چگونه منزل خود را ساده و متفاوت طراحی کنیم؟

10 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

طراحان آذران فضا نما نگرشی نو برای طراحی های متفاوت در اختیار علاقه مندان می گذارد .اینبار قصد داریم به نوعی دیگر برای شما از سادگی اما متفاوت بودن بگوییم.طراحی منزل از گذشته ای دور تا کنون همواره اصلی ترین دغدغه های خانم های خانه دار این موضوع بوده است که چگونه بتوانند طراحی منزل خود را به نحوی انجام دهند که هم زیبا باشد و هم ساده و متفاوت از سایرین.
همانگونه که اطلاع دارید داشتن منزلی زیبا که طراحی داخلی منازل و دکوراسیون داخلی جذابی دارد میتواند به صورت مستقیم بر روحیه ی تک تک افراد خانواده اثر گذار باشد ، تمامی ما هر چند وقت یک بار علاقه داریم که طرحی متفاوت در طراحی دکوراسیون منزل خود داشته باشیم، وقتی مدت زیادی منزل خود را یکنواخت و با دکوراسیون داخلی بدون تغییر مشاهده می کنید ناخودآگاه کسل می شوید. با ما همراه باشید تا نکات ارزشمندی را در این زمینه به شما آموزش دهیم.
برای بدست آوردن مکان زندگی با طراحی ایده آل خود میتوانید از افرادی مانند متخصصان آذران که در زمینه ی طراحی دکوراسیون داخلی و بازسازی منزل فعالیت می نمایند استفاده نمایید و از راه کارهای ما استفاده کنید . ولی ما در این مقاله روش های ساده ای را به شما پیشنهاد می دهیم تا بوسیله ی آنها محیط خود را جذاب تر کنید و حس و حال زیباتری به محیط زندگی خود بدهید.

دکوراسیون داخلی منازل

اگر میخواهید بدانید که آیا با ایجاد تغییراتی در یک اتاق می توانید بهترین استفاده از نظر کاربری  از آن اتاق داشته باشید یا نه این نکته ضروری است که ابتدا با عنصرهای پر اهمیت در طراحی یک اتاق آشنا شوید ، این عنصرها موارد زیر می باشند.

ابتدا تقسیم بندی درست فضاهای موجود در یک اتاق را انجام دهید

سیم کشی های داخلی اتاق

نورپردازی های موجود در اتاق

بررسی کف اتاق

بررسی نمودن سقف اتاق

بررسی دقیق دیوار های اتاق

بررسی نمودن کامل پنجره های اتاق

پس از اینکه موارد فوق را بررسی نمودید حال در گام دوم موضوع قرار دارید و میتوانید نتیجه های حاصل از این بررسی های دقیق خود را در کنار هم قرار دهید و آمادگی برای تصمیم گیری چگونگی تغییر خود را بدست آورید ، بوسیله ی این اطلاعات مفید می توانید چارچوب سبک جدید را در ذهن شکل دهید .

در تصمیم گیری اینکه طرح جدید  دکوراسیون داخلی ما به چه نحوی باشد دو نکته ی با اهمیت را در نظر بگیرید: اول راحتی خود و اعضای خانواده و دوم کارایی داشتن مدل طرح جدیدتان برای خانواده تان، که هر دو نکته از اهمیت بالایی برخوردار می باشد در طراحی منزل .

نکته کلیدی در طراحی منزل : با تمام ارزشی که برای جذابیت و زیبایی قائل هستیم ، در صورتی که این جذابیت و زیبایی کارایی و راحتی منزل شما را زیر سوال ببرد ما این مدل تغییر را پیشنهاد نمی کنیم ، و تغییرات شما اگر طوری باشد که هر دو این نکات به نحو احسن رعایت گردد همه چیز درست انجام شده است. پس حس راحت بودن شما و نیز داشتن کارآیی لازم از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. سادگی در عین تفاوت از راهکارهای طراحان ما برای شماست و این اطمینان که توان و خلاقیت همراه با دانش در طراحی دکوراسیون داخلی فضاها بسیار کمک کننده است.

دپارتمان طراحی شرکت آذران فضانما بی شک یکی از فعال ترین واحدها در این مجموعه می باشد. یک تیم حرفه ایی از آرشیتکت ها و طراحان داخلی که در کنار ارائه خدمات طراحی، به منظور آشنایی و اشراف کارفرمایان به محیط زندگی و فضای کاری خود اقدام به ارائه تصاویر سه بعدی در ابعاد واقعی می نمایند. این مجموعه در کنار واحد نظارت به منظور اطلاع و آشنایی کارفرمایان خود اعم از مهندسین مشاور و مجریان ساختمان، در موارد خاصی اقدام به تهیه دستورالعمل منطبق بر اســتــانــداردهــا نـمــوده اســت که قبل از اجرای هر پروژه، نقشه ها، اسناد و مدارک مرتبط را در اختیار ایشان قرار می دهد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe