چگونگه اتاق کاری جدید خود را طراحی کنیم ؟

10 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

آرایش مبلمان یک هنر است: چیدمان مبلمان از مهمترین بخش ها در مورد طراحی داخلی است. این به این معنی نیست که چقدر چیدمان شما بهتراز محیط دیگری به نظر برسد. اما هر شخصی می تواند فضای کامل خود را فقط با اندکی تفکر و تجربه ی شخصی خوشایندتر و مساعدتر طراحی کند.

حتی اگر مدت زمان آزمایشی را برای یک نوع چیدمان مبلمان چند ماهه برگزیند.

 در واقع، در ذهن بدانید که چگونه مکان جدید خود را بیارایید،این بخش بسیار مهم و شگفت انگیز از نقل مکان به محیطی جدید برای کاراست.

هنگامی که زمان چیدمان مبلمان در اتاق کار شما فرا می رسد، گاهی لازم است که یک خلاقیت کوچک (حتی فقط یک تغییر ساده و متفاوت نسبت به عادت چیدمان همیشگی) انجام شود. یکی از کارآمدترین فضاها برای طراحی مبلمان و چیدمان اتاق کار می باشد، به خصوص اگر کوچک باشد. بنابراین تجربیات متخصصان و طراحان این امر کمک موثرتری برای ترتیب و فضاسازی و بهره برداری بهینه تر مبلمان و دکوراسیون در اتاق کار شماست.

چگونگی چیدمان مبلمان در اتاق کار شما و استفاده از مبلمان مورد نیاز

قبل از اینکه تصمیم بگیرید که چه چیزی را در کدام فضا قرار دهید، در مورد مبلمان قابل استفاده فکر کنید و سعی کنید فقط از صندلی و میز و مبلمانی استفاده کنید که برای اتاق کار لازم است.

مبلمان درست و لازم در فضاهای کوچک بسیار مهم است زیرا فضای اضافی زیادی وجود ندارد . شما با استفاده از قطعه های کمتر می توانید فضای جدیدی بسازید و احساس کنید محیطتان بسیار بزرگتر و خوش فرم تر است. اگر مکان شما کوچکتر باشد، از کمد های بلند و قفسه و دیوارهای ساده تر استفاده کنید تا فضای کمتری را اشغال کنند تا برای مبلمان و فضای نشیمن جای بیشتری داشته باشید.

چگونگه اتاق کاری جدید خود را طراحی کنیم ؟

اول مبلمان مناسب یا اول فضا را تصور کنیم؟

یکی دیگر از نکات اولیه قبل از اینکه شما شروع به چیدمان کنید:

مبلمان جدید را خریداری نکنید تا زمانی که در مورد طراحی کامل فضا در ذهن خود تصمیم گیری نکرده اید.در ذهن، فضا و بهترین مبلمان مورد نظر خود را در نظر بگیرید و سپس برای خرید آن تصمیم گیری کنید.

چگونه برای انتخاب مبلمان در اتاق کار خود تصمیم بگیریم؟

 وقتی فضا همراه با شکل مبلمان در ذهن شما شکل گرفت حالا دقیقا می دانید چه دکور و مبلمانی با چه فرم و رنگی فضای شما را بزرگتر ، جذاب تر ، مساعدتر می کند.

به این ترتیب شما می توانید مبلمان دقیق مورد نیاز خود را همراه با ابعاد و سبک مورد نظر خود انتخاب و خریداری کنید. وسایل و آیتم‌هایی هستند که تنها مناسب برای چیدمان یک دفتر کار هستند و برای فضاهای کاری استفاده می‌شوند.

 چگونه مبلمان را در فضای اطراف قرار دهیم؟

شما می توانید طراحی دکوراسیون ذهنی خود را بکشید. ایده خوبی است که قبل از شروع به چرخاندن مبلمان در اطراف اتاق، با روش های مختلف بر روی کاغذ تمرین کنید. به این ترتیب شما می توانید برخی از گزینه های که کار نمی کند بدون خراشیدن کف و یا دیوار فضای اطراف در حالی که میدانید چیدمان سنجیده برای محیط تان چیست را کنار بگذارید.هم در زمان صرفه جویی کرده اید، هم از انرژی که صرف کرده اید جواب مطلوبی میگیرید.(باور کنید که این اتفاق می افتد).

چگونه مبلمان را در فضای اطراف جاگذاری کنیم؟

چگونه بدانیم مبلمان یا تجهیزات خریداری شده برای فضای ما مناسب هستند؟

از وسایلی که خریداری می کنید لیستی داشته باشید که آنها را بر حسب اندازه ی فضایی که اشغال می کنند به ترتیب نوشته باشید.حداقل اندازه بزرگترین اقلام (میز اداری، مبلمان مهمان، میز کنفرانس و غیره) را اندازه گیری کنید و همچنین ابعاد اتاق خود را تعیین کنید و سپس چند گزینه مختلف را طراحی کنید. اگر شما خیلی هم هنرمند نیستید، یک برنامه طراحی دکوراسیون را انتخاب کنید که بتواند کار را برای شما انجام دهد. حتی اگر امکان استفاده از نر افزاری را هم ندارید می توانید از یک متخصص طراحی دکوراسیون یا مشاور یا مشاورانی که مبلمان خود را خریده اید کمک بگیرید. گروه صنعتی آفن، مبتکر در طراحی و ارائه به‌روزترین مبلمان اداری و سیستم‌های فایلینگ و طبقه‌بندی، با تخصص متخصصان باتجربه ی خود شما را در داشتن مناسب‌ترین چیدمان در دفتر کار با بهینه‌ترین دکوراسیون روز همراهی می کند. به هر حال راه های بسیاری پیش روی شماست تا بتوانید با ایده ی ذهنی خودتان فضایی مطلوب تر را فراهم کنید.تاثیر این چیدمان متفاوت و جدید روی کار شما هم تاثیر شگرفی دارد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe