چرا پارکت، کفپوش محبوبی به حساب می آید؟

10 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

پارکت کلاسیک ترین، زیباترین و در عین حال کاربردی ترین گزینه ای است که برای تزیین کف و اجرای دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. کاملا مشهود است که پارکت هرگز از مد نمی افتد، زیبایی و ظرافت خود را حفظ کرده و ظاهر مواد دیگری نمی تواند روی آن تاثیر بگذارد و پارکت محبوب را از خط سیر چشمان دور کند.

اما راز این موفقیت و ماندگاری را باید در کیفیت چوب دانست، ماده ای که از آن برای ساخت پارکت استفاده می کنند. پارکت هدایت حرارتی کمی دارد، عایق خوبی برای صداست و پوششی بسیار مقاوم در برابر مواد شوینده. پارکت بسیار مقرون به صرفه است و تنوع بسیار خوب آن باعث شده تا از آن به عنوان یک گزینه ایده آل در طراحی داخلی استفاده شود.

با این تفاسیر می توان به راحتی اهمیت پارکت در اجرای دکوراسیون داخلی یک خانه را درک کرد. پارکت به راحتی می تواند نگاه جدیدی را به منزل قدیمی شما بیاورد و روح تازه ای را در آن به جریان درآورد. اما طراحان آذران فضا نما به شما توصیه می کنند که برای انجام این کار باید در انتخاب پارکت مناسب دقت کنید. پارکت های متنوعی با مدل ها و بافت های متفاوت در بازار وجود دارند و همین تنوع در رنگ، بافت و طرح می تواند انتخاب یک پارکت مناسب و البته زیبا را برایتان سخت کند. می توانید برای همراهی و کسب اطلاعات روی طراحان آذران فضا نما (آفن) کاملا حساب کنید.

این نکته بسیار مهم است که با توجه به بودجه در نظر گرفته شده، شما مدلی از پارکت را انتخاب کنید که با طراحی داخلی منزل شما هماهنگ باشد و از سوی دیگر بتواند خواسته های شما را تامین کند.
در پروژه های ساختمانی بحث زمان ، سرعت ، کیفیت ، زیبایی و استحکام جزء مهمترین فاکتورهای متمایز کننده یک پارکت لمینیت می باشند پس با در نظر گرفتن فاکتورهای فوق ، پارکت آذران فضا نما را که با آخرین تکنولوژی روز اروپا و تحت نظارت  E1  تولید می گردد ، به شما پیشنهاد می کنیم.  این پارکت لمینت با کیفیتی بی نظیر و رنگ های بر گرفته از دل طبیعت، رویاهای زیبای شما را در خانه هایتان ترسیم می کند. نگهداری بی هزینه ، سازگاری با محیط زیست ، آسایش ، گرما ، مقاومت در برابر ضربه و ظاهر بسیار طبیعی بخشی از ویژگی های پارکت لمینت آذران فضا نما می باشد. 

حال در ادامه نمونه هایی از پارکت های مختلفی که در طراحی داخلی منزل بکار رفته است را می بینید. این کار می تواند به شما برای انتخاب یک طرح خوب و یا پیاده سازی یک ایده مناسب و نو بسیار کمک کند.

کفپوش پارکت

انوا عکفپوش

انواع کفپوش

انواع پارکت

پارکت لمینت آذران فضا نما به دلیل جزئیاتی که دارد می‌تواند زیبایی خاصی به دکوراسیون منزل اضافه کند. طرح‌های متنوعی دارد از رنگ های تیره تا روشن تا طرح‌های جناقی و زیگزاگ در پارکت وجود دارد. هر کدام از این طرح‌های زیبا و پیچیده می‌توانند ارزش و جذابیت زیادی به کف دکوراسیون محل مسکونی یا اداری شما اضافه کنند.

تاریخچه ی پارکت چیست؟

در اصل واژه ی متداول پارکت به فرانسه و سال ۱۶۸۴ برمی‌گردد. در آن زمان پارکت ها از قطعات مستحکم چوب ساخته می‌شدند، به شکل‌های مستطیل، مثلث، و لوزی روی سطح مورد نظر قرار می‌گرفتند، و بعد به کف خانه با میخ متصل می‌شدند. این نوع کفپوش‌ها بین طبقه مرفه بسیار محبوب شد. اینگونه است که امروزه این طرح زیبا می‌تواند به خانه‌های مدرن و سنتی جلوه زیبایی بدهد. اگر مثل من عاشق گرمای فضا و رنگ ها  هستید، حتما انتخاب شما هم برای کف خانه تان پارکت لمینت آذران فضا نما می باشد.

معیارهای انتخاب پارکت چیست؟

هنگام خرید پارکت انتخاب نوع آن به همان اندازه طرح آن دارای اهمیت است.
مواد مورد نظر استفاده شده در ساخت پارکت چیست؟
آیا این پارکت لمینت خالص است یا بر روی آن فرایندهای شیمیایی انجام شده است؟
ضخامت و طول پارکت چقدر است؟
آیا این پارکت در برابر رفت‌وآمد زیاد مقاوم است؟
سطح پارکت براق، نیمه مات، و یا مات است؟
آگاهی از نوع پارکت و سطح آن قبل از انتخاب طرح بسیار مهم است. هنگام انتخاب کفپوش پارکت مهم‌ترین موضوع سطح رویی آن است. هر چیز دیگر مربوط به سلایق شخصی شما خواهد بود. اگر بدانید که می‌توانید کفپوش پارکت مورد نظر یا سطح رویی آن را عوض کنید، مطمئنا راحت‌تر آن را خریداری می‌کنید. متخصصان آذران فضا نما همراه شما در انتخاب پارکت مورد علاقه ی شما می باشند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe