چگونه می‌توان با استفاده از پارتیشن‌های اداری دفتر کاری آرام داشت؟

11 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

پارتیشن‌های اداری چند نوع متفاوت دارند؟
پارتیشن‌های اداری در ابتدا تنها به منظور جداسازی فضاها در یک محیط کاری فلت ساخته و استفاده شدند، اما بعدها با توجه به پیشرفت دانش در زمینه دکوراسیون داخلی و به روز شدن تجهیزات در این رشته مهندسی، پارتیشن‌های اداری موارد استفاده مختلفی پیدا کردند. امروزه علاوه بر جداسازی فضا از پارتیشن‌ها به عنوان متعادل کننده دما در محیط کار، تنظیم کننده نور، عایق صدا و حرارت و حتی به عنوان کمدها و فایلینگ های اداری نیز استفاده می‌شود.
در راستای ساخت مبلمان و پارتیشن‌های اداری لازم بود تا در ساخت و اجرای این وسایل از مواد و متریال مختلفی استفاده شود تا بتوان به اهدافی که در استفاده از پارتیشن های اداری در سر داریم جامه عمل بپوشانیم. به طور مثال، استفاده از شیشه در ساخت پارتیشن‌های اداری می‌تواند ضمن تنظیم نور محیط، فضای کار را برای پرسنل فرح بخش کند و بدین ترتیب راندمان کاری را نیز بالا ببرد. اگر در ساخت پارتیشن اداری از چوب و ام‌ دی‌ اف استفاده شود، فضا شیک و مدرن می‌شود. ضمن این که این کار موجب می‌شود کمی طبیعت وارد فضای کار شود و این به نوبه خود روحیه کارکنان و مراجعان را تلطیف می‌کند. البته استفاده از ام‌ دی ‌اف مزایای دیگری نیز دارد و آن حفظ محیط داخلی شرکت و کارخانه از دید رفت و آمد کنندگان متعدد به محل است.

انواع دیگری از پارتیشن های اداری در کارخانجات ساخت مبلمان اداری ساخته می شوند که دارای کرکره های داخلی هستند. این نوع از پارتیشن ها برای تنظیم دید و یا نور فضای کار انتخاب ایده آلی به حساب می‌آیند.

 پارتیشن اداری

پارتیشن‌های تک جداره از نمونه‌های اولیه پارتیشن‌های اداری هستند که البته کارکردهای زیادی نیز دارند. اما ورود پارتیشن‌های اداری دوجداره انقلابی را در زمینه ساخت وسایل اداری به وجود آورد. این وسایل جدید ضمن حفظ عملکردهای انواع اولیه پارتیشن‌های اداری نقش‌های جدیدی را برای این وسایل در محیط کار تعریف کردند. به طور مثال، در برخی از پارتیشن های اداری دوجداره کمد و سیستم فایلینگ نیز تعبیه می‌ شود که این امر موجبات بهینه سازی محیط کار را فراهم می کند.

چگونه از پارتیشن‌های اداری استفاده بهینه کنیم؟

برای این که پارتیشن مناسب محل کار خود را تهیه کنیم، باید نکات متعددی را لحاظ کنیم. در درجه اول در نظر گرفتن کارهایی که ما از یک پارتیشن انتظار داریم بسیار مهم است. قرار نیست که برای دفتر خود گران قیمت ترین و مجهزترین پارتیشن ممکن را بخریم، در حالی که بیشتر کارایی های آن نیز غیر قابل استفاده می ماند. توجه به این نکته در صرفه جویی های مالی مجموعه کمک زیادی خواهد کرد. نکته دوم بودجه است که باز هم از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر در خرید مبلمان اداری و پارتیشن های اداری برای دفتر کار خود با محدودیت های مالی رو به رو هستیم، بهتر است به دنبال انواعی از پارتیشن اداری باشیم که قیمت های مناسبی دارند. البته صرفاً به قیمت نگاه کردن کار اشتباهی است، چرا که اجناس غیراستاندارد و ارزان بیشتر اوقات کیفیت های پایینی دارند و شما در نهایت مجبور خواهید شد پس از مدت کوتاهی برای خرید مجدد این پارتیشن های اداری هزینه کنید.

 پارتیشن اداری آذاران

آیا پارتیشن‌های اداری در کم شدن سر و صدای فضای کار مؤثر هستند؟

به طور حتم جدا کردن فضاهای مختلف در محیط کاری سبب ایجاد آرامش نسبی در محل می‌شود. این جداسازی که از رفت و آمدهای غیر ضروری در محیط می‌کاهد، موجب ایجاد آرامش برای کارکنان در حین انجام کار می‌شود. انواع پارتیشن های دوجداره به عنوان عایق صدا در محیط های کاری استفاده می شوند. این پارتیشن های اداری از متریال مختلف از جمله چوب، ام دی اف، شیشه و ... ساخته می شوند. بودجه شرکت برای هزینه در دکوراسیون داخلی تا حدود زیادی تعیین کننده نوع و متریال پارتیشن اداری استفاده شده است. در سفارش و خرید پارتیشن های اداری عایق صدا توجه کنید، چرا که انواع غیر استاندارد این وسایل کارایی لازم را ندارند و تنها هزینه های مضاعف بر دوش مدیران تحمیل می کنند.

گروه تخصصی سازنده مبلمان اداری با نام تجاری آفن، پیشرو در صنایع ساخت مبلمان اداری ارگونومیک و پارتیشن های اداری است. پارتیشن های اداری ساخت آفن با بهره گیری از بالاترین کیفیت و استانداردهای ساخت، محیط کاری شما را به فضایی آرام و مثبت تبدیل می کند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe