود در می آورد و اقدام به عقد قراردادهای طولانی مدت می نماید. اکثر پیمانکاران این شرکت از میان کارآموزان پرتلاش و خوش ذوق که قبلا در دوره های آموزشی شرکت نموده اند انتخاب و دعوت به همکاری شده اند.

استخدام در گروه های ساخت ، تولید و مونتاژ کشور

داشتن شغل ثابت و مطمئن مستلزم طی دوره های آموزشی مرتبط و گاه طولانیست. در صورت اخذ نمرات قابل قبول و متناسب با استانداردهای تعریف شده، کارآموزان با تکمیل فرم استخدام در پایان دوره آموزشی می توانند در یکی از کارخانجات این شرکت واقع در شهرک صنعتی شمس آباد مشغول بکار گردیده و از مزایای ویژه ایی برخوردار شوند.

عاملیت فروش کوبوآ

آشنایی با محصولات شرکت بستر مناسبی برای همکاری تجاری ایجاد می نماید که یکی از آنها عاملیت فروش یکی از محصولات کوبوآ و یا آفن در مناطق مختلف کشور می باشد. تجربه نشان داده است افراد موفق در زمینه فروش محصولات شرکت اغلب کسانی بوده اند که به نوعی شناخت مناسبی از نوع و نحوه کارکرد محصولات ما داشته اند.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe