پیش به سوی فضایی مرتب با فایلینگ اداری

09 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

گاهی پیش می آید که پس از ورود به اتاق کار یک کارمند، از آشفتگی و بر هم ریختگی اتاق وی، آشفته و پریشان می شویم. شاید برخی از افراد به اهمیت و تاثیر یک فضای مرتب بر تمرکز حواس و ذهن خود واقف نباشند، مگرنه حتما به منظور اصلاح آن فضا گام برمی داشتند.  مهم ترین نکته ای که این دسته از افراد باید به آن توجه کنند این است که یک اتاق آشفته و نامرتب، ان ها را در دید همگان انسانی پرمشغله و پر ازدحام نشان نمی دهد، بلکه از دید سایرین به عنوان  یک انسان آشفته و بی نظم شناخته می شود و افراد فکر می کنند که او در تمامی مراحل زندگی نامرتب است. 

از دیگر مضرات نامرتبی فضای کار می توان به کاهش بازدهی کارمندان اشاره کرد. طبق آمار، کارمندانی که در فضای بر هم ریخته و آشفته کار می کنند، به نسبت افرادی که در فضایی مدرن، شیک و مرتب کار می کنند از میزان بازدهی پایین تری برخوردار هستند. زیرا افراد در فضای شلوغ نمی توانند به راحتی افکار و برنامه های ذهنی خود را سامان ببخشند و خیلی زود دچار آشفتگی و تشویش فکر خواهند شد که این مسئله اتلاف وقت کارمند را در پی خواهد داشت. ضمن اینکه برهم ریختگی فضا، منجر به ایجاد حس ناکارآمدی در فرد نیز می شود. به طور کل می توان گفت نظم و مرتبی فضای اطراف می تواند تاثیر بسیار زیادی بر آرامش فکر و تمرکز افراد داشته باشد. 

برای نظم بخشیدن به اتاق کار چه اقداماتی انجام دهیم؟
بهتر است پیش از اقدام برای مرتب کردن وسایل اتاق کار، آن دسته از وسایلی که مدت هاست مورد استفاده قرار نگرفته و مدتی است در گوشه اتاق خاک می خورد را دور بیندازید. به دور انداختن این وسایل می تواند کمک بسیار زیادی در آرامش فکری شما ایفا نماید. 

پس از این کار، نوبت به جای دهی وسایل در مکان مناسب خود می رسد. باید بدین منظور وسایلی را که کمتر مورد استفاده قرار می گیرد در نقاط دورتر بگذارید و وسایلی که به طور معمول و روزانه مورد استفاده اتان هست را در جوار خود و یا روی میز کار قرار دهید؛ اما باید به این نکته توجه داشته باشید که میزکارتان بیش از اندازه شلوغ و پرتراکم نشود. در این صورت امکان این که باز هم به آشفتگی فکر، پایین آمدن بازدهی، حواس پرتی، بی انگیزگی و نامرتبی دچار شوید قوت می گیرد. لذا بهتر است بدین منظور از فایلینگ های اداری استفاده کنید. فایلینگ های اداری می تواند به سرعت فضای کاری اتان را مرتب و چشم نواز کنند. استفاده از فایلینگ های اداری دیواری و یا زمینی که با جنس سایر وسایل موجود در اتاق کار هم خوانی داشته باشد، می تواند کمک دوچندانی به زیباسازی و نظم بخشی محیط بکند.

پیش به سوی فضایی مرتب با فایلینگ اداری

فایلینگ اداری چیست؟
فایلینگ های اداری می توانند در قالب کتابخانه و کمد شناخته شوند. همان طور که گفته شد،  فایلینگ های اداری گزینه بسیار مناسبی برای مرتب سازی فضای کار هستند. با استفاده از آن می توان اسناد رسمی را بایگانی نمود. شرکت آذران فضا نما با بهره گیری از گروهی طراح و متخصص طراحی، ساخت و پیاده سازی سفارش های مشتریان گرامی را به بهترین نحو انجام می دهد. تیم آذران فضا نما قادر است تا با استفاده از تکنیک های روز دنیا فایلینگ های اداری و مسکونی را  در فضای مختلف و ویژه پیاده سازی نماید. ساخت فایلینگ های زمینی و یا طراحی و ساخت فایلینگ ها در دل و یا ضخامت دیوار از جمله توانمندی های تیم آذران فضا نما است که در طراحی و ساخت از برترین متدهای روز دنیا استفاده می شود. هم چنین تیم مشاوره و طراحی اذران فضا نما قادر است تا مشتریان گرامی را در انتخاب بهترین نوع، رنگ و ابعاد یاری دهد .

پیش به سوی فضایی مرتب با فایلینگ اداری

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe